Husk meg
Brukernavn
Passord

28 spillere med lønn på laget.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 18 jun 07, 21:36

har fått med meg at ffk har alt for mange a lags spillere. men trudde ikke det var så ille. nå forsvinner vel tamas til sommeren. men vi bør vel få ut 5-6 spillere til så vi kan få inn noen spillere. grønhagen har sagt at de jobber med saken. men spørsmålet er, hvem skal ut.

de jeg trur ligger relativt dårlig ann er: hoås, vuorinen. stadheim, martin bør vel ikke få kontrakt. kanskje elvestad, han er vel langt unna 11eren vår. har selv ikke sett han. 

noen som har noen innspill?


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 18 jun 07, 21:44
Endret: 18 jun 07, 23:43
Tror nok ikke det forsvinner så mage midtbanespillere, men på spiss plass forsvinner det nok noen, eventuelt må det forsterks med rett type spillere. Stadheim har hatt gode innhopp i noen kamper, multa er en allsidig spiller, Hoås og Toth har nok tapt plassen om den ene spissplassen, Heavy likeså, Tamas er vel garantert å forsvinne, Martyn forsvinner vel også ganske fort. tipper stallen kommer til og bestå av
23-24 spiller ut sesongen. Mtp at det er varslett opp til to forsterkninger. Noen som vet om fotballspillere får sykepenger? tenker da på langtidsskade spillere som Berti og Berg spesielt.

scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 18 jun 07, 21:49
glemte toth gett. vil han skal fortsette. men ser ikke ut til å være i grønhagens tanker engang. men noe må ihvertfall gjøres fort. kan ikke ha så mange spillere på lønnings lista. da nekter sponsorene å få inn nye spillere. skjønner dem veldig godt. er på tide å rydde opp i troppen nå syns jeg.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 18 jun 07, 22:17
Szekeres, Toth, Martyn, Vuorinen, Stadheim og Elvestad (lån) er nok de som er mest aktuelle å bli kvitt i sommer. Szekeres og Martyn ordnes av seg selv, så spørs det om noen andre klubber ønsker seg noen av de andre spillerne, og om spillerne ønsker å skifte klubb.

Liten tvil om at 28 mann på lønningslista er altfor mange.

Kontrakten til Øyvind Hoås går vel ut etter sesongen. Jeg tipper han blir ut kontraktstiden og ikke får fornyet den ved sesongslutt. Christian Berg lever også farlig, spesielt om Kasey Wehrman eller en annen sentral defensiv midtbanespiller hentes inn. Berg sin kontrakt utløper også etter sesongen.

Det kommer sikkert til å skje en del fremover med spillere ut/inn, men det er vi jo godt vant med....

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 18 jun 07, 22:47

denne tråden kommer vel forran hvert overgangsvindu.. hehe

 

Jeg tror en 4-6 spillere forsvinner:

 

Toth, (blir ikke funnet god nok tydligvis, og det er sikkert riktig også det) (desverre for jeg har sansen for han)

Vourinen, (trenger vel egentlig ingen forklaring..)

Martyn, (ikke overbevist totalt sett, )

Szekeres, (ikke god nok)

Berg, (sliter fra før, og blir ikke lettere om wherman eller andre gode midtbane spillere kommer)

Hoås, (holder ikke å sore siste målet på gamle og første på nye når mål tørken er på ca en hel sesong ellers) dessuten skal vi vel ikke bytte stadio på en del år nå...

 

Ellers blir det vel kanskje noen utlån.. jeg fatter ikke hvorfor han andre ivorianeren får være på lønningslista...

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

Felt P, rad 7, sete 11 !


Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 18 jun 07, 23:19

Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

Ellers blir det vel kanskje noen utlån.. jeg fatter ikke hvorfor han andre ivorianeren får være på lønningslista...

Hvis jeg husker riktig fra den dokumentaren var det vel Koadiou de hadde fulgt lenge og ville ha, også ble Fofana også med etter de hadde sett ham...


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 18 jun 07, 23:37
Var det ikke omvendt da, også var kouadio ønsket av VIF som trakk seg når de hørte om interesen til Charlton.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10063

Lagt til: 19 jun 07, 00:51
Opprinnelig postet av Pk
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
Ellers blir det vel kanskje noen utlån.. jeg fatter ikke hvorfor han andre ivorianeren får være på lønningslista...
Hvis jeg husker riktig fra den dokumentaren var det vel Koadiou de hadde fulgt lenge og ville ha, også ble Fofana også med etter de hadde sett ham...

Var det ikke agenten som hadde fulgt Kouadio lenge før han oppdaget Fofana også? Det ble i alle fall uttrykt i media (FB?) at FFK var mest interesserte i å sikre seg Fofana.

Når det gjelder antallet i A-stallen, så synes jeg vi bør sikte på 18+4. Med det så mener jeg 18 etablerte spillere og 4 unggutter. Jeg synes 18 mann som FFK har uttrykt at de ønsker er for lite, men 18 + 4 stortalenter som holder junioralder, eller der omkring, vil være ideelt.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 19 jun 07, 01:21

har ikke FFK 27spillere da?26 i A-lagstroppen+szekeres?eller var det èn til som ble degradert ved sesongstart?husker ikke helt hva som skjedde med jørgen magnussen.

