Husk meg
Brukernavn
Passord

Azar Karadas?

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 7 3

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 29 jul 07, 13:24
Har ikke Karadas sleti med kroppen sin en god stund ?? Mener å ha lest at han er på vei tilbake igjen nå. Mener jeg har lest dette for ikke lenge siden ??

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 29 jul 07, 13:27
Opprinnelig postet av rødforalltid

Pga at MA sier at det ikke er aktuelt med Azar?

Visst ikke jeg husker helt feil, sa MA for ikke så lenge siden at det var helt uaktuelt å selge Bertelsen til Viking også. Er Bertelsen fortsatt uaktuell for Viking Paco?

 

 

hehe en helt annen situasjon,han sa også at fikk de et bra bud så er alle spillere tilsalgs og han ville selv vekk og samtidig hvert alvorlig skadet i 1 år.Høili sa også at det mest sannsynlig var snakk om neste sesong men dere kan diskutere til dere blir grønne i trynet uansett så kommer ikke Azar til FFk for denne gang

RC2

A-lagspiller

Ble medlem: 15 aug 04
Innlegg: 429

Lagt til: 29 jul 07, 13:27
Opprinnelig postet av keiko99
JEG ER.. dette er min egen mening.. hva er dumt med det.. hakker jeg på dine meninger


Når du uttrykker at du "føler deg sikker" på at Karadas kommer, er ikke det uttrykk for en mening. Måten du ordlegger deg på, signaliserer at din "sterke følelse" bunner i noe konkret. Hadde du sagt at du "håper sterkt" at Karadas kommer eller at "du mener sterkt" at Karadas hadde vært en flott tilvekst, etc... ja, da snakker vi om meninger. Ryktemakeri handler ikke om meninger, tvert i mot!

---------------------------

www.nettpuben.blogspot.com ----- www.rdhvitby.blogspot.com


Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 29 jul 07, 13:31
Opprinnelig postet av Lemmy

Jojo. Men likevel. Fredrikstad Stadion er en drømmestadion. Det er en helt utrolig, fantastisk deilig gressmatte å spille på, det er fine fasiliteter, og helt sikkert utrolige garderober.

Tror du forskjellen på gressmatta og garderobene på Fredrikstad Stadion vs. Brann Stadion vil lokke Karadaz til Fredrikstad? Er grassmatta og garderobene virkelig så dårlige i Bergen?

Bergen er en større by en Fredrikstad og Brann er en større klubb en Fredrikstad FK. Det er mange klubber vi kan konkurere med når det gjelder å lokke til oss de beste spillerne men Brann er normalt ikke en av de klubbene. Selv om i som er  fra Fredrikstad er veldig stolte av det vi har her må vi ikke bli helt blinde og slutte å se noe lunde realistisk på verden rundt oss.

---------------------------


"Fotball er ikke underholdning, det er lidenskap." - Egil Olsen


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 29 jul 07, 13:30
Opprinnelig postet av Patrioten

Opprinnelig postet av keiko99
jeg kan ikke ringe kilden i tide og utide, men jeg føler meg meget sikker på at karadas kommer..

Feil igjen Keiko, du blir mindre og mindre troverdig. Hvis du ikke vet mer enn Morgan?

- Karadas er ikke på vei til FFK

www.nrk.no/nyheter/distrikt/ostfold/1.3061473

Jeg er nå ikke helt sikker på det....fotballdirektører og managere er ikke helt til å stole på,når det gjelder slike saker. De gjør alt for å beskytte slike overganger.

Virker som nettavisen har snakket med Hassan El Fakiri. Der han han uttrykker ønske om en overgang for Karadaz til Brann. Så har Nettavisen sjekket opp Karadaz for å se hva som skjer med han. Da har de istedet fått nyss i at FFK jobber med Karadaz. Mulig også,at dette kan være et fiktivt rykte som er satt ut for å presse pris/lønn opp for Karadaz ved en ev. overgang til Brann?

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 29 jul 07, 13:34

Nå har ikke jeg kjent på gressmatta på Brann Stadion. Men gresset på Fredrikstad Stadion er helt fantastisk, og jeg kan ikke tenke meg at Brann sitt kan være bedre.

Selvfølgelig er jeg litt patriotisk når jeg skriver dette, men jeg tror også at FFK etterhvert har blitt en nokså attraktiv klubb..

---------------------------

I fell in love with football as I was later to fall in love with women: Suddenly, uncritically, giving no thought to the pain it would bring. -Nick Hornby-


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 29 jul 07, 13:37
Selvfølgelig er FFK en attraktiv klubb,byen,stadion og supportere er nok ikke mange lag i norge som har alt dette i samme pakke

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 29 jul 07, 13:42
Opprinnelig postet av RC2
Opprinnelig postet av keiko99
JEG ER.. dette er min egen mening.. hva er dumt med det.. hakker jeg på dine meninger


Når du uttrykker at du "føler deg sikker" på at Karadas kommer, er ikke det uttrykk for en mening. Måten du ordlegger deg på, signaliserer at din "sterke følelse" bunner i noe konkret. Hadde du sagt at du "håper sterkt" at Karadas kommer eller at "du mener sterkt" at Karadas hadde vært en flott tilvekst, etc... ja, da snakker vi om meninger. Ryktemakeri handler ikke om meninger, tvert i mot!
pirk pirk

---------------------------

http://keiko99.net


RC2

A-lagspiller

Ble medlem: 15 aug 04
Innlegg: 429

Lagt til: 29 jul 07, 13:49
Endret: 29 jul 07, 14:09
Opprinnelig postet av keiko99
pirk pirk


Og DET er uttrykk for en mening . Du skal få lov til å mene at det er pirk. Men samtidig skal du være klar over at når man ordlegger seg slik du gjorde, kan mange bli ledet til å tro at du vet noe håndfast. For det var ingenting i det du sa, som ga inntrykk av å være en mening. Og det er nettopp slike uttalelser som skaper rykter og falske forhåpninger. Sånn sett stiller jeg meg helt uforstående at du kaller dette pirk. Men som sagt, det er din mening, og den skal du få lov til å ha! Så kan jeg få mene det jeg sa, ikke sant? Og uten å være hovmodig, mistenker jeg at flertallet her inne er enig med meg.

