Husk meg
Brukernavn
Passord

Uttalelsene til Bjørkøy og Andersen

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 4 1

bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 24 jun 07, 23:11
Endret: 26 jun 07, 15:28
Skjønner godt Bjørkøys frustrasjon - var der selv og sjelden har Dommerjævel runget så høyt fra undertegnedes munn, man hva dette så smart da? Tror NFF bruker å se med lite blide øyne på sånt.

Spørs om ikke vi kan se fram til en aldri så liten karantene på vår kaptein :-(

Mod: Endret på overskriften

---------------------------

Bjørn Jervell Hansen


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 24 jun 07, 23:13
Eller så kan de bare se kampen :)
Så gir de dommern utestengelse!

---------------------------

døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!


bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 24 jun 07, 23:15
Opprinnelig postet av endre
Eller så kan de bare se kampen :)
Så gir de dommern utestengelse!


Ja, man kan jo drømme... Synes Edvardsen havner i hardt vær til stadighet, men kan ikke huske han har fått noen utestengelse noen gang.

Men så er det jo også mulig at NFF ikke opplyser om eventuelle utestengelser av dommere .

---------------------------

Bjørn Jervell Hansen


Røvern

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 374

Lagt til: 24 jun 07, 23:22

Edvartsen var håpløs i dag, ingen tvil om det! Bjørkøy HAR et poeng i uttalelsen.

MEN: Det er IKKE hans oppgave å si det i mediene, mest sannsynlig blir det straff av slikt og det vet han.

---------------------------

FFK
-fortsatt i tippeligaen!!
-norgesmester 2006!!


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 24 jun 07, 23:26
uansett var det ikke edwartsen`s feil at vi tapte, men at den mannen får lov å dømme toppfotball er en skandale! Han er ikke noe annet en en makt sykt fa** som burde holdt seg langt pokker i vold vekk fra fotball baner!

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

Felt P, rad 7, sete 11 !


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 24 jun 07, 23:31
Når vi snakker om uttalelser... Hva var egentlig poenget med den uttalelsen Morgan kom med på tv2???

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 24 jun 07, 23:37
Opprinnelig postet av GurrBass
Når vi snakker om uttalelser... Hva var egentlig poenget med den uttalelsen Morgan kom med på tv2???


Utrolig tåpelig å komme med noe sånt i media i frustrasjon over et tap. Tror faktisk ikke Godset slo noe spesielt mer langt enn det vi gjorde, og som treneren til Godset svarte: langballer er også med i fotball...

---------------------------

Bjørn Jervell Hansen


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 25 jun 07, 00:01
Opprinnelig postet av GurrBass
Når vi snakker om uttalelser... Hva var egentlig poenget med den uttalelsen Morgan kom med på tv2???


Nå har vel heller ikke Morgan vært heldig med alle sine siste uttalelser :p

---------------------------

døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!


algern0n

A-lagspiller
Ble medlem: 18 apr 05
Innlegg: 339

Lagt til: 25 jun 07, 00:08
Irriterende. Synes både vår kaptein og daglige leder bæsjer på leggen i media i kveld. Dommere er ikke alltid like heldige i sine avgjørelser og noen lag spiller langpasninger, slik er det og slik har det alltid vært, ingen grunn til å opptre som barnslige skrikerunger av den grunn.

For meg gjør slikt en mørk dag helsvart.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 25 jun 07, 00:23
Opprinnelig postet av GurrBass
Når vi snakker om uttalelser... Hva var egentlig poenget med den uttalelsen Morgan kom med på tv2???

Totalt unødvendige uttalelser av Morgan. Han burde bare nekte å svare på slike spørsmål. Ja, Morgan har helt rett i det han sier, men det er ikke hans fat å uttale seg om slike ting. Han bør holde seg for god til dette og konsentrere seg om hans egne ansvarområder, selv om mikrofonen har blitt most opp i ansiktet på ham.

Det er ikke tilfeldig at Godset nok engang blir kaldt et destruktivt møkkalag. Jeg sitter igjen med samme følelse etter kampen.

Uttalelsene til Bjørkøy er hakket verre. Totalt urutinert når vi vet hvor hårsåre NFF er når det kommer til slike uttalelser. Å si at Godset hadde en tolvte mann på laget grenser til korupsjonsanklager, og er omtrent noe av det verste han kan komme med. Blir ikke et gram overrasket om han blir straffet.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 1046

Lagt til: 25 jun 07, 00:24

Opprinnelig postet av algern0n
Irriterende. Synes både vår kaptein og daglige leder bæsjer på leggen i media i kveld. Dommere er ikke alltid like heldige i sine avgjørelser og noen lag spiller langpasninger, slik er det og slik har det alltid vært, ingen grunn til å opptre som barnslige skrikerunger av den grunn.

