Husk meg
Brukernavn
Passord

Er stallen komplett?

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 7 4

HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 03 aug 07, 09:59

Opprinnelig postet av JipJap
multe?

superpoteten

Multe er nyttig ja. Syns stallen er tilnærmet komplett....

---------------------------

RednWhite


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 03 aug 07, 10:06
Kunne tenkt meg en skikkelig kantspiller til jeg da, en som går til linja og legger inn. En som storflor, men sant noe er dyrt. Ellers så syns jeg Multe har spillt seg veldig opp og har helt klart tatt beslag på høyrekanten inntil videre.

stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 03 aug 07, 10:23
Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av stjernengutt

Jeg er helt enig. Ingen er større enn laget, og med de lønningene disse gutta har, bør de spille der laget er best tjent med at de spiller.

Trur du lønn er alt her i verden? En spiller som mistrives fordi han ikke spiller på en plass han liker vil ikke spille bra. Du behøver ikke doktorgrad for å se en sammenheng der...

Det skal jeg gi deg rett i, men personlig synes jeg Tarik er vel så bra på høyrekanten. Og, uten at jeg skal tillegge Tarik slike tanker, finnes det spillere som i eget hode er bedre på en plass enn han i virkeligheten er.

Om vi får inn en "superspiss",tror du f.eks Tarik heller vil sitte på benken fremfor å spille på kant?

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5530

Lagt til: 03 aug 07, 10:43

Opprinnelig postet av Ebenfalk2
Ellers så syns jeg Multe har spillt seg veldig opp og har helt klart tatt beslag på høyrekanten inntil videre.

Bjørkøy, eller kanskje Gashi, spiller nok høyrekant mot Aafk.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 03 aug 07, 11:08
Men med de kampene Multe har spillt på Høyrekanten er ikke dette noen selvfølge. Gashi og Bjøkøy fighter om den offansive sentrale posisjonen i utgangspunktet, og ingen av de er kantspillere.

algern0n

A-lagspiller
Ble medlem: 18 apr 05
Innlegg: 339

Lagt til: 03 aug 07, 16:51
Kan vel egentlig ikke si at en stall uten en skikkelig målscorer er komplett. Vi har en skokk med spisser men ingen av dem scorer nok.

HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 03 aug 07, 18:01

Opprinnelig postet av algern0n
Kan vel egentlig ikke si at en stall uten en skikkelig målscorer er komplett. Vi har en skokk med spisser men ingen av dem scorer nok.

Og hvordan løser du det "problemet"?

---------------------------

RednWhite


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 04 aug 07, 01:25
Opprinnelig postet av HotDream

Opprinnelig postet av algern0n
Kan vel egentlig ikke si at en stall uten en skikkelig målscorer er komplett. Vi har en skokk med spisser men ingen av dem scorer nok.

Og hvordan løser du det "problemet"?

Spørr Høili om han kan sponse noen kroner.

 

 


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 04 aug 07, 08:46

Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av HotDream
Opprinnelig postet av algern0n
Kan vel egentlig ikke si at en stall uten en skikkelig målscorer er komplett. Vi har en skokk med spisser men ingen av dem scorer nok.

Og hvordan løser du det "problemet"?

Spørr Høili om han kan sponse noen kroner.

Det er sikkert det letteste å få til... Det er adskillig verre å finne noe som pengene kan brukes til.

---------------------------

RednWhite


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 04 aug 07, 08:48
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av HotDream

Opprinnelig postet av algern0n
Kan vel egentlig ikke si at en stall uten en skikkelig målscorer er komplett. Vi har en skokk med spisser men ingen av dem scorer nok.

Og hvordan løser du det "problemet"?

Spørr Høili om han kan sponse noen kroner.

 

 

Tipper en spiss er like rundt hjørnet.


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 04 aug 07, 08:54
Opprinnelig postet av Patrioten

Tipper en spiss er like rundt hjørnet.

Mulig det, men vil han score mål? Det er umulig å vite, ergo er ethvert spisskjøp et "lotteri". Mer enn på andre plasser på laget.

---------------------------

RednWhite


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 04 aug 07, 09:11
Opprinnelig postet av HotDream
Opprinnelig postet av Patrioten

Tipper en spiss er like rundt hjørnet.

