Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 26 okt 06, 10:19
Opprinnelig postet av A9$h

Skyld i 2 baklengstmål mål på 2kamper vil jeg ikke akkurat kalle heldig.

Og har ikke fart noe å si?Mener å huske han ble LATTERLIGJORT å brukt som rundingsbøye når Odd scora det første målet sitt


Jeg har da ikke sagt at fart ikke har noe å si? Hvor har du det ifra? Jeg sier heller ikke at Tamas er så fantastisk god, men han er jammen den beste backup-spillerene vi har hatt i forsvarsrekka på mange år. Det ene målet han var skyld i mot Tromsø var en tabbe, nesten på høyde med tabbene som spissene til FFK gjorde da de ikke scora.

Og når det gjelder situasjonen på 0-1 målet til Odd sist, så var hadde ikke det noe med fart å gjøre, det var en finte. Det er derfor man spiller med sikringsspiller. Hvorfor ingen valgte å gå inn som sikringsspiller for Tamas aner jeg ikke. At ingen fulgte løpet til dansken som kom på løp og scora eller pressa han skikkelig er jo en kollektiv feil.

Synes det er lavmål å hetse en spiller på laget og latterlig å basere hetsen sin på feilaktige argumenter.

---------------------------

Støtt FFK - Si "Hold kjeft" til en stadionsurpomp!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f