Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 26 okt 06, 14:28
Opprinnelig postet av frekkrik
Opprinnelig postet av A9$h

Opprinnelig postet av TgfkaFFK

Dette blir en litt enkel framstilling. Med begrensede ressurser, både økonomisk, på spillervurderingssiden og i kraft av FFKs evne til å tiltrekke seg gode spillere, så har vel Eggen prioritert  backplassen like godt som noe annen plass? Gode backer finnes det få av, og det utopi å tro at backup`ene skal holde like godt nivå som de i første-eleveren?

Nå har vi vel vært heldige med Tamas, som i sine kamper for fredrikstad har et høyere snitt på VG-børsen enn det Bertelsen har. At han ikke har den samme farta som Bertelsen betyr ikke at han er en dårligere fotballspiller, selv om det ser tøft ut når Bertie løper opp spillere.

Skyld i 2 baklengstmål mål på 2kamper vil jeg ikke akkurat kalle heldig.

Og har ikke fart noe å si?Mener å huske han ble LATTERLIGJORT å brukt som rundingsbøye når Odd scora det første målet sitt

 

Åssen kan du skylde på Tamas på det målet? Det var bra gjort av Olof! Hvorfor ikke bare innse det istedet for å absolutt måtte finne ting på Tamas??  Ser du ikke dem tre andre inni feltet som bommer på ballen eller snur ræva til?? Minst like ille!

Tamas ble rett å slett finta ut, noe alle spillere blir! Hadde man alltid gjort det man skulle hadde alle kamper endt 0-0! Moro?? Så dere virkelig ikke hvor mye offensivt han bidro med? Dessuten har han i likhet med bertie stor fart og ryddet meget bra opp bakover!

Men ja, vi setter inn en jr spiller, det høres jævlig lurt ut! Faen ass!!

Som andre har sagt her, Tamas er en av de bedre backupene v har hatt på mange år! Sier seg selv at han ikke kan være like god som Bertelsen, men han er absolutt god nok som en reserve!

Man kan ikke legge en spiller for hat pga en tabbe!

Hvorfor høres ikke det lurt ut?Hadde eggen satsa på å bruke jr spiller der i stedet for tamas er jeg sikker på at han hadde gjort det bedre.

 

Du sier ikke legge en spiller for hat etter en tabbe?Har du glemt de to tabbene borti tromsø? Ene hvor han oppgeva offsiden og mål nr to når han skulle leke klovn i eget felt og drible litt? Resultatet av det ble to baklengst og tap.

 

 

---------------------------

«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»



Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f