Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 17 okt 06, 11:11
Jeg kan bare slutte meg til Snæbbusen her.

KTE har hovedansvaret for det sportslige, men hva skal en mann gjøre i et overgangsmarked som er uoversiktlig, uærlig og som er vanvittig stort. FFK ASA har rett og slett ikke hatt nok folk på denne jobben. De store klubbene ute i europa bruker millioner hvert eneste år på talentspeidere og agenter i overgangsmarkedet. Når vi så ikke har dedikerte krefter på rekruttering, hva kan man da egentlig forvente?

Mitt største problem med at Eggen skal gå er at jeg for mitt bare liv ikke kan se hvem som skal overta! Hvilken trener i Norge idag er kompatibel med FFKs spillestil (de som ikke tror at FFK har en definert spillestil må følge litt bedre med i timen), og vil kunne tilføre troppen noe? Det blir lufta en masse navn her, og jeg må innrømme at jeg ikke har tro på at en eneste en av dem kommer til å tilføre klubben noe, netto.

Det finnes en form for optimisme blant fotballfolk rundt omkring i verder som går ut på: "Joda, denne spilleren fungerer overhodet ikke  i sin nåværende klubb, men hvis han bare kommer til oss så vil det gå så meget bedre". Samme sak kan man si om trenere. Hvorfor har Nordli turnert i hele fotballnorge? Jo, fordi det alltid er noen som tror at han vil gjøre underverker i akkurat deres klubb.

Hvis vi kaster av oss den håpløst naive optimismen om hva en bestemt mann kan utrette i akkurat vår klubb, så vil vi sitte igjen med helt annet inntrykk av Eggen. Det aller viktigste for meg er at vi spiller skikkelig gode fotballkamper på hjemmebane. Så lenge vi gjør det ser jeg ikke noe poeng å lage ramaskrik over bortekampene. Skylda som eventuelt Eggen har i bortetap på bortetap kan i beste fall diskuteres, om ikke bestrides. Vi kommer til å spille bedre og bedre på bortebane synkront med gode hjemmekamper inntil vi begynner å vinne på bortebane, og da kan jo alt skje jamfør årets tabell.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f