Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 14 okt 06, 00:41

poenget mitt var at det helt sikkert er mye mer å hente på et stadion navn, en en drakt reklame, både for klubbene og for sponsorene, et stadion navn blir nevnt hver gang det er kamp der, og det blir da reklame for bedriften, det med sørøst for svinesund så mente jeg at det er jo mye mer atraktivt å sponse store europeiske klubber en lille FFK på draktene, derfor, kanskje mer å hente på stadion navn...

 

Jeg har aldri sagt at DU har sagt noe om drakt reklame, jeg bare sier, at hvis vi takker nei til store sponsorer, så ender det vel med at folk ikke vil ha drakt reklame heller, eller enda værre, en kjempe sponsor sier til Morgan; vi vil sponse dere med x antall mill for å ha bedrifts navnet vårt i navnet på stadion, Morgan sier nei, men dere kan få drakt plassen, og sponsoren sier; nei vel, kjipt for dere, får vi ikke stadion navnet går vi til noen andre som vil ha penger, på den måten taper FFK terreng økonomisk iforhold til andre klubber.

 

Er vel på tide å innse at vi lever i en komersiel verden, og reklame er kommet for å bli!

 

har forresten ikke peiling på om draktsponsor blir mindre verdt en før, men jeg tror det blir slik etterhvert, med tanke på at flere klubber på kontinenetet nå lar seg kjøpe opp av store penge sterke sponsorer, som f.eks arsenal.

 

vi har hatt denne diskusjonen før, og ble vel enige da om at vi ikke ble enige, tror det ligger an til det samme nå... hehe

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340