Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 26 okt 06, 00:48
Endret: 26 okt 06, 01:09
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

kjipt for dere tamas hatere dette, jeg tror tamas kommer til å spille godt de to siste kampene, han har enda tilgode å gjøre seg helt bort, med unntak av tromsø borte.

 

Selvfølgeli kjipt at bertelsen blir ute resten av sesongen, men vi har ingen dårlig erstatter i tamas!

 

 

Med all respekt for deg, fredrikstadpatriot.

 

Vi har per dags datum to backer som holder et tilnærmet 1.divisjonsnivå. Dette har dessverre også vært tilfelle, med få unntak, under alle de tre sesongene i Tippeligaen.

 

Personlig så mener jeg at dette er den direkte årsaken til vårt forsvarsproblem. Et problem som har medført at vi har sluppet inn ca. 1,9 mål per kamp i løpet av de tre siste sesongene.

 

Det er ingen her som "hater" verken Tamas, Pål eller for den saks skyld Vebjørn, under hans tid i FFK. Poenget er at Eggen aldri har prioritert disse posisjonene nevneverdig og resultatet av dette ser vi nå tredje sesongen på rad.

Det at vår frustrasjon har gått ut over uskyldige sjeler er særdeles beklagelig,

...særlig når ansvaret for dette hviler på Eggen og hans vurderingsevne.

 

Konklusjonen blir derfor;

Vi har definitivt ingen god erstatter i Tamas,

...men det er Eggen som helt og holdent må ta ansvaret for dette.

---------------------------

FFK and Wisla Krakow forever...


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340