Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Pelle

A-lagspiller

Ble medlem: 12 jun 03
Innlegg: 425

Lagt til: 15 okt 06, 18:35

Jeg er født i 1962, og flytta til Fredrikstad i 1970. Har fulgt FFK siden 1974. Husker mange gode kamper med "gamle" gutter som Reidar Lund og Kai Roger Olsen blant andre. Etter cupfinaleseiern i -84 var det mange mørke år på Stadion, men jeg har fulgt laget trofast. Flytta fra Fredrikstad i -87, først noen år i Særp, så til Oslo, og for 5 årsiden til Jessheim. En av de morsomste bortekampene jeg har sett er Ull/Kisa - FFK i 2 div i 2002. 10 minutter å gå til Stadion og FFK vant 5-0. Det var jo det året oppturen startet.

Har fått med meg de fleste hjemmekampene også etter at jeg flytta fra byen, samt en del bortekamper. Morro at laget nå er tilbake i det gode selskap, men jeg syns det var like morsomt å gå på Stadion den gang i 2 divisjon når vi hadde masse lokale gutter på laget, Snæbbus-guttane, Jon Forsberg, Jon Hermansen, Morten Simensen osv osv. Har mange gode minner fra den tiden også.

 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340