Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 14 okt 06, 00:50
Endret: 14 okt 06, 00:50

Jeg vet ærlig talt ikke hva FFK får i året av Carnegie for draktreklamen, men det kan da ikke være langt unna 3-3,5 millioner? Var det ikke Høili som ga oss fem millioner i året, riktignok var det generøst tilbud fra hans side, men så veldig langt unna er vel ikke normalen heller?

 

Ettersom at du svarte meg, så tolket jeg dithen at du skrev innlegget til meg, men jeg tviler likevel på at det er noen her som vil ha vekk draktreklamen. Dog, det er helt sikkert flere enn meg som ikke vil ha hva som helst på drakta. Draktreklamen som er nå passer i det minste sånn halvveis inn i drakta, slik har det ikke alltid vært.

 

At vi kun blir enige om å være uenige skal du ikke se bort i fra at vi blir denne gangen heller nei, he he. Men kanskje på tide å legge hele debatten død. Det er vel flere sider siden det var noen nye sider i saken, nå føler jeg vi bare maler om igjen og om igjen på det samme. Det kommer aldri til å skje at alle her inne blir enige uansett, og om vi likevel skulle bli det, så har vi jo ingenting å si uansett, da det er klubben som bestemmer her :)


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340