Husk meg
Brukernavn
Passord

Vi trenger Multaharju!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Gressvikslampen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 468

Lagt til: 23 jun 07, 23:15

Løper og jobber. Gjør alltid en ærlig innsats. Kan brukes på omtrent alle posisjoner på banen. Fint å ha noen sånne i tilfelle skader. Alle tiders finne, han har kommet seg, og jeg håper han starter mot godset. Kjekt å ha backup på flere plasser i samme mann. Har kommet seg utover vinteren og har jobbet seg opp.

 

Dere kan være enige eller uenige med meg, men JEG synes at vi bør beholde Multa så lenge som mulig

---------------------------

Vuorinen på topp!!


Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1127

Lagt til: 23 jun 07, 23:23

Støttes!

syns multe har spilt bra når han får sjansen


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 23 jun 07, 23:23
Enig.. han har tatt seg opp synes jeg i forhold til før :) Samme med Gardar... Spissen som av de fleste her inne var på listen over tidenes bomkjøp, har nå begynt å prestere og scorer på bestilling... Det viser seg å være bra med konkurranse på plassene gitt ;o)

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 23 jun 07, 23:26
Jeg er imponert over gutten. Føre sessongen startet ble han fortalt at fremtiden hans er mørk, men gutten ville ikke dette og kjempet seg inn. Ja til og med uten å syte. Bør ta vare på han ja. han vil nok kjempe seg inn på laget selv om det blir tøffere og tøffere, men sånn er fotballen

---------------------------

http://keiko99.net


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 23 jun 07, 23:31

Opprinnelig postet av keiko99
Jeg er imponert over gutten. Føre sessongen startet ble han fortalt at fremtiden hans er mørk, men gutten ville ikke dette og kjempet seg inn. Ja til og med uten å syte. Bør ta vare på han ja. han vil nok kjempe seg inn på laget selv om det blir tøffere og tøffere, men sånn er fotballen

Enig der keiko ;o) for en gangs skyld :P

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 23 jun 07, 23:36
Endret: 24 jun 07, 00:03
Nå bør vi ikke ta helt av her da...

Multaharju har vært god relativt sett til forventingene, men at FFK bør beholde ham så lenge som mulig, er jeg skeptisk til. Han er ikke en spiller som hever laget, men en typisk potetspiller som kan gjøre en grei innsatts både her og der. Og slike spillere trenger man.

Men absolutt positivt overrasket over Multaharju så langt i sesongen. Det skal han ha!

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Gressvikslampen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 468

Lagt til: 23 jun 07, 23:58

Vi bør beholde han, men selvfølgelig ikke for enhver pris. Det får være måte på. Uansett har han spilt seg opp. Spennende å se hva han spiller mot godset. Ving, back eller benk

---------------------------

Vuorinen på topp!!


algern0n

A-lagspiller
Ble medlem: 18 apr 05
Innlegg: 339

Lagt til: 24 jun 07, 07:08
Multe, i likhet med mange andre, fikk et "dårlig navn" her inne fordi han var totalt ukjent og fordi han som spiller har klare begrensninger, men jeg ser han hvertfall som en veldig nyttig "potet" og det gleder meg at mange andre begynner å bli enige med meg.

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 24 jun 07, 07:55
Vi bør hlet klart beholde Multe ja! Han er god på flere plasser, jobber altid godt og er en spiller vi kan ha nytte av! Trur ikke han blir solgt med det første. Skal innrømme at jeg hadde mista all trua på han, noe sikkert alle hadde gjort, men han har imponert oss i år!

Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 24 jun 07, 09:53

Er det noen som et hvor gammel han er? Trodde han var 24, så hørte heg rykter om at han var rundt 30.

 

---------------------------

Heia FFK


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 24 jun 07, 10:54
Opprinnelig postet av Lex

Er det noen som et hvor gammel han er? Trodde han var 24, så hørte heg rykter om at han var rundt 30.

