Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 13 okt 06, 17:13
Først av alt, hvor jeg har jeg skrevet at jeg er imot draktreklame og sponsing og alt som er, jeg har kanskje sagt at i den ideelle verden skulle vært reklamefrie drakter, men at jeg er imot det? Mulig du igjen blander meg med TgfkaFFK? Du gjorde jo det på forrige side i hvert fall

Så i midt tilfelle er det ikke slik at jeg takker nei til alle dråper, men denne dråpen kan jeg fint takke nei til.

Vikings rutine i Tippeligaen har nok litt å si for at de tjener gode penger, men de måtte som alle andre lag tenke mye nytt når de fikk nytt stadion og hvordan de skulle utnytte dette anlegget på best mulig måte. De er for meg pioneerene på dette området, de hadde ikke mye erfaring med å utnytte et slikt anlegg før. Og hvis Viking kan leie ut stadion til konserter og andre arrangementet så ser jeg ingen grunn til at ikke FFK skal kunne det samme, uansett om Fredrikstad har en del mindre innbyggere. Vi trenger ikke en bykjerne bestående av over 100 000 for å fylle opp en stadion som tar 10 000+ på konsertene. Og andre arrangementer som de tjener penger på trenger ikke å så mye med innbyggertall å gjøre i det hele tatt, men på hva FFK kan tilby av lokaliteter. Skal et større firma ha en konferanse i en by, så betyr ikke innbyggertallene noe særlig, men infrastruktur og lokaliteter. Med kort avstand til Oslo, ny flyplass på Rygge og nye veiforbindelse rett ved stadion, så står det i hvert fall ikke infrastrukturen vil jeg tro.

Har heller ikke sagt at penger ikke er viktige, det jeg diskuterer er hvor viktige disse sannsynlige 3,5 millionene per år er. Jeg mener det er fullt mulig å ta FFK videre mot toppen uten disse millionene.

Senest i forrige innlegg var det en som trakk det så langt som nedrykk til 2. divisjon, selv om han var usikker på om han trakk det kanskje litt langt selv. Og det er vel flere som har hevdet at vi trenger disse millionene for å hevde oss?

Jeg mener at vi overhodet ikke trenger disse 3,5 millionene per år, så jeg trenger vel heller ikke å finne andre steder for å veie opp disse pengene. Jeg tror nemlig at vi får mer enn nok inntekter av den nye stadion som det er, bare vi klarer å utnytte anlegget like bra som Viking har gjort det.






Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340