Mulig det, men vil han score mål? Det er umulig å vite, ergo er ethvert spisskjøp et "lotteri". Mer enn på andre plasser på laget.

Men, det er en slik spillertype som kan føre FFK oppover tabellen, uten ny spiss, blir vi neppe bedre enn 8-9. plass.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 04 aug 07, 09:30
Opprinnelig postet av Patrioten
Tipper en spiss er like rundt hjørnet.


Nå skal jeg bare ha det litt morro med deg.. Husker du at det er ikke lenge siden du spurte meg... kommer det spiss etter du hadde lest at det ikke ville komme spillere inn, men nå ser det ut som selv du har samma troa som meg

---------------------------

http://keiko99.net


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 04 aug 07, 09:34

Det er lenge før stallen er komplett!

Men i første omgang ønsker jeg meg faktisk bare en spiss.. Det er det vi trenger mest av alt nå.. Vi skaper masse sjanser, men trenger en goalgetter til å putte sjansene.

 Gardar har imponert meg, men jeg mener fortsatt han ikke er god nok til å spille fast på et lag som vil væra på topp 4.. West har jeg fortsatt trua på, sammen med en stor sterk spiss.. Hvis West får væra skadefri over en lengre periode, så blir han igjen en hit i tippeligaen, men han er jo ingen goalgetter. Fofana kan bli veldig god og vi bør fortsette å bruke han litt så han får utvikla seg videre. Men per i dag er han ikke god nok, selv om han hadde et bra innhopp mot Lyn. Tarik kan også bli en klassespiss, men per i dag så trenger vi han på kanten mener jeg..

Så en stor sterk spiss med nese for mål er det jeg ønsker meg aller mest nå.. En som også kommer til å gjøre West bedre.. Dere husker vel hvor god West var i 2004 når samarbeidet med Ringberg var perfekt...?


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 04 aug 07, 09:34

Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av Patrioten
Tipper en spiss er like rundt hjørnet.


Nå skal jeg bare ha det litt morro med deg.. Husker du at det er ikke lenge siden du spurte meg... kommer det spiss etter du hadde lest at det ikke ville komme spillere inn, men nå ser det ut som selv du har samma troa som meg

 

Du sa jo at det var en spiss som skulle komme når Gashi kom..


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 04 aug 07, 09:39
jeg sa vel ikke at den skulle komme akkurat på den datoen vel ? jeg sa og mener det kommer en spiss føre det stenger, men nå har jeg hørt at det er ikke sikkert den er svensk eller dansk..

---------------------------

http://keiko99.net


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 04 aug 07, 09:41
Endret: 04 aug 07, 09:42

Opprinnelig postet av ffkmufc
Du sa jo at det var en spiss som skulle komme når Gashi kom..

Håper da virkelig at ledelsen klarer å håndtere flere potensielle spillerkjøp samtidig under overgangsvinduet . Kan jo være de jakter på en spiss og at keiko99 har fått vite det, men at forhandlingene drøyer.

Edit - Keiko99 kom meg i forkjøpet..

---------------------------

Norgesmester - to på rad?
Ikke det, nei. Ihvertfall i fjor, da...


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 04 aug 07, 10:04

Opprinnelig postet av keiko99
jeg sa vel ikke at den skulle komme akkurat på den datoen vel ? jeg sa og mener det kommer en spiss føre det stenger, men nå har jeg hørt at det er ikke sikkert den er svensk eller dansk..

 

Kansje norsk???

---------------------------

Heia FFK


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 04 aug 07, 10:16
ja det betyr vel at dem har flere øyer ute eller agn

---------------------------

http://keiko99.net


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 04 aug 07, 11:03
Opprinnelig postet av Lex

Opprinnelig postet av keiko99
jeg sa vel ikke at den skulle komme akkurat på den datoen vel ? jeg sa og mener det kommer en spiss føre det stenger, men nå har jeg hørt at det er ikke sikkert den er svensk eller dansk..

 

Kansje norsk???

Både Nettavisen og BA har jo hørt at FFK lukter på Azar Karadas. Stemmer ryktene,så sikter FFK høyt,når de nå skal hente en spiss

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 7 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340