Husk meg
Brukernavn
Passord

Uttalelsene til Bjørkøy og Andersen

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 26 jun 07, 19:07
Opprinnelig postet av toreped3
Jeg var tilstede under intervjuet og kan bekrefte at Grönhagen IKKE brukte ordet uintelligent.Håper FB sine journalister får en smekk for dette men det er jo ikke første gangen media vrir på sannheten.Tydligvis så er det personer i FB som har hvert på kanten med Andersen gjennom hans tidligere jobb i NISO.

Du bør ikke skrive dette igjen som du allerede har skrevet. In love with MA tydligvis er du. MA dret seg rett ut på  TV for hele fotball norge og Grønnis hadde baller nok til sjøl og si og mene dette. Håper MA får munnkurv nå og at han kan bedrive tiden sin med det han forhåpentlig kan.


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 26 jun 07, 20:15

Opprinnelig postet av Erikk
PS hvor er Paco? Han bruker jo å forsvare Morgan hver gang han driter seg ut.

 

Ryktene går om at `Holters har hivi han ut. Håper ikke det er sant, men skulle ikke forundre meg


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 26 jun 07, 20:40
Endret: 26 jun 07, 20:41
paco = toreped3, og ja, han er utestengt. Ønsker du å diskutere dette kan du ta det på PM, i kategorien "Spørsmål, tips, ris & ros" eller via mail support@ffksupporter.net, men ikke her i denne tråden.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 27 jun 07, 09:17

MA går ut og ber om unnskyldning. Har mannen fått munnkurv nå da tro?

http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20070627/FFK/70627001/1009/AKTUELT

 


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 27 jun 07, 09:21
Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av nelg64
Håpløst utspill fra Morgan, dette går rett og slett ikke ann, hold mannen borte fra media, Lavmål. er flau på klubbens vegne.

 

Nå er det vel slikt at det er han media vil snakke med. Kan ikke se hva som er galt med uttalelsene hans.

Du kan ikke se det! Heldigvis kunne Morgan se det selv..........


algern0n

A-lagspiller
Ble medlem: 18 apr 05
Innlegg: 339

Lagt til: 27 jun 07, 09:23
Det håper jeg virkelig, så langt virker det på meg som om han har gjort en bra jobb i sin administrative rolle, men har hadde langt mindre hell når han snakker med mediene. Håper virkelig at han får beskjed om å holde kontakten med media til et minimum.

Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3497

Lagt til: 27 jun 07, 10:09
MIndre hell er noe man trygt kan si. Altså først går han ut med idiotiske uttalelser rett etter en kamp noe som kanskje kan være forstålig pga skuffelse over tapet. Dagen etter går du like hard ut og sier at du fortsatt står på den idiotiske uttalelsen, for så i dag beklage den. Den Morgan den Morgan...................

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4692

Lagt til: 27 jun 07, 10:28

Det betyr jo strengt tatt bare at Morgan mener det han sier. Det i seg selv er prisverdig nok, å ha meningers mot. Men man bør ha vett på å holde kjeft i situasjoner hvor man blir sett på som representant for klubben - som når man er tilstede på kamp. Det plager ikke meg at Morgan mener at Godset spiller kynisk og kjedelig fotball, men når han sier det til TV2 rett etter en kamp som mange faktisk syns var ganske underholdende, fra begge lag, oppfattes det som offisiell FFK-mening, og det er ikke bra.

JEg har sagt det før, og gjentar gjerne, at jeg syns Grönis får kommentere det sportslige, og så får Morgan eller aller helst noen andre svare på spørsmål som går på ledelsen av klubben, spilleroverganger og så videre. Morgan sier jo snart like mye dumt i media som en viss portugiser.

 

 

---------------------------

"Beer is proof that God loves us and wants us to be happy"

- Benjamin Franklin


RuneT

A-lagspiller

Ble medlem: 18 nov 06
Innlegg: 466

Lagt til: 27 jun 07, 11:59
Bra at Morgan går ut og legger seg flat for kritikken. Det viser jo at det Grönis mener er viktigere for Morgan enn å være en stolt drittsekk, som en viss LSK - manager er!
Jan Åge burde fått munnkurv for flere mnd siden, gjøk!

FFK vinner i kveld!

