Husk meg
Brukernavn
Passord

Kaptein på FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 02 jul 07, 01:21
Endret: 02 jul 07, 01:24
Synes en av disse bør bli kaptein: Shaban, Gerrbrandt eller Whermann. Nå veit jeg ikke hvordan Sjøberg er ennå, men han var jo kapteinen på Elfsborg!

I utgangspunktet blir det feil at Shaban skal bli kaptein. Det har blitt valgt en kaptein og en visekaptein. Det er et dårlig signal ovenfor visekapteinen at han ikke får bli kaptein hvis kapteinen vrakes! Derfor bør ikke Shaban bli kaptein før Gerrbrandt. Situasjonen blir annerledes når to spillere kommer til spillergruppen etter at utvelgelsen fant sted.

Uansett så bør Bjørkøy miste kapteinsbindet. Jeg begynner å tvile på Bjørkøys faste plass på laget, og en kaptein må være tiltenkt å spille fast. En kaptein skal gå frem som et eksempel og ta ansvar. Hvis Bjørkøy fortsetter fortsetter fortsetter å virke slapp så skal han ikke bare miste kapteinsbindet, men også plassen på laget.

Håper på at Bjørkøy skal komme i god gammel form snart! Vi må ikke glamme at han også har vist seg som en god kaptein..

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 02 jul 07, 09:01
Wherman kan bli kaptein med en gang! Jonna virker uinnspirert!

FFK Fan

Juniorspiller

Ble medlem: 17 jun 07
Innlegg: 122

Lagt til: 02 jul 07, 09:15
Opprinnelig postet av Lemmy

Helt enig med trådstarter.. Jonna var kongen i fjor, i år har han vært slurvete..

Å ta fra ham kapteinsbindet er kanskje å dra det litt langt.. Men vi har mange ledertyper i FFK! Jonna, Rami, Gerrbrand og Raio er vel de klareste ledertypene..I tillegg kommer jo Kasey Wehrman og denne nye Sjøhage. Førstnevnte er så klart en ledertype, andre har jeg abre hørt at er det.

Hadde likt og sett Raio som kaptein, jeg da.. Seriøsiteten hans og spillerstilen er akkurat perfekt for en kaptein.

Han klager nesten aldri på dommeren, kjefter så vidt jeg kan se på medspillere når de gjør det dårlig(roser dem sikkert også når de gjør det bra!), stiller høye krav både til seg selv og medspillere, har en eminemt spillestil som er veldig inspirerende, gir alt for laget og virker som en ålreit type utenfor fotballen også..

Men for all del, Jonna er super han også!

Ja.. Ville vert morsomt og se Raio som kaptein.. Men kanskje Kasey får en sjans!!

---------------------------

Meritter
Seriemester: 1937-38, 1938-39, 1948-49, 1950-51, 1951-52, 1953-54, 1956-57, 1959-60 og 1960-61.
Cupmester 1932, 1935, 1936, 1938, 1940, 1950, 1957 1961, 1966, 1984 og 2006.

ILLE BRA ;)


FFK Fan

Juniorspiller

Ble medlem: 17 jun 07
Innlegg: 122

Lagt til: 02 jul 07, 09:17

Opprinnelig postet av Shadar
Synes en av disse bør bli kaptein: Shaban, Gerrbrandt eller Whermann. Nå veit jeg ikke hvordan Sjøberg er ennå, men han var jo kapteinen på Elfsborg!

I utgangspunktet blir det feil at Shaban skal bli kaptein. Det har blitt valgt en kaptein og en visekaptein. Det er et dårlig signal ovenfor visekapteinen at han ikke får bli kaptein hvis kapteinen vrakes! Derfor bør ikke Shaban bli kaptein før Gerrbrandt. Situasjonen blir annerledes når to spillere kommer til spillergruppen etter at utvelgelsen fant sted.

Uansett så bør Bjørkøy miste kapteinsbindet. Jeg begynner å tvile på Bjørkøys faste plass på laget, og en kaptein må være tiltenkt å spille fast. En kaptein skal gå frem som et eksempel og ta ansvar. Hvis Bjørkøy fortsetter fortsetter fortsetter å virke slapp så skal han ikke bare miste kapteinsbindet, men også plassen på laget.

Håper på at Bjørkøy skal komme i god gammel form snart! Vi må ikke glamme at han også har vist seg som en god kaptein..

Husker godt han ifjor da var han helt konge ..... har lissom mista lysten iår

Tror nok Wherman får prøve seg!!

---------------------------

Meritter
Seriemester: 1937-38, 1938-39, 1948-49, 1950-51, 1951-52, 1953-54, 1956-57, 1959-60 og 1960-61.
Cupmester 1932, 1935, 1936, 1938, 1940, 1950, 1957 1961, 1966, 1984 og 2006.

ILLE BRA ;)


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 02 jul 07, 10:46

Shaban er min kaptein, uten tvil.

