Husk meg
Brukernavn
Passord

Underskrift: JA TIL NY SPISS

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 6 3

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 24 jul 07, 20:52
Opprinnelig postet av Bob Page
Hva med Trulsen da ? Gi ham sjangsen som Tarik fikk i fjor....
*host* ser du ikke tråden som heter trulsen

---------------------------

http://keiko99.net


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 24 jul 07, 21:10

Opprinnelig postet av Bob Page
Hva med Trulsen da ? Gi ham sjangsen som Tarik fikk i fjor....

 

He he he....bare et alternativ jeg kom med ;-)

Kan jo spille med Olsen og Trulsen på topp og Tarik  bør spille på kant. West,Fofana og Gardar i bakhånd. Kanskje bruke Fofana eller West på kant også.

FFK var jo ikke langt unna å hente Sjøhage.......tror denne mannen er et bedre kjøp. En som virkelig har nese for mål og potensiell toppscorer i Tippeligaen og FFK ;-)

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Guillermo

A-lagspiller
Ble medlem: 15 aug 05
Innlegg: 638

Lagt til: 25 jul 07, 15:06
Olsen så meget spennede ut!

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 25 jul 07, 16:02
vent med å hente ny spiss!! vi har en klassespiss i tarik samt 3andre i gardar, west og fofana som har vist hva de tidvis er gode for. problemet er at ingen av de er stabilt gode over en lengre periode(foreløpig). de fortjener tillitt ut sesongen i det minste, så får vi heller ta en evaluering da om en ny spiss behøves eller ei.

---------------------------

UEFA KØPPEN 2007?!


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 30 jul 07, 22:40
JA TIL NY SPISS SOM KAN LAGE MÅL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04
Innlegg: 605

Lagt til: 30 jul 07, 22:50
Opprinnelig postet av Tiger

Opprinnelig postet av keiko99
jeg føler meg ganske sikker på at det kommer en ny spiss... hvorfor åpne en slik tråd sier bare jeg

Og du er like naiv som vanlig.

Kan vi ikke kutte ut den evige slenginga med leppa ovenfor Keiko?! Virker som om det har gått sport i det greiene der...

---------------------------

"Ja det humpær og går, som ho tante sa, som hadde hengsla trebein."

-Ullo


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 30 jul 07, 23:03

Gardar Johansson er ikke av TLkvalitet, Fofana kan bli det om ett par år.

FFK trenger en bra spiss av TL kvalitet til å gå i spann med Tarik, samt en breddeholder.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 30 jul 07, 23:12

Opprinnelig postet av oleberg
JA TIL NY SPISS SOM KAN LAGE MÅL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jo før, jo bedre.

Taper vi mot Aalsund og de andre bunnlagene vinner, er vi fort nedi sumpa.

Lurer på hvordan spissene i allverden, skal klare å score når de er under press.

Nå er de ikke under det presset og får lov til skyte og feile, for å gjøre seg bedre.

Dette har vi ikke råd til, når vi ligger i sumpa, da må det scores på sjansene og ikke sløse som nå.

Lurer på hvordan Fofan takler dette, hvis han ikke har scoret fler enn det ene målet, når eventullelt seks pongers kampene kommer mot bunnlaget, da blir han vel enda mer usikker.


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 30 jul 07, 23:13
Opprinnelig postet av dracula

Gardar Johansson er ikke av TLkvalitet, Fofana kan bli det om ett par år.

FFK trenger en bra spiss av TL kvalitet til å gå i spann med Tarik, samt en breddeholder.

Gardar er hvertfall den av spissene som gjør mest ut av seg i dagens lag, jeg ville valgt han foran både West, Hoås, Fofana og Tarik når neste lag skal taes ut. Han jobber utrettelig, kan holde på ballen med en mann i ryggen, vinner hodedueller, gir motstanderen juling, flikker pasninger osv. Om han er tippeligastandard er en annen diskusjon, men hvertfall den beste av de vi har nå.

