Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 15 okt 06, 19:53

Opprinnelig postet av Espen
Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av Holters
Eggen JR i ett nøtteskall. Safe in 1-0 ledelse...


Det er hjelpeløst å safe inn 1-0 når det er 60 minutter igjen av kampen.  Skjønner ikke at Eggen ikke har lært dette!!!!?

Kjenner jeg blir skikkelig grinete her nå. 


Nå er det jo ikke Eggen som løper rundt utpå der, da... Tror heller det er SJOKKET spillerne føler ved å lede på bortebane som gjør dem øre.... Blir alt for lett (og forutsigbart) å skylde på Eggen som vanlig.


Vi klarer ikke å lede på bortebane, vi klarer ikke å ligge under på bortebane. Selvsagt har det noe med treneren å gjøre - når vi ser at spillerne legger seg mer og mer defensivt når vi leder 1-0.

Det er da Eggen skal stå på sidelinja og skrike så stemmebånda hans forsvinner for å få spillerene til å holde den offensive formasjona vi skal!

Selvsagt er det spillerne som taper kampen, men det må være lov å forvente at Eggen og trenerteamet klarer å gjøre grep underveis!  Hvis ikke de 11 lykkes fra start, har...

(fy faen, nå ble det 3-1)

... FFK ingenting å stille opp med underveis!  Jeg savner en trener som kan omrokkere litt, sette inn en ny spiller og få tilbake flyten.

Nå skal jeg ta kvelden. Baibai.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340