Husk meg
Brukernavn
Passord

Etter kampen: FFK- LSK (14 serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 5 4

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 23 jul 07, 17:54
vanskelig å svare på ting på etter tid om vi kunne ha vunnet med toth,heavy og hoås på banen, men jeg tviler sterkt på det.

---------------------------

http://keiko99.net


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 23 jul 07, 18:20

Opprinnelig postet av RuneT
Opprinnelig postet av aavdst
Plages Rami av en skade? Etter hvert utspark synes jeg han gjorde grimaser og holdt seg til siden. Vet ikke om det var nedre del av ryggen eller hofta han holdt seg til. Håper det går raskt over.

Mulig at det var den tøffe behandlingen han fikk av bla. Sundgot i dag. Utsparkene han hadde på slutten av kampen var ikke akkurat gode.. Vi får håpe det er noe som går over event.

 

De grimasene han gjorde har han da gjort hele tiden mens han har vært hos oss når han har tatt et utspark...

---------------------------

Det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet


Pinaasen

A-lagspiller

Ble medlem: 06 jan 07
Innlegg: 508

Lagt til: 23 jul 07, 22:14
Endret: 23 jul 07, 22:18

http://youtube.com/watch?v=3UQA5Wdwvkk

tifo`n.. fett me bluss asså!

http://youtube.com/watch?v=-7IurEFlRJg

 

litt liv fra PH;D

noen sjangser fra ffk er også med:D

---------------------------

Jedna ce tooorcidaaa plakati ovu noc , jebi se jebi Splite Dinamo Sampion ;D


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 24 jul 07, 02:06
Endret: 24 jul 07, 02:09

Skjønner ikke helt at Kvisvik får så mye pepper. Han sto da bak to av FFKs største målsjanser i kampen - ballen som Fofana header videre til Tarik, og innlegget til Bjørkøy på hjørnet av femmeter. Den siste spesielt var kampens perle (ved siden av skuddet til Czwartek) og hadde fortjent en bedre skjebne.

Vi trenger noen som kan sånt som Kviskvik er ganske alene om å kunne, å slå de forløsende pasningene som åpner opp alt som heter forsvar og skaper sjanser ut av nesten ingenting. Det får så være at den ene spilleren vi har som virkelig kan det der ikke kan alt annet i tillegg.

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 24 jul 07, 07:39
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

Skjønner ikke helt at Kvisvik får så mye pepper. Han sto da bak to av FFKs største målsjanser i kampen - ballen som Fofana header videre til Tarik, og innlegget til Bjørkøy på hjørnet av femmeter.

Men er du ikke enig i at to pasninger (Kvisviks beholdning i kampen, omtrent) ikke er godt nok? 

En spiss "har lov" til å være usynlig og å ikke bidra med noe annet enn det ene sparket på ballen som blir mål. En midtbanespiller har desverre ikke det samme privilegiet av å stå stille og slå en og annen krempasning (hadde det vært 15 av dem per kamp, så...), men må bidra med bevegelse og innsats defensivt såvel som offensivt .

 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 24 jul 07, 09:24
Jeg syns vi skal utnytte de egenskapene Raymond har og så får de andre på laget ta oppgavene han ikke kan løse. To tre krempassninger i løpet av en kamp er nok om de fører til mål, og dessuten så er det et stort stressmoment i motstandernes forsvar hver gang Raymond har ballen pga at "alle" hvet at nå kan det komme ei perle. Raymond er veldig viktig for det offensive spillet vårt...

---------------------------

RednWhite


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 24 jul 07, 09:30
Endret: 24 jul 07, 09:35
Kanari-fansen med bilder fra kampen

---------------------------

Ære være Plankebyen


Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1126

Lagt til: 24 jul 07, 10:01

Meget vennskapelig det ene bildet med

PAC og Ocean.......


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 24 jul 07, 10:11
ja dem holder værandre i henda der.. litt tøft å se det

---------------------------

http://keiko99.net


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 24 jul 07, 11:19
[quote=Pinaasen]

http://youtube.com/watch?v=3UQA5Wdwvkk

tifo`n.. fett me bluss asså!

[/quote]

Personlig er jeg meget lei tinnsoldatblussingen. Det er veldig uorginalt og kjedelig.

---------------------------

Ultras mentalita - Brigade RødHvit
HATER NFF .