Tarik er ikke god som spiss og Fofana (nei gidder ikke engang å skrive om han). 


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 30 jul 07, 23:19
Jeg prøvde så godt jeg kunne å smiske til noe info av kilden min, men det lekker ikke mye der bare at det vil komme spiss om jeg i tørr å tro på det da.

---------------------------

http://keiko99.net


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 30 jul 07, 23:29
Opprinnelig postet av dracula

Gardar Johansson er ikke av TLkvalitet.

Det er fristende å påstå at du mangler fotballforståelse med en slik uttalelse...


 



Nugattistjerna

A-lagspiller
Ble medlem: 21 nov 06
Innlegg: 492

Lagt til: 30 jul 07, 23:30
Gardar holdt TL-standard i dag

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5992

Lagt til: 30 jul 07, 23:31
Opprinnelig postet av Costanza
Opprinnelig postet av dracula

Gardar Johansson er ikke av TLkvalitet.

Det er fristende å påstå at du mangler fotballforståelse med en slik uttalelse...

Fristende å si helt enig... Gardar er vel en av få som faktisk holder tippeligakvalitet. West og Hoås derimot... hmmmm.


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 30 jul 07, 23:34
Opprinnelig postet av Plankekæll
Opprinnelig postet av Costanza
Opprinnelig postet av dracula

Gardar Johansson er ikke av TLkvalitet.

Det er fristende å påstå at du mangler fotballforståelse med en slik uttalelse...

Fristende å si helt enig... Gardar er vel en av få som faktisk holder tippeligakvalitet. West og Hoås derimot... hmmmm.

Synes West gjorde en av sine bedre opptredner for sesongen idag jeg. Mangler kanskje det siste lille på fart, og ballbehandling, men som en nr 3 spiss holder han eter min mening god kvalitet. Tarik og Gardar burde vært våre soleklare førstevalg på topp nå som Jonna mest sansynlig blir flyttet ut på høyre kant.

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 30 jul 07, 23:40
Opprinnelig postet av Plankekæll
Opprinnelig postet av Costanza
Opprinnelig postet av dracula
Gardar Johansson er ikke av TLkvalitet.
Det er fristende å påstå at du mangler fotballforståelse med en slik uttalelse...

Fristende å si helt enig... Gardar er vel en av få som faktisk holder tippeligakvalitet. West og Hoås derimot... hmmmm.

Du er på dypt vann her dracula...

---------------------------

RednWhite


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5992

Lagt til: 30 jul 07, 23:40
Opprinnelig postet av djpete

Synes West gjorde en av sine bedre opptredner for sesongen idag jeg. Mangler kanskje det siste lille på fart, og ballbehandling, men som en nr 3 spiss holder han eter min mening god kvalitet. Tarik og Gardar burde vært våre soleklare førstevalg på topp nå som Jonna mest sansynlig blir flyttet ut på høyre kant.

West blir naturlig nok bedre for hver kamp, noe annet ville vært veldig rart. Men uansett mangler West noen vesentlige ting, for det første var han raskere før. Derfor mister han sin største styrke, sin eneste styrke. Han mangler stort sett alt annet. Teknikk og skudd er jo helt labert. Tydelig at kondisen heller ikke er helt på plass ennå heller. Men vi får bare håpe han finner igjen til 2004-formen, men jeg tviler, er veldig skeptisk. Jeg ville heller prøvd å få noe penger for han, og hentet inn en annen spiss, en ikke-EU spiss, helst norsk.

Men man kan jo håpe jeg tar fullstendig feil, ingenting hadde gledet mer enn at han hadde storspilt fremover.


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 31 jul 07, 11:05

Gjerne på dypt vann, men jeg kan heldigvis svømme. Går ikke på vannet, det overlater jeg til andre.

Når det gjelder Gardar Johanson, har har i enkelte kamper vist brukbart TL nivå, men vært variabel.

