Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 23 okt 06, 22:49
Opprinnelig postet av BøgeJon
Opprinnelig postet av DeKjök

Hva som skjer internt mht jakt på forsterkninger er noe annet, men det skal holdes internt.  Eggen har også sagt ved flere anledninger at de hele tiden også ser etter eventuelle forsterkninger.  Det bør du også ta med FFK1903.  Eggen skal uttad hele tiden vise at han stoler på spillerstallen sin! 

 

Dette blir jo dobbelt selvmotsigende! Først sier du at spillerjakt skal holdes internt. Neste setning sier du at Eggen ved flere anledninger har gått ut og bekreftet jakten på forsterkninger.

 

I tillegg sier du  at "Eggen utad skal vise at han stoler på spillerstallen sin". Og det gjør man best ved å utbasunere at man vil ha inn nye folk???? Litt av en tillitserklæring.`

Nei, på dette området er både du og Eggen på villspor. Desverre.

Nei, her misstolker du. Jeg sier bare at Eggen både sier at stallen er god nok og kommer med signaler om spillerjakt. Jeg vil at treneren skal gi positive signaler uansett! Altså at han bare skal si at stallen er bra. Spillerjakt er noe klubben skal løse internt uten media.

---------------------------

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Fotboldøvelserne tager sin Begyndelse førstk. Tirsdag paa Pladsen ved Phønix, de fortsættes fredag"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340