Når det gjelder Wehrman synes jeg at det gir et feil signal til de andre spillerne at en spiller kommer rett inn og blir kaptein.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5513

Lagt til: 02 jul 07, 11:03
Synes uansett Bjørkøy fremsto som leder og forbilde mot Odd. Etter min mening, og VG`s, var han FFK`s beste spiller i går.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 02 jul 07, 11:07
Opprinnelig postet av Shadar

I utgangspunktet blir det feil at Shaban skal bli kaptein. Det har blitt valgt en kaptein og en visekaptein. Det er et dårlig signal ovenfor visekapteinen at han ikke får bli kaptein hvis kapteinen vrakes! Derfor bør ikke Shaban bli kaptein før Gerrbrandt. Situasjonen blir annerledes når to spillere kommer til spillergruppen etter at utvelgelsen fant sted.


Ble ikke både Shaban og Gerrbrandt valgt til visekapteiner?

---------------------------

døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!


T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 02 jul 07, 11:17
Endret: 02 jul 07, 11:18
Opprinnelig postet av dracula
Når det gjelder Wehrman synes jeg at det gir et feil signal til de andre spillerne at en spiller kommer rett inn og blir kaptein.


Hvorfor det? Det er da ikke noe problem da de nåværende spillerne er inkompetente. Skulle gjerne sett at FFK kvittet seg med både Bjørkøy og Ramberg, det er greit at de kan bedre, men når de 1)Ikke greier å skyte 2) Elsker å spille ballen bakover når det gjenstår 10 sekunder 3) Har for godt betalt i forhold til sitt lave nivå 4)Blir dødsslitne etter 20 minutter 5) På sitt beste er de ikke gode nok for et lag som har ambisjoner om å vinne noe.

---------------------------

FFK, i 50 mot toppen.


Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 02 jul 07, 11:24
Opprinnelig postet av T.Olsen
Skulle gjerne sett at FFK kvittet seg med både Bjørkøy(...)
(...)På sitt beste er de ikke gode nok for et lag som har ambisjoner om å vinne noe.



Så du Bjørkøy i fjor? På høsten var han en av de beste midtbanespillerne i Norge
Det er en grunn til at Hareide tok han ut på landslaget.
På sitt beste er Bjørkøy veldig veldig god. Synd han ikke har vist dette i år.

 
 

---------------------------

Cupmester 2006
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 02 jul 07, 11:27
Helt enig, skjønner ikke hva T.Olsen babler om... Utrolig å komme med et sånt tåpelig forslag...

---------------------------

- FFK norgesmester 2006 - :)
Synger du Pippi-sangen uten å hoppe?? Så stikk fra PH-feltet da for FAAN!!!!


T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 02 jul 07, 11:27
Endret: 02 jul 07, 11:29
Jeg så han i fjor, og han er ikke den rette for FFK. Blir kanskje feil å si at han ikke er god nok, for det er han tydeligvis, men han spiller ikke FFK-fotball.

Hariede tok kun ut Bjørkøy fordi det sto litt om han i VG.

Opprinnelig postet av kim_andre_c
Helt enig, skjønner ikke hva T.Olsen babler om... Utrolig å komme med et sånt tåpelig forslag...

Hva er tåpelig her?

---------------------------

FFK, i 50 mot toppen.


FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 848

Lagt til: 02 jul 07, 11:35
Shaaban bør helt klart være kaptein. Bjørkøy har skuffet stort i forhold til fjoråret. Mista mye guts dessverre...

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF ULTRAS!!
FFK FANATICS FELLOWSHIP


kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 02 jul 07, 11:38

Selge kapteinen og en av stammene i laget? og at han ble tatt ut i landslagstroppen fordi det sto litt om han i VG?? Er ikke det urimelig så vet ikke jeg?!? Når Bjørkøy spiller på sitt beste så er han utrolig god! Da er flere som burde vært solgt før han hvis vi skal se på prestasjoner... Grönis har begynt å bygge opp et lag på nytt. Sånt tar tid!!

Kanskje tålmodighet er et stikkord??

---------------------------

- FFK norgesmester 2006 - :)
Synger du Pippi-sangen uten å hoppe?? Så stikk fra PH-feltet da for FAAN!!!!


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5513

Lagt til: 02 jul 07, 11:49
Opprinnelig postet av kim_andre_c

Selge kapteinen og en av stammene i laget? og at han ble tatt ut i landslagstroppen fordi det sto litt om han i VG?? Er ikke det urimelig så vet ikke jeg?!? Når Bjørkøy spiller på sitt beste så er han utrolig god! Da er flere som burde vært solgt før han hvis vi skal se på prestasjoner... Grönis har begynt å bygge opp et lag på nytt. Sånt tar tid!!

Kanskje tålmodighet er et stikkord??

 

Veldig enig. Poengsanking og tabellplassering er som jeg har forventet eller kanskje også litt i overkant. Kan ikke se hva som er grunn til dramatiske endringer. Alt tyder på at treneren og laget er på god vei mot målet.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 02 jul 07, 11:58
Opprinnelig postet av kim_andre_c

Selge kapteinen og en av stammene i laget? og at han ble tatt ut i landslagstroppen fordi det sto litt om han i VG?? Er ikke det urimelig så vet ikke jeg?!? Når Bjørkøy spiller på sitt beste så er han utrolig god! Da er flere som burde vært solgt før han hvis vi skal se på prestasjoner... Grönis har begynt å bygge opp et lag på nytt. Sånt tar tid!!