---------------------------

FFK for alltid!


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 28 jun 07, 09:33
Endret: 28 jun 07, 09:36

Morgan opp som ei løve og ned som en skinnfell, dersom en skal tro på F-B.

Men sanhetsgehalten til F-B er trolig ikke større her enn den pleier å være, derfor tar jeg F-B kommentarer mandag om at Morgan ikke angrer noe med en "klype salt"

PS må jo legge til at Morgan sine medieuttalelser generelt, ikke alltid vitner om at  hjernen fungerer på linje med munnen.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 28 jun 07, 12:54
Endret: 28 jun 07, 12:55
Opprinnelig postet av toreped3
Opprinnelig postet av ffk-4ever

Opprinnelig postet av Costanza
Vel, jeg må si meg 100 % enig med Anders Grönhagen som kaller Morgan Andersens utspill rett ut for uintelligent.

Meget godt sagt av Grønhagen. Ellers så burde MA få munnkurv i media heretter, makan til fjott. Men tipper at det nå er internt bråk siden Grønhagen går ut slik han gjør nå og det er jo ikke bra.

Sterke ord og kalle Andersen for en fjott.mannen som er grunn til at Fredrikstad fortsatt er i tippeligaen.

 

Hei Paco

Hyggelig å ha deg tilbake

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 28 jun 07, 13:01
Endret: 28 jun 07, 13:03

Opprinnelig postet av Erikk
PS hvor er Paco? Han bruker jo å forsvare Morgan hver gang han driter seg ut.

 

Jeg blir svært overassket om ikke "toreped3" og "Paco" er samme mann.

 

Edit: Ser at Holters bekrefter hva jeg trodde.Paco er lett å kjenne igjen på at han ikke tåler at noen kritiserer Morgan.

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 28 jun 07, 16:28
Opprinnelig postet av stjernengutt

Opprinnelig postet av Erikk
PS hvor er Paco? Han bruker jo å forsvare Morgan hver gang han driter seg ut.

 

Jeg blir svært overassket om ikke "toreped3" og "Paco" er samme mann.

 

Edit: Ser at Holters bekrefter hva jeg trodde.Paco er lett å kjenne igjen på at han ikke tåler at noen kritiserer Morgan.

Ikke bare det!!! Men at FFK er i tippeligaen og ble cupmestere er jo ogsaa Morgan sitt verk.......  Tror Paco kun gjoer Morgan en bjoernetjeneste med den ensidige Morganforherligelsen sin.......


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3497

Lagt til: 28 jun 07, 16:45
Men når vi først er inne på det. Tror dere Morgan og Paco/Toreped3 er samme person?

stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 28 jun 07, 18:10

Opprinnelig postet av Erikk
Men når vi først er inne på det. Tror dere Morgan og Paco/Toreped3 er samme person?

 

Det er vel å dra det litt langt? Men skulle vært spennende å vite hvor nære relasjoner de har.

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


Spurvene fra London

A-lagspiller

Ble medlem: 11 feb 04
Innlegg: 232

Lagt til: 28 jun 07, 18:21
Har ikke fulgt med her...  Hvorfor ble Paco kastet ut??????    .

bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 28 jun 07, 19:20
Med fare for å være on topic: Noen som har hørt/lest noe mer om NFF følger opp Bjørkøys uttalelse? Har ikke sett noe noe sted ennå, så det er kanskje håp om at det hele koker bort uten  noen utestengelser?

---------------------------

Bjørn Jervell Hansen


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 28 jun 07, 19:21
Diskusjonen vedrørende Paco og en hel haug med konspirasjonsteorier slutter her. Denne tråden er nå helt på villspor! Fortsett å diskutér Bjørkøy og Andersens uttalelser (noe sier meg at de er ferdig diskutert allerede) eller tråden blir stengt.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 30 jun 07, 07:15

Opprinnelig postet av RuneT
Bra at Morgan går ut og legger seg flat for kritikken. Det viser jo at det Grönis mener er viktigere for Morgan enn å være en stolt drittsekk, som en viss LSK - manager er!
Jan Åge burde fått munnkurv for flere mnd siden, gjøk!

Synes dette tåler å gjentas.

I motsetning til ganske mange andre innlegg i denne tråden, men jeg skal la det bli med det.

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340