Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 23 okt 06, 15:15
Opprinnelig postet av Bedreviteren

På fem år har Eggen skapt underverker med vårt fotballag.Vi har vel ikke glemt hvor vi var? 2 opprykk, mot alle odds holdt oss i tippeligaen første året. Så på sitt fjerde år som hovedtrener møter vi og han litt motgang og presterer noe under pari. Ikke værre enn at vi sansynligvis redder plassen og kommer til Cupfinale og kanskje Europa. Men det er langtifra bra nok.......... Uansett, poenget er den voldsomme negative holdningen til Eggen for tiden er mildt sagt hoderystende historieløst og trist og være vitne til.

    Kan gjerne være med på å diskutere om vi trenger nytt blod på trenersiden, men er ikke sikker på om vi får så mye bedre. Vi er fortsatt ikke verdens navle.........

Med seier i dem to siste kampene kan vi fort klare en 8 plass! Det er vel ikke så langt ifra målsetningen heller?

Spiller FFK dårlig fotball? Nei, hjemme spiller vi stort sett fantastisk fotball! Hadde vi spilt annerledes kan det hende vi hadde hatt like mange poeng, men et par borteseire og tilsvarende færre hjemmeseire! Jeg vil ha morsom og offensiv fotball, noe vi definitivt spiller!

Hadde vi i tillegg hatt Brian, som mange sikkert har glemt hvem er, er jeg overbevist om at vi hadde tatt flere poeng borte, og la oss for all del håpe han er tilbake for fullt til året! SAMMEN med Eggen!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340