Etter Lyn kampen sitter jeg igjen med inntrykket at han i perioder jobbet og slet brukbart, men at altfor ofte sto verken mottak, avleveringer eller avslutninger i stil til forventa TL kvalitet. Jeg kan gjerne si av han holder svak TL nivå og trolig kan ha potensiale til brukbart/bra TL nivå.

Et tankekors kan jo være at dersom Shaban hade misset på like mange situasjoner, noe som også hadde resultert i poengtap, hadde flere her inne ropt høyt om at Shaban hadde hatt en svak dag på jobben. I rettferdighetens navn så var det ikke bare G.J som misset i avgjørende situasjoner i går, Fofana som vanlig og dessverre både Gashi og Tarik.

Mener fortsatt at FFK trenger en spiss av bra TL kvalitet og breddeholder(e). Er samtidig så mye realist at jeg verken forlanger/ tror eller mener at FFK kan innfri alle ønsker i denne sesongen. Derfor håper jeg at Høili gjør alvor av sine ønsker om ny klassespiss i løpet av vinteren.

Håper at FFK  i resten av sesongen klarer å frigjøre Tarik som ren spiss og som makkere får West / Gardar Johansson alternere.

 

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5543

Lagt til: 31 jul 07, 13:10

FFK har ikke scoret mål på de 2 siste kampene. Da er det forståelig at mange, med manglende fotballkunnskaper,  mener at FFK`s spisser ikke er gode nok.

I de 2 samme kampene har hverken gullfavoritten LSK eller det gode hjemmelaget Lyn klart å score på FFK. Når var det FFK holdt nullen på bortebane sist? Da Grömhagen ble trener sa han at han skulle tette igjen bakover. Det begynner vi å se reultatet av nå. Kampen i går, uten PAC og Bjørkøy, var vel det beste FFK har prestert defensivt noensinne(?).

Det er et uttalt mål for FFK å spille offensiv attraktiv forball. Men forutsetningen må være at det ikke går på bekostningen av forsvarsspillet. De tidligere årene i TL har laget gang på gang spilt naivt, spesielt borte, og tapt selv om de selv har scoret. Holder man tett bakover så får man minst 1 poeng. Mange vil sikkert si at de heller vil vinne 5-3 enn 1-0, men all statistikk tilsier at lag som slipper inn 2 mål eller mer taper.

 

Hvis FFK sine spisser ikke holder TL nivå hva skal man da si om Ocean, Sungot, Riise, Myklebust, Edu, Knudzon, Powell og Hoff som heller ikke scoret? Holder ikke disse heller TL nivå? De eneste spissene i TL som har vært, er eller kan bli på det nivået som Tarik og Fofana vil nå er: Edu og Steffen Iversen, og kanskje Rune Lange, Daniel Braathen, Daniel Nannskog og Daniel Fredheim Holm.

Med det forsvaret og midtbanen som FFK kan mønstre til kampen mot Aafk, og med Tarik og Fofana som spisser, så ser jeg frem mot høsten med glede og forventning.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 31 jul 07, 13:33
Opprinnelig postet av kanogvetalt

masse fint.

Amen!

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


b-tribunesliter

A-lagspiller
Ble medlem: 19 okt 04
Innlegg: 273

Lagt til: 31 jul 07, 13:46

Både forsvar og midtbane svært gode i går, men synes vi sliter veldig der framme. Tarik kun med de siste 10 minuttene, West finner ikke tilbake til rollen som han tidligere bekledde, Fofana trenger selvfølgelig mer tid, blir habil til året, vår kjære islending vinner mye dueller men kommer ikke nok inn i boksen/får ikke nok baller som ¨han får vist sine kvaliteter med.

Vi er litt der at vi har mye på gang (Fofana, Tarik og Island) men savner goalgetteren nå, liten tro på at West kommer tilbake der vi husker ham. Kan vi ikke bare kjøpe tilbake Ringberg???  Hadde vært gull det!



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 6 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340