Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 13 okt 06, 17:39
Opprinnelig postet av FFK1903
Har heller ikke sagt at penger ikke er viktige, det jeg diskuterer er hvor viktige disse sannsynlige 3,5 millionene per år er. Jeg mener det er fullt mulig å ta FFK videre mot toppen uten disse millionene.



3,5 millioner utgjør litt i underkant av 10% av årets budsjett!  Dermed er det betydelige summer vi snakker om her - ikke en sum som knapt vil være synlig. Hvis vi har et budsjett neste år på 70 millioner kroner vil 3,5 mill utgjøre 5%.  5% er fortsatt mye penger. 

Jeg har ikke finlest øvrige klubbers budsjetter, men det å øke inntektssiden med 3,5 millioner UTEN å øke kostnadssiden er viktig.

Som regel øker kostnadene relativt proposjonalt med inntektene i de fleste bedrifter (og det er som regel kostnadene som kommer FØRST, for å kunne ha en mulighet til å realisere en inntektsøkning).

Men det vil sikkert kunne være mulig å ta FFK mot toppen uten disse ekstra millionene.  Det er mye som er mulig - men over tid og langsiktig vil det være nødvendig å øke budsjettene så mye som mulig. Det er noe alle bedrifter jobber etter - og jeg har vanskelig for å se den bedriftsleder som sier nei til 3,5 gratis-millioner uten å få styret på nakken...

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340