Pinaasen

A-lagspiller

Ble medlem: 06 jan 07
Innlegg: 508

Lagt til: 24 jul 07, 11:27
Endret: 24 jul 07, 11:27

 

hvordan mener du man ska blusse da? at man står i Hævven å blusser?eller hva tenker du på?

---------------------------

Jedna ce tooorcidaaa plakati ovu noc , jebi se jebi Splite Dinamo Sampion ;D


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 24 jul 07, 11:52
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

Skjønner ikke helt at Kvisvik får så mye pepper. Han sto da bak to av FFKs største målsjanser i kampen - ballen som Fofana header videre til Tarik, og innlegget til Bjørkøy på hjørnet av femmeter. Den siste spesielt var kampens perle (ved siden av skuddet til Czwartek) og hadde fortjent en bedre skjebne.

Vi trenger noen som kan sånt som Kviskvik er ganske alene om å kunne, å slå de forløsende pasningene som åpner opp alt som heter forsvar og skaper sjanser ut av nesten ingenting. Det får så være at den ene spilleren vi har som virkelig kan det der ikke kan alt annet i tillegg.

Man ser på hele kroppspråket til Raymond at han helst skulle vært hjemme og spist mat foran tven. Syns egentlig det er dårligst gjort ovenfor de andre som må jobbe ekstra for at han står og ser på. Hadde jeg vært feks. Sjöberg hadde blitt utrolig sur på ham.

Men selvfølgelig, når han har en god dag på jobben er han mer enn god nok. Men når andre lag gjør gode forberedelser(som Brann gjorde mot Stabæk) gjør han det vanskelig for seg selv. Tror nok Søgård fikk i oppgave og ligge tett på Raymond, så til tider sånn ut. Og når han da har vendt seg til å stå stille, aldri gå på nye løp og finne nye rom, da kan man ikke spille ballen til ham. Han får i tillegg servert krempasninger av Jonna og Kasey, men de skal han alltid ha på "lissa", han vil aldri gå på løp.

Og når du sier at Kvisvik hadde to pasninger som det burde bli mål på, kan man like gjerne si at Multharju var med på å redde 4-5 målsjanser, med sin utrettelige jobbing på høyrekanten.

Nå har vi fått veldig mange seriøse ledertyper. Raio, Kasey, Jonna og Rami trener knallhardt, og er etter det jeg ser veldig seriøse på treningsfeltet. De er spillere som løfter de andre opp. Det tror jeg Sjöberg gjør også. Kanskje de kan "pushe" Raymond litt? Raio og Rami ser hvertfall veldig oppgitte ut innimellom, når han ikke løper..

---------------------------

I fell in love with football as I was later to fall in love with women: Suddenly, uncritically, giving no thought to the pain it would bring. -Nick Hornby-


EFF.EFF.KÅ

Juniorspiller
Ble medlem: 16 apr 07
Innlegg: 183

Lagt til: 24 jul 07, 14:02

Guttane burde vel egentlig tatt den, LSK viste ikke noe bedre spill enn FFK.

Men når Grønis tviholder på Fofana på topp, og ikke bytter før det gjenstår 10 min, så blir det ikke farlig. Alle har jo skjønt at Fofanas finterepertoar består av den "rett på, og et steg til venstre"-løsninge som han tar - hvis han ikke er offside, da. Gardar har derimot pågangsmot, og muskler til å gjennomføre. Det matcher Tarik og West, sammen med Kvisvik.

Desto bedre på midtbanen, kroppsspråket til Jonna viser jo klart at han trives bedre nå med Wherman på plass.

Fra min plass, litt nedenfor PH, så det til stadighet ut som om dommeren bommet med sine avgjørelser - men det er mulig vi ikke sitter tett nok på, siden så mange mener han var en av de bedre. Og ja, jeg mener det er berettiget å klage på dommeren, uansett hvor vanskelig den jobben er - de får ta det som en oppfordring til å øve seg opp

---------------------------

Tur/retur Oslo annenhver helg - gleder meg!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 24 jul 07, 20:16
Her er noen bilder

---------------------------

http://keiko99.net


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 24 jul 07, 21:14
Opprinnelig postet av EFF.EFF.KÅ

Guttane burde vel egentlig tatt den, LSK viste ikke noe bedre spill enn FFK.

Men når Grønis tviholder på Fofana på topp, og ikke bytter før det gjenstår 10 min, så blir det ikke farlig. Alle har jo skjønt at Fofanas finterepertoar består av den "rett på, og et steg til venstre"-løsninge som han tar - hvis han ikke er offside, da. Gardar har derimot pågangsmot, og muskler til å gjennomføre. Det matcher Tarik og West, sammen med Kvisvik.