Kanskje tålmodighet er et stikkord??



Selvfølgelig er det fler som burde blitt solgt, mange fler. Minimum 8.

---------------------------

FFK, i 50 mot toppen.


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 02 jul 07, 12:16

Opprinnelig postet av T.Olsen
Opprinnelig postet av dracula
Når det gjelder Wehrman synes jeg at det gir et feil signal til de andre spillerne at en spiller kommer rett inn og blir kaptein.


Hvorfor det? Det er da ikke noe problem da de nåværende spillerne er inkompetente. Skulle gjerne sett at FFK kvittet seg med både Bjørkøy og Ramberg, det er greit at de kan bedre, men når de 1)Ikke greier å skyte 2) Elsker å spille ballen bakover når det gjenstår 10 sekunder 3) Har for godt betalt i forhold til sitt lave nivå 4)Blir dødsslitne etter 20 minutter 5) På sitt beste er de ikke gode nok for et lag som har ambisjoner om å vinne noe.

Bjørkøy har hatt en dalende formkurve iår det er sant..

Men ifjor fremsto han som en glimrende midtbanespiller som ALLE ville ha.. Alikevel valgte John Anders å bli i fredrikstad i tre - fire sesonger til. Han kommer seg nok til høsten, han spilte bedre igår enn han har gjort tidliger så at Bjørkøy blir bedre skal være sikkert og visst:D

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 02 jul 07, 12:21
Opprinnelig postet av T.Olsen
Opprinnelig postet av kim_andre_c

Selge kapteinen og en av stammene i laget? og at han ble tatt ut i landslagstroppen fordi det sto litt om han i VG?? Er ikke det urimelig så vet ikke jeg?!? Når Bjørkøy spiller på sitt beste så er han utrolig god! Da er flere som burde vært solgt før han hvis vi skal se på prestasjoner... Grönis har begynt å bygge opp et lag på nytt. Sånt tar tid!!

Kanskje tålmodighet er et stikkord??



Selvfølgelig er det fler som burde blitt solgt, mange fler. Minimum 8.

Hvor skal du ta spillere ifra da? Bare juniorspillere, å klage og hakke på dem når de ikke spiller så godt som du hadde ønsket. Prøv å innse virkeligheten a T.Olsen... Vi har ikke penger til å bare kjøpe og kjøpe, vi må prøve å gjøre de spillerne vi har så gode som mulig. Gi de tid til å blomstre.

Laget kommer seg, høstsessongen ser lys ut for vår del!

---------------------------

- FFK norgesmester 2006 - :)
Synger du Pippi-sangen uten å hoppe?? Så stikk fra PH-feltet da for FAAN!!!!


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 02 jul 07, 12:23
Opprinnelig postet av T.Olsen
Opprinnelig postet av kim_andre_c

Selge kapteinen og en av stammene i laget? og at han ble tatt ut i landslagstroppen fordi det sto litt om han i VG?? Er ikke det urimelig så vet ikke jeg?!? Når Bjørkøy spiller på sitt beste så er han utrolig god! Da er flere som burde vært solgt før han hvis vi skal se på prestasjoner... Grönis har begynt å bygge opp et lag på nytt. Sånt tar tid!!

Kanskje tålmodighet er et stikkord??



Selvfølgelig er det fler som burde blitt solgt, mange fler. Minimum 8.

Foreslår at du heller begynner å holde med Rbk. Det er nok enklere...


kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 02 jul 07, 12:25
Opprinnelig postet av Olavesen
Opprinnelig postet av T.Olsen
Opprinnelig postet av kim_andre_c

Selge kapteinen og en av stammene i laget? og at han ble tatt ut i landslagstroppen fordi det sto litt om han i VG?? Er ikke det urimelig så vet ikke jeg?!? Når Bjørkøy spiller på sitt beste så er han utrolig god! Da er flere som burde vært solgt før han hvis vi skal se på prestasjoner... Grönis har begynt å bygge opp et lag på nytt. Sånt tar tid!!

Kanskje tålmodighet er et stikkord??



Selvfølgelig er det fler som burde blitt solgt, mange fler. Minimum 8.

Foreslår at du heller begynner å holde med Rbk. Det er nok enklere...

---------------------------

- FFK norgesmester 2006 - :)
Synger du Pippi-sangen uten å hoppe?? Så stikk fra PH-feltet da for FAAN!!!!


TothNR1

A-lagspiller

Ble medlem: 25 okt 06
Innlegg: 337

Lagt til: 02 jul 07, 12:30
Jeg Syns Bjørkøy var suveren igår, ihvafal i andre omgang..dere har blitt alt for sutrente..

---------------------------

CUPVINNER 06



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f