Husk meg
Brukernavn
Passord

Bertelsen solgt til Viking

Flat Trådet Nøstet
Side 9 av 10 9

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 31 jul 07, 22:14
Viking ønsket ikke å satse på Bertelsen den gang han gikk til FFK. Og nå svikter de gutten igjen. Å ha en lokal gutt på laget spiller kanskje ikke så mye rolle likevel? 5 mill. ble for mye for Viking? Her går det nok mest på kortsiktig vinning og business.Mulig dette kan være et taktisk spill for å presse prisen ned? Kanskje han går til Viking før dette vinduet stenger likevel?

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 31 jul 07, 22:16
Opprinnelig postet av denialsander
Skjønner godt han er skuffet nå, jeg. Hvis du hadde ønsket deg hjem til Fredrikstad, fått beskjed om at du kunne flytte hjem, for deretter å få beskjed om at du både ikke er frisk nok til å gjøre det du lever av OG at du må bo 1 1/2 år et sted du ikke trives, da trur jeg jaggumeg du hadde vært litt furten og grinete selv.

Nå må vi skjerpe oss.

Bertelsen er FFK-spiller inntil hans kontrakt går ut. Hvis han blir god nok for A-laget skal han selvsagt spille. Hvis han blir så god som han har vært kan Viking heller kjøpe ham neste sommer - eventuelt få ham gratis etter sesongslutt.

Vi bør holde oss for gode til å være så føkkings smålige som endel er her inne nå. Når Kvisvik skulle hjem - og fikk komme hjem - var vi glade og fornøyde og synes det var stooorveis av Brann som viste storsinn mot en spiller som ønsket seg hjem. Nå, når vi er i samme båten - andre veien - sutrer vi jaggu meg mer enn det Bertie noen gang har gjort.

 


Den støtter jeg fult ut. Skjønner godt at Bertelsen ønsker seg hjem til familie og venner han har vokst opp med, og når Viking da kommer på banen, så syns jeg det er fult forståelig at han "pusher" på for at overgangen skal gå igjennom. Muligens kunne han gjort det litt mer diskre og taktfult. Når da handelen går i vasken så er han selvfølgelig skuffet, men jeg tviler ikke på at han klarer å omstille seg til å gi alt for Fredrikstad! Den dagen han igjen entrer banen på Fredrikstad Stadion så kommer jeg til å gi han min fulle støtte, likeså som alle andre FFK spillere på banen!!

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 31 jul 07, 22:21
Nå kan Berti skrive ny kontrakt med FFK slik at han får en skikkelig forlengelse i den klubben som har gort han til tippeligaspiller og landslagsspiller. Så jævelig kjedelig kan det vel ikke ha vært i FFK og Fredrikstad. Han har jo fått seg dame og blitt pappa i den tiden han har vært her.  Viking er kun ute etter å få han gratis, og det spillet burde Berti ikke bli med på. 

---------------------------

9 serie- og 11 cupmesterskap!!!!


danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04
Innlegg: 605

Lagt til: 01 aug 07, 00:16

Trond Erik Bertelsen trente sammen med Viking-guttene mandag.

Fysj så fælt. Han kledde ikke blått!

 

---------------------------

"Ja det humpær og går, som ho tante sa, som hadde hengsla trebein."

-Ullo


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 01 aug 07, 00:20
nei æsj

---------------------------

http://keiko99.net


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 01 aug 07, 09:53
Syns han kledde blått jeg, etter måten han har vært på nå ønsker ikke jeg han i FFK lenger ihvertfall..

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

Felt P, rad 7, sete 11 !


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 01 aug 07, 11:05

Synes at såvel Viking som "Bertie" har "drite på draget".

Bertelsen satser nok nå på Randaberg i 2009 sesongen.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


rødforalltid

A-lagspiller
Ble medlem: 10 mar 05
Innlegg: 252

Lagt til: 01 aug 07, 11:48

Ja, Berti ville hjem. Ja, han var veldig ute i media og fortalte at han lengtet hjem.

Ja, han strøk på den medisinske testen.

Men nå er han fortsatt FFK sin eiendom, og da syns jeg at vi supportere skal se på han som en hvilken som helst annen spiller i troppen.

Det er som folk har nevnt tidligere, vi syns det var kjempefint at Kvisvik sin kone lengtet hjem. Og syns det var flott at Brann slapp han.

Syns vi skal være såpass storsinnet, å vise at vi fortsatt setter pris på han.

Synd det ikke gikk som du ønsket Bertelsen, men du skal vite at sålenge du spiller i FFK drakt, så støtter jeg deg.