 



Fyller 30 i høst, enkelt å finne ut ved å trykke på spillerstallen i menyen til venstre ;)

Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 24 jun 07, 11:00
Opprinnelig postet av bjorn
Opprinnelig postet av Lex

Er det noen som et hvor gammel han er? Trodde han var 24, så hørte heg rykter om at han var rundt 30.

 



Fyller 30 i høst, enkelt å finne ut ved å trykke på spillerstallen i menyen til venstre ;)

Såpass vanskelig var det jaHe he

Han er grei å ha i backup, men ikke faen om jeg er fornøyd med han som back. der er han skikkelig ute og sykler.

Som ving er han ok.

---------------------------

Heia FFK


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3492

Lagt til: 24 jun 07, 11:33
Vi trenger han som back-up pluss at han har en flott instilling som flere andre andre bør ta lærdom av. Er også imponert over måten han har kommet tilbake etter den starten han fikk. Skulle også ønske vi snart kunne skrive noe lignende om landsmannen hans i stallen vår..................

Gressvikslampen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 468

Lagt til: 24 jun 07, 11:44
Heavy har muligens en litt annen innstilling enn Multe. Mest fordi han var superstjerne i en klubb og forventa å gå rett inn på laget. Multa var "en i mengden" i Tyrkia, og var klar over at han måtte krige seg til en plass på laget.

---------------------------

Vuorinen på topp!!


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 24 jun 07, 11:50
multe er ikke en spiller som klarer seg bra på teknikk eller bra pasninger. han klarer seg på vinner vilje. å sånne trenger alle klubber. han viser de andre på laget en god moral ved å jobbe å krige i 90 min. å det er noe som gjør at de andre spillerne får en ekstra guts. 100% innsats er det som gjelder.

Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3492

Lagt til: 24 jun 07, 11:58
Er enig med deg, men grunnen til at jeg skrev det er et hjertesukk. Slik jeg har forstått det er Voininen den dyreste spilleren vi har og da hadde jeg håpet at han skulle ta en Gardar eller en Multaharju snart.

Gressvikslampen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 468

Lagt til: 24 jun 07, 12:26
Opprinnelig postet av Erikk
Er enig med deg, men grunnen til at jeg skrev det er et hjertesukk. .
Jeg har kommet med mange hjetesukk antående Vuorinen. Han ser slett ikke ut som er proff fotballspiller. Heller en som spiller i et metalband eller lignende. Han hadde vært en favoritt blant folket hvis han hadde slått til. Derfor håper jeg også at Heavy vil ta en Mule eller Gardar. Han putta jo for noen uker siden mot SFK2. Men han er IKKE ving, derfor bør han absolutt ikke spille det i 2.lagskampene. Han har begynt som midtspiss nå i dem siste kampene...

---------------------------

Vuorinen på topp!!


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3492

Lagt til: 24 jun 07, 13:02
Begynner å tro at han burde spille på seg selvtilitt ved å spiller resten av sesongen på utlån til vår alles kjære Sparta Sarpsbiorg. I såfall vil jeg tro at han ville lykkes og kanskje han til og med kan redde de fra nedrykk? Da ville vi etter sesongen fått tilbake en mye bedre spiller enn han vi lånte bort. Er enig i at han IKKE blir bedre av av spille ving på FFK2.

toreped3

Knøttespiller
Ble medlem: 13 jun 07
Innlegg: 25

Lagt til: 26 jun 07, 12:03
Vourinen er en utrolig god spiller i boxen.Har sett han spille 4 kamper i finland og da puttet han 6 eller 7 mål.Det finske ligaen er svakere en den norske men denne spilleren kommer garantert til å få suksees i en klubb som vil satse på han.

Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 1046

Lagt til: 26 jun 07, 16:20
"Multe" jobber bra og har en fighter-vilje jeg gjerne skulle sett mer av. Desverre er han alt for dårlig på stort sett alt annet.

---------------------------

heia heia...



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340