 

uansett ønsker jeg salg på disse spillerne(selvsagt vanskelig å selge spillere med gunstige kontrakter..): Vuorinen, hoås, martyn(send hjem etter låneperioden), gjerne et utlån på elvestad, ramberg(hvis 2nye hentes inn sentralt), eventuelt toth hvis koadiuo nærmer seg kamptroppen(11+7). på spissplass må minst 2 gå for å skape plass til nye spillere. inn kunne jeg tenkt meg en klassespiller på midten(wehrmann), en solid breddeholder og en ny hback(forøvrig vært mitt sterkeste ønske siden 2004!!!blixt er vel eneste reelle konkurrent pac har hatt i TL....). trenger IKKE spisser.(tarik,fofana,west,gardar,toth fine alternativer). ser gjerne igjen jonna på hback, men da er vi avhengig av en berg tilbake i form i tospann med kasey for at det skal være aktuelt.

---------------------------

UEFA KØPPEN 2007?!


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 19 jun 07, 01:29

Opprinnelig postet av scheien
glemte toth gett. vil han skal fortsette. men ser ikke ut til å være i grønhagens tanker engang. men noe må ihvertfall gjøres fort. kan ikke ha så mange spillere på lønnings lista. da nekter sponsorene å få inn nye spillere. skjønner dem veldig godt. er på tide å rydde opp i troppen nå syns jeg.

 

I SA skrev de at Grønnis ville leie ut spillere til Sparta Sarpsborg, og nevnte spesielt Toth..

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til Fredrikstad Blad etter FFK-VIF 26/


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 19 jun 07, 01:34
Opprinnelig postet av Bob Page

 

I SA skrev de at Grønnis ville leie ut spillere til Sparta Sarpsborg, og nevnte spesielt Toth..

Det er nok beste å ta med den andre linken som står der også. http://www.sa.no/sport/fk_sparta_sarpsborg/article2826340.ece

 


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5528

Lagt til: 19 jun 07, 09:58

Opprinnelig postet av Costanza
Szekeres, Toth, Martyn, Vuorinen, Stadheim og Elvestad (lån) er nok de som er mest aktuelle å bli kvitt i sommer.

Hallo! Låne bort Elvestad? Hva er poenget med det? Gutten er 17 år, fyller 18 i sommer, og har spilt på aldersbestemte landslag. Han bør få trene med A-laget og spille på B-laget for å utvikle seg til å bli en TL spiller. Han er ikke der enda, skulle bare mangle, men vil kunne styrke midtbanen om noen få år. Om han lånes ut vil han ikke få spilletid i et Adecco lag, og da vil vel ikke det være særlig utviklende for ham?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 19 jun 07, 10:07

Opprinnelig postet av kanogvetalt
Om han lånes ut vil han ikke få spilletid i et Adecco lag, og da vil vel ikke det være særlig utviklende for ham?

Det må da være en forutsetning at laget han (om det er aktuelt) skal låne Elvestad faktisk behøver ham - og dermed gir han spilletid... 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 19 jun 07, 10:14
leste i SA at Joachim Tomassen (19) kunne tenke seg overgang til FFK. Hvor på banen spiller han??

---------------------------

9 serie- og 11 cupmesterskap!!!!


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 19 jun 07, 10:41

Opprinnelig postet av Topscorer
leste i SA at Joachim Tomassen (19) kunne tenke seg overgang til FFK. Hvor på banen spiller han??

http://www.fkspartasarpsborg.no/xPlayer-generell-info.asp?team=1&id=204

Dette er dog en Joachim Jørgensen - midtbane/flanke.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Bora

Juniorspiller

Ble medlem: 03 aug 04
Innlegg: 142

Lagt til: 19 jun 07, 11:23
Thomassen spiller sentral midtbane. Like god med begge bein, og er en kriger. Har også et stort temperament.

---------------------------

FFK til Royal League


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5992

Lagt til: 19 jun 07, 18:16
Opprinnelig postet av denialsander

Opprinnelig postet av Topscorer
leste i SA at Joachim Tomassen (19) kunne tenke seg overgang til FFK. Hvor på banen spiller han??

http://www.fkspartasarpsborg.no/xPlayer-generell-info.asp?team=1&id=204

Dette er dog en Joachim Jørgensen - midtbane/flanke.

Nå spiller vel også denne Thommassen i SFK da...


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 19 jun 07, 18:36
Opprinnelig postet av Plankekæll

Nå spiller vel også denne Thommassen i SFK da...

Fant ingen liste over spillere på SFKs hjemmeside, så jeg lurte på om det var en trykkleif. ;)

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 19 jun 07, 23:12
Opprinnelig postet av Plankekæll

Nå spiller vel også denne Thommassen i SFK da...

Nemlig, og han er sønn av Morten Thommassen som spilte på finalelaget i -84. Begge var på TV i forbindelse med cupkampen.


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 30 jun 07, 13:17
Begynner virkelig å lure på hva som skjer med "spillere ut".

Nå antyder Grønis at vi fortsatt har midler til å hente spillere, og det skal vi.
To nye har allerede kommet inn, hvem skal ut???

Det kan jo ikke fortsette sånn som dette her, kommer til å ha en stall på 50 mann ;)

Stallen bør slankes med minst 6-7-8 spillere, realistisk? Trokke det ...


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340