RuneT

A-lagspiller

Ble medlem: 18 nov 06
Innlegg: 466

Lagt til: 01 aug 07, 11:53
Opprinnelig postet av dracula

Synes at såvel Viking som "Bertie" har "drite på draget".

Bertelsen satser nok nå på Randaberg i 2009 sesongen.


Er de fleste fotballspillere for enkle? Forstår de ikke hva slags signaler de sender ut til
supportere og fans når de sier at jeg vil heller spille i Viking enn i FFK?
Hadde det ikke vært en idè å ikke snakke om hvor mye man vil bytte klubb til media, kanskje tone det ned litt liksom.
Med tanke på Bertelsens helse, burde han jo vært ekstra forsiktig med å signalisere sine sterke ønsker om å bytte ut den rødhvite drakta med den blå!

---------------------------

FFK for alltid!


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 01 aug 07, 11:53
Hør hør

---------------------------

Ære være Plankebyen


Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 01 aug 07, 13:37

Fotballspillere er mennesker med følelser og andre verdier i livet enn bare å spille fotball. Bertelsen savnet sterkt venner og familie og ønsket deg til Viking av legitime grunner.

I mone øyne har han ikke gjort noe galt. Dagens media er kun etter å skape konflikter og Bertelsens uttallelser er sannsynligvis farget av det.

Shaban ønsker seg jo vekk hver gang han snakker med et Svenskt medie. Er ikke en selvfølge at alle fotballspillere får oppfylt drømmen sin i FFK og byen Fredrikstad og Bertelsen hadde helt greie grunner til å ønske Viking som sin nye arbeidsgiver.

Velkommen tilbake Trond Erik Bertelsen!

---------------------------


"Fotball er ikke underholdning, det er lidenskap." - Egil Olsen


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 01 aug 07, 15:30

Viking tester tysk venstreback


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 01 aug 07, 15:48
Opprinnelig postet av Patrioten

Viking tester tysk venstreback



Viking er på jakt etter en venstreback etter at overgangen til Trond Erik Bertelsen gikk i vasken. Viking vil ha en konkurrent og backup for Thomas Pereira, som nå er eneste venstreback i troppen.

Som det står skrevet her: vil ha en konkurrent og backup for Pereira. Høres ikke så mye bra ut den tyskeren der da.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 01 aug 07, 15:52
Endret: 01 aug 07, 15:53
Opprinnelig postet av Rune Haugen


Som det står skrevet her: vil ha en konkurrent og backup for Pereira. Høres ikke så mye bra ut den tyskeren der da.

En 28 år gammel allsidig forsvarsspiller som kan spille både høyre- og venstreback og har over 50 kamper for storklubben Hamburger SV høres ikke så mye bra ut?

Rösler har helt sikkert god oversikt og kontakter inn i tysk fotball, og ut fra hva jeg har lest virker denne spilleren ganske solid. Neppe noe dårligere enn Pereira.

Skulle gjerne sett en spiller med en slik CV på prøvespill i FFK hvert fall.

Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 01 aug 07, 16:00
Opprinnelig postet av Kent

Dagens media er kun etter å skape konflikter og Bertelsens uttallelser er sannsynligvis farget av det.



Det er faktisk helt sant. Hva tilfellet Morgan er, kan vi her på forumet tåle hva som helst av dritt i metervis av spalteplass, Morgan er uansett gullgutten for majoriteten, og det pressen skriver kan umulig stemme og er blåst opp over alle hauger.

Bertelsen derimot, får ikke nyte godt av det samme privilegiet. Mistenkeliggjort av pressen blir plutselig mesteparten av det som skrives tatt for god fisk. bertelsen blir utskjelt og må tåle anmerkninger som sviker osv. Det er i siste innstans en ung gutt på 23 år vi snakker om her, og hans eneste synd er at han ville tilbake til hjembyen sin og de han er glad i, og gitt den andel voksne folk som frekventerer dette forumet burde dette være lett og forstå.

Som supporter ser også jeg den emosjonelle siden av saken, men vi må ikke blindes av den. Jeg vil aldri kalle bertie sviker på grunn av denne saken, og er dypt takknemlig for at vi får beholde TL`s kansje beste venstreback en sesong til.

---------------------------

Go tell the Spartans, passerby,
That here, by Spartan law, we lie


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 01 aug 07, 16:01
Opprinnelig postet av Costanza
Opprinnelig postet av Rune Haugen


Som det står skrevet her: vil ha en konkurrent og backup for Pereira. Høres ikke så mye bra ut den tyskeren der da.