---------------------------

www.nettpuben.blogspot.com ----- www.rdhvitby.blogspot.com


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 29 jul 07, 13:52
Endret: 29 jul 07, 14:09

Opprinnelig postet av RC2

Og DET er uttrykk for en mening . Du skal få lov til å mene at det er pirk. Men samtidig skal du være klar over at når man ordlegger seg slik du gjorde, kan mange bli ledet til å tro at du vet noe håndfast. For det var ingenting i det du sa, som ga inntrykk av å være en mening. Og det er nettopp slike uttalelser som skaper rykter og falske forhåpninger. Sånn sett stiller jeg meg helt uforstående at du kaller dette pirk. Men som sagt, det er din mening, og den skal du få lov til å ha! Så kan jeg få mene det jeg sa, ikke sant? Og uten å være hovmodig, mistenker jeg at flertallet her inne er enig med meg.

De fleste skjønner hva du mener og er enig med deg, men enkelte vil kanskje ikke skjønne det.


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 29 jul 07, 14:05

Kan jo hende han vil til ffk. han er ikke bare venn med raymond, men også dagfinn.

Kansje det er ett veddemål mellom azar og raymond at han ikke er ønsket/ønsket av ffk...hehe

vi får se.

---------------------------

Heia FFK


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5401

Lagt til: 29 jul 07, 14:08
Da er det kanskje på tide å slutte å diskutere om Keiko eller kildene til Keiko er troverdige eller ikke? Keiko får lov til å ha sin mening og dere andre får lov til mene hva dere vil om Keiko, men ikke forsøple hver eneste tråd med klaging på han

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 29 jul 07, 14:08
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Har ikke Karadas sleti med kroppen sin en god stund ?? Mener å ha lest at han er på vei tilbake igjen nå. Mener jeg har lest dette for ikke lenge siden ??


Tar jeg ikke feil så hadde han noe som het tretthetssyndrom, men tror de har funnet ut av det nå og at han kan regnes som frisk. Han var vel ute en god stund, så det tar vel sikkert sin tid før han er i god gammel form, når en det måtte være tilbake i tid.

Frodal

Juniorspiller
Ble medlem: 11 jul 07
Innlegg: 81

Lagt til: 29 jul 07, 14:11
Opprinnelig postet av keiko99
jeg kan ikke ringe kilden i tide og utide, men jeg føler meg meget sikker på at karadas kommer..


Klokka 12:03 : Azar Karadas - håper du kommer....

og klokka 12:12 føler du deg altså meget sikker på at han kommer?

Får håpe du får rett da

rødforalltid

A-lagspiller
Ble medlem: 10 mar 05
Innlegg: 252

Lagt til: 29 jul 07, 14:11
Rart at Fakiri sier at han er i god form da.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 29 jul 07, 14:14

Opprinnelig postet av rødforalltid
Rart at Fakiri sier at han er i god form da.

Tror ikke de har så mye kontakt seg i mellom. Er bare noe de sier.


Frodal

Juniorspiller
Ble medlem: 11 jul 07
Innlegg: 81

Lagt til: 29 jul 07, 14:18
Opprinnelig postet av rødforalltid
Rart at Fakiri sier at han er i god form da.


Er Azar kvitt dette kroniske trøtthetssyndromet?

RC2

A-lagspiller

Ble medlem: 15 aug 04
Innlegg: 429

Lagt til: 29 jul 07, 14:18
Jeg er ikke blant dem som pleier å kritisere Keiko. Og det jeg sa her var ikke personlig ment. Men jeg følte at det var på sin plass og si fra når noen hevder at de føler seg trygg på en nysignering, når det i virkeligheten kun er et uttrykk for et håp, ønske eller mening. Eller er det greit å skape rykter fra løse luften på slike tråder? I så fall beklager jeg.

---------------------------

www.nettpuben.blogspot.com ----- www.rdhvitby.blogspot.com


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5401

Lagt til: 29 jul 07, 14:24
Endret: 29 jul 07, 14:25
Problemet, RC2, er at dette har pågått over lengre tid i flere tråder.

Og for å holde seg til tråden: Frodal: I følge FFK1903 et par poster over, så har de funnet ut av problemet med trøtthetssyndromet ja

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


RC2

A-lagspiller

Ble medlem: 15 aug 04
Innlegg: 429

Lagt til: 29 jul 07, 14:27
Endret: 29 jul 07, 14:28
Ok. Jeg har ikke deltatt i de trådene det henvises til. Så da beklager jeg. Jeg innser at folk er forskjellig, og har ulikt utgangspunkt når det gjelder både meninger og hvordan man gir uttrykk for det. På et forum med så mange mennesker, er jeg helt enig at det kan bli vanskelig å få alle til å passe inn i en spesiell ramme. Og da kan slike "meningsutvekslinger" ta vel mye plass på trådene. Så heretter blir det ingen slike utspill fra meg

---------------------------

www.nettpuben.blogspot.com ----- www.rdhvitby.blogspot.com



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 7 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340