Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 23 okt 06, 16:12
Endret: 23 okt 06, 16:14
Opprinnelig postet av wergis
Hølie var helt klart avgjørende for å rykke opp, men jeg tror heller ikke det er mange andre enn Eggen som hadde klart det som trener å styre skuta helt til tippeligaen på to år å derretter holde seg oppe, man vet at det er veeldig stor forskjell på andre divisjon og TL.

Greit at Eggen og FFK på en måte kjøpte seg unna nedrykk i 2004, men vil ikke si at de kjøpene som kom i sommer er avgjørende for nedrykk eller ikke.

Etter overgangsmarkedet tok slutt har Eggen fortsatt brukt samme ellver med unntak av Gerrbrand og Szekerez, men det har jo sine grunner.. Alle klubber vil jo ha erstattere og der kom jo Gerrbrabd inn for Zivkovic som forsvant fra klubben og Szekerez inn for skadede Bertelsen.. De andre har nesten ikke fått spilletid, så da kan man heller tenke på at de kjøpene som kom helt på slutten var bomkjøp siden de vare klare forsterkninger som skulle gå rett inn på laget.

Men angående de kjøpene av Heavy og Stadheim har jeg fortsatt trua på å se de i godform neste sesong


Det jeg skrev angående kjøpene var vel at de var impulskjøp, i hvert fall angående i år. Eggen sa før sesongen at spillerstallen var god nok, han tok da vitterlig feil ettersom han nok engang måtte ut på spillermarkedet i sommer. Det hjelper ikke at spillerne han hentet inn ikke har blitt brukt, han sa før sesongen at stallen var god nok, og kun etter få serierunder så innså han at det ville komme forsterkninger til sommeren. Altfor sent! Forsterkningene skal komme utenom sesongen, overgangsvinduet om sommeren skal kun brukes til å erstatte langtidsskadde spillere eller ved tilfeller som ved Bora som ville hjem og mistrivdes. Eller at vi skulle klare å få tak i en storfisk av en spiller som ikke har vært tilgjengelig tidligere. Sommeren skal ikke brukes til panikkjøp for å prøve å redde i land sesongen. Når Eggen har fem måneder om vinteren til å vurdere og finpusse spillerstallen fatter jeg ikke hvorfor han venter til sommeren med å være ferdigkonkludert og begynne å se på hva vi trenger av spillere. Hva brukes egentlig vinteren til?


 

Innlegget til DeKjök får jeg heller svare på når jeg kommer hjem etter å ha banket inn mål på fotballen...


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340