En 28 år gammel allsidig forsvarsspiller som kan spille både høyre- og venstreback og har over 50 kamper for storklubben Hamburger SV høres ikke så mye bra ut?

Rösler har helt sikkert god oversikt og kontakter inn i tysk fotball, og ut fra hva jeg har lest virker denne spilleren ganske solid. Neppe noe dårligere enn Pereira.

Skulle gjerne sett en spiller med en slik CV på prøvespill i FFK hvert fall.


Det er måten de skriver på som jeg synes er litt på trynet. Regne med at folk skjønte det dit hen med den smailien.

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 01 aug 07, 16:25

Igjen det er menneskelig å feile, og det er også menneskelig å "drite på draget" noen ganger. Likeledes bør det væære menneskelig å tilgi og på den måten håpe på tilgivelse neste gang en sjøl "driter på draget".

Når jeg nevne Randaberg, er det fordi at bertelsen trolig ikke er på "happy" med Viking sin avgjørelse og at Randaberg satser på å bli det neste storlaget på Nord-Jæren / i Sør- Rogaland.

Med dette håper jeg å snart se Bertie tilbake på venstrebacken, og dersom satsinga til FFK bærer "frukter, så velger kanskje "Bertie" å bli i Plankebyen. Klima er iallefall mye bedre her enn hos Siddisene.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 01 aug 07, 18:37
Opprinnelig postet av Snæbbis
.

Det er faktisk helt sant. Hva tilfellet Morgan er, kan vi her på forumet tåle hva som helst av dritt i metervis av spalteplass, Morgan er uansett gullgutten for majoriteten, og det pressen skriver kan umulig stemme og er blåst opp over alle hauger.

Bertelsen derimot, får ikke nyte godt av det samme privilegiet. Mistenkeliggjort av pressen blir plutselig mesteparten av det som skrives tatt for god fisk. bertelsen blir utskjelt og må tåle anmerkninger som sviker osv. Det er i siste innstans en ung gutt på 23 år vi snakker om her, og hans eneste synd er at han ville tilbake til hjembyen sin og de han er glad i, og gitt den andel voksne folk som frekventerer dette forumet burde dette være lett og forstå.

Som supporter ser også jeg den emosjonelle siden av saken, men vi må ikke blindes av den. Jeg vil aldri kalle bertie sviker på grunn av denne saken, og er dypt takknemlig for at vi får beholde TL`s kansje beste venstreback en sesong til.

Dette kan ikke sammenlignes. Morgan er alltid lojal mot klubben han. Det er ikke en spiller som går ut i pressen å sier han vil spille for et annet lag. Derfor får Morgan støtte av supporterne mens Bertelsen får pepper. Noe sensasjon det eller? Å si at det er skapt av pressen blir for dumt.

Når det gjelder å lengte hjem, så kan jeg forstå det om det er noe spesiellt som gjør at han ikke kan holde ut i ett og ett halvt år til sammen med samboer og barn på østlandet..... 

Håper han er istand til å komme tilbake på gammelt nivå, men per dato er han veldig veldig langt fra å være "TL`s kanskje beste venstreback".

---------------------------

RednWhite


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 01 aug 07, 18:41
Endret: 01 aug 07, 18:45
Øøøøøhhh.....?? Greia var ikke å henge ut Morgans lojalitet mot klubben, om hvilket jeg har ingen formening, men bare å vise at mange supportere responderer ulikt på to tilfeller som begge kan være medieskapt.

Å si at sensasjonspressen ikke er med og former og legger farge på nyhetene som kommer er hvertfall for dumt.

---------------------------

Go tell the Spartans, passerby,
That here, by Spartan law, we lie


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 01 aug 07, 18:53

Opprinnelig postet av Snæbbis
Øøøøøhhh.....?? Greia var ikke å henge ut Morgans lojalitet mot klubben, om hvilket jeg har ingen formening, men bare å vise at mange supportere responderer ulikt på to tilfeller som begge kan være medieskapt.

Å si at sensasjonspressen ikke er med og former og legger farge på nyhetene som kommer er hvertfall for dumt.

Greia var at det var du som sammenlignet behandlingen Morgan får av supporterne kontra den Bertelsen får. Da skrev jeg at de ikke kan sammelignes  pga Morgans lojalitet. En lojalitet som Bertelsen ikke har vist i og med at han har sagt han vil bort. Det er det ikke pressen som har funnet på, men har kommet ut av Bertelsen`s egen munn. Det får han nå pepper for. Comprende?

---------------------------

RednWhite



Flat Trådet Nøstet
Side 9 av 10 9

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340