For meg gjør slikt en mørk dag helsvart.

Den en gang så gode hockeydommeren er en om mulig enda dårligere fotballdommer. Jeg tror han fant ut for en fire fem år siden at det å være arrogant, det er sikkert kult. Derfor slutter vi å i det hele tatt kommunisere med spellera.

Blir fysisk dårlig hver gang jeg ser den mannen på en fotball eller hockeybane!! Tror heller ikke fredrikstad er yndlingbyen hans etter kebab-håningen i hallen for et par år tilbake.

Helt greit at Bjørkøy sier dette, nff må da for faen se hvilke håpløse tullinger de sender utpå der. Morgans uttalelse derimot er jeg ikke like enig i i dag. Godset pleier nemlig å slå MYE mer langt enn det de gjorde i dag!! Kovacs benket jo blant annet.

---------------------------

heia heia...


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 25 jun 07, 00:43
Endret: 25 jun 07, 00:43
**Uttalelsene til Bjørkøy er hakket verre. Totalt urutinert når vi vet hvor hårsåre NFF er når det kommer til slike uttalelser. Å si at Godset hadde en tolvte mann på laget grenser til korupsjonsanklager, og er omtrent noe av det verste han kan komme med. Blir ikke et gram overrasket om han blir straffet.**

Han kan kun få bøter for dette eller?

---------------------------

døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 25 jun 07, 00:43
hva er dette? har ikke fått med meg noe av det dere sier.. kan noen gi ett kort referat?? :P

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 25 jun 07, 00:45
Var kommentarer etter kampen;

Bjørkøy sier at Godset hadde en 12 mann på banen, nemlig dommeren

Mr Andersen sa at det var en dårlig dag for Norsk fotball når man ser slik destruktiv fotball


Sånn cirka!

---------------------------

døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 25 jun 07, 01:02

Opprinnelig postet av endre
Var kommentarer etter kampen;

Bjørkøy sier at Godset hadde en 12 mann på banen, nemlig dommeren

Mr Andersen sa at det var en dårlig dag for Norsk fotball når man ser slik destruktiv fotball


Sånn cirka!

thnx :) da er jeg med ;oP

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 25 jun 07, 06:19
Endret: 25 jun 07, 06:20
Opprinnelig postet av Kristian B

Blir fysisk dårlig hver gang jeg ser den mannen på en fotball eller hockeybane!! Tror heller ikke fredrikstad er yndlingbyen hans etter kebab-håningen i hallen for et par år tilbake.

 

Må vel være den beste uttalelsen som er gjort i denne byen på ti år også...

At den mannen får lov til å dømme kamper i toppdivisjonen er for meg helt uforståelig og gjør meg utrolig trist. Feller en tåre hver gang jeg leser hans navn i terminlista, jeg vet at kampen ender i en farse.

Nei, uff, dette var en dårlig start på dagen...

---------------------------

Rød/Hvit til jeg dør

Har jeg tro? Ja det skulle jeg mene, spørsmålet må være hva man skal tro på...


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 25 jun 07, 08:19

Bjørkøy lar nok frustrasjon over eget prestasjonsnivå gå ut over andre. Bjørkøy har prestert "labert" i hele år, og hvem var det som slapp mannen sin på seiersmålet til Godset. Jo selvsagt Bjørkøy.

God råd Bjørkøy, gå i deg sjøl, ikke skyld på andre. Plassen din henger i en tynn tråd dersom FFK får inn Wehrman pluss en høyrekant. Forresten du kan jo spille høyreback, for PaC er verre.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 25 jun 07, 10:16

Enig, Bjørkøy bør gå i seg selv og snarest heve seg ,  han er en av de som har skuffet meg i år, startet greit og har sunket betraktelig i kvalitet. Ingen av de gamle driva fremover er der og han vinner heller ingen baller.

Pr når burde han varme benken et par kamper


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5543

Lagt til: 25 jun 07, 10:58

Hva er galt med å være dårlig taper? Selvfølgelig er man misfornøyd med ALLE de forholdene som førte til tap.Både egne prestasjoner og andre ting som påvirket kampforløpet. Det må da være takhøyde for å klage på dommeren hvis man mener at det er berettiget.

Morgan er vel heller ikke den første til å kommentere hvordan Strøsgodset spiller på hjemmebane. De skaper knapt nok  målsjanser.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 25 jun 07, 11:04
helt enig kanogveltalt

---------------------------

http://keiko99.net



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 4 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340