Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 05 nov 06, 22:24
Endret: 05 nov 06, 22:26
Igjen. Tross situasjonens alvor, tilskuerantall, berget tippeligaplass, fyrverkeri, og det hele. Personlig er jeg dritt lei det faktisk. Det er ikke første gangen. Noen på feltet bør virkelig gå langt inn i seg selv, å tenke på om de har samvittighet til å stille seg på det feltet som liksom skal være for de som lager liv og en god ramme rundt kampene.

Og hva i all verden er det med diverse supportere? Tror dere at vi får bot av NFF hvis vi slenger dritt om motstanderne? Klarer dere ikke gjøre narr av Daniel Braaten når han skyter 10 meter utafor? Klart man ikke skal komme med rasistiske tilrop og slike ting, men det er ikke det jeg snakker om. Får dere dårlig samvittighet? Like dårlig samvittighet som dere har når det er 25 av 400 mennesker som hopper når Zoran skriker av hele sin sjel at hele feltet skal gjøre det. Har dere ikke betalt (hele) 80 kroner for å stå å hoppe kanskje? Nei dere har ikke det nei. Da tviler jeg på at dere har sett hvor toskete det ser ut når 30 holder hendene i været, og 370 står å glor. Eller det samme med hopping.

De som mener PH kan fortsette slik, kan umulig vite/skjønne noe om tribunekultur. Og folk slenger dritt om "ultrasbøllene" som bare kommer til å lage bråk. Nesten glad sesongen er over.

---------------------------

Hvem ler av hvem nå, Bastionen?

"Plankehaugen fikk Bastionen til å høres ut som en dårlig utgave av pensjonerte slakteres bygdekor til sammenlikning"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f