Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 18 okt 06, 11:54
Endret: 18 okt 06, 11:55

Naiv optimisme skriver noen om.

For meg er naiv optimisme og tviholde på KTE, og uansett resultat, hans spådommer eller annet og skylde på andre faktorer.

Synes iallefall at de som undskylder KTE i år eller andre TL år pga "dårlig økonomi", bør som en konsekvens ikke gi han særlig kredit for veien fra 2 div. til Tl. Den var belagt på "gylden økonomi" og ressurser.

Synes virkelig at en trener som feiler slik i sine spådommer og uttalelser om spillerstallens styrke osv, bør ta sin hatt og gå.

For meg har KTE kastet vekk en mengde "lovende" talenter/spillere, jfr hans egne utsagn om spillerne da de kom til FFK.

Videre må jeg igjen påpeke hans overdrevne evne (manglende sådan) til å kjenne / erkjenne spillerstallens styrke sammenlignet med motstandere. JFR uttalelser før sesongstart.

Kan heller ikke se at hans taktiske inngrep eller manglende sådanne i mange kamper har vært spesielt positive, samt organisering av laget.

At FFK har nådd NM finalen er en presasjon, men sett i en helhet, holder ikke dette for meg til å mene at KTE er en trener FFK bør satse på videre.

Tror virkelig at det finnes mange dyktige trenere rundt om, ikke bare de med "kjente" navn, se på folk som Thodesen, Myhre, Tørum , Grodås, Fagermo m.fl som har dukket opp dette året.

Naiv optisme er helt rett å tro at et navn er nok til å skape et slagkraftig fotballlag, det som trengs er først  og fremst dyktighet på flere plan. Noe jeg fortsatt savner hos KTE.

 

 

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340