Desto bedre på midtbanen, kroppsspråket til Jonna viser jo klart at han trives bedre nå med Wherman på plass.

Fra min plass, litt nedenfor PH, så det til stadighet ut som om dommeren bommet med sine avgjørelser - men det er mulig vi ikke sitter tett nok på, siden så mange mener han var en av de bedre. Og ja, jeg mener det er berettiget å klage på dommeren, uansett hvor vanskelig den jobben er - de får ta det som en oppfordring til å øve seg opp

Gardar er det klare førstevalget som spiss og det var merkelig at han ikke startet igår,er også enig i at Fofana ikke var god men Tarik er den som har skuffet meg aller mest de siste kampene

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 24 jul 07, 21:19
Opprinnelig postet av paco
Opprinnelig postet av EFF.EFF.KÅ

Guttane burde vel egentlig tatt den, LSK viste ikke noe bedre spill enn FFK.

Men når Grønis tviholder på Fofana på topp, og ikke bytter før det gjenstår 10 min, så blir det ikke farlig. Alle har jo skjønt at Fofanas finterepertoar består av den "rett på, og et steg til venstre"-løsninge som han tar - hvis han ikke er offside, da. Gardar har derimot pågangsmot, og muskler til å gjennomføre. Det matcher Tarik og West, sammen med Kvisvik.

Desto bedre på midtbanen, kroppsspråket til Jonna viser jo klart at han trives bedre nå med Wherman på plass.

Fra min plass, litt nedenfor PH, så det til stadighet ut som om dommeren bommet med sine avgjørelser - men det er mulig vi ikke sitter tett nok på, siden så mange mener han var en av de bedre. Og ja, jeg mener det er berettiget å klage på dommeren, uansett hvor vanskelig den jobben er - de får ta det som en oppfordring til å øve seg opp

Gardar er det klare førstevalget som spiss og det var merkelig at han ikke startet igår,er også enig i at Fofana ikke var god men Tarik er den som har skuffet meg aller mest de siste kampene

Er enig med deg. Rart at Gardar er blitt skjøvet ut på benken?han scoret i 3 kamper på rad,også 2-3 kamper uten mål,så er det rett på benken? Meget rart spør du meg??? Jeg føler også at han er den beste spissen pr. dags dato.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 24 jul 07, 21:26

Opprinnelig postet av Per Egil
LSK-TV

Kommentarer etter FFK-LSK.

 

Tom mener Lsk var nærmest seier:-) Skapte de en sjanse i det hele tatt??

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 25 jul 07, 00:03
Opprinnelig postet av djpete

Tom mener Lsk var nærmest seier:-) Skapte de en sjanse i det hele tatt??

De var nære på, men de har jo Brenne, så det kom aldri noe ut av det.

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


EFF.EFF.KÅ

Juniorspiller
Ble medlem: 16 apr 07
Innlegg: 183

Lagt til: 25 jul 07, 13:57

Opprinnelig postet av benksliter`n

Er enig med deg. Rart at Gardar er blitt skjøvet ut på benken?han scoret i 3 kamper på rad,også 2-3 kamper uten mål,så er det rett på benken? Meget rart spør du meg??? Jeg føler også at han er den beste spissen pr. dags dato.

Fofana har ett mål og Gardar tre - kanskje Grønis vil gi Fofana sjansen til å ta han igjen..?

---------------------------

Tur/retur Oslo annenhver helg - gleder meg!


danan2

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 26 jul 07, 14:14

Sitater fra kfl sitt forum:

"Jeg satt på pressetribunen midt på den ene langsiden. FFK-fansen ga mye lyd fra seg. De hadde flere evighetssanger som jeg kjente igjen, men uansett ble jeg imponert over trøkket."

"Dette var faktisk en veldig god kamp stemningsmessig. Nærmest konstant synging fra begge parter. "

"Plankehaugen holdt det bra igang gjennom hele matchen. Etter min mening så er dem den 3. beste klacken i Norge for tida."

"En helt ok kamp stemningsmessig. Plankegjengen holder det gående gjennom stort sett hele matchen, som oss, og er som nevnt nr 3 i landet for øyeblikket etter min mening. Minuset er jo at dem omtrent har null sanger som ingen andre har begynt med før dem."



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 5 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340