Før Kampen: Sandefjord vs FFK (11. serierunde)
---------------------------
Lasse Båtstad
fredrikstadpatriot
Ble medlem: 25 okt 03
Lagt til: 18 jun 07, 00:01
Endret: 18 jun 07, 00:02
bør gjøres til Før Kamp tråd kanskje... anyone.... ?! hehe
Med det spillet sandefjord viste idag, så tror jeg FFK skal kunne slå de ganske greit, ihvertfall hvis FFK spiller som de gjorde etter 30 minutter og ut, hele kampen.
FFK har ett bedre lag en Sandefjord, men så var det dette med bortebane da.. hehe
Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.
Felt P, rad 7, sete 11 !
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
bør gjøres til Før Kamp tråd kanskje... anyone.... ?! hehe
Med det spillet sandefjord viste idag, så tror jeg FFK skal kunne slå de ganske greit, ihvertfall hvis FFK spiller som de gjorde etter 30 minutter og ut, hele kampen.
FFK har ett bedre lag en Sandefjord, men så var det dette med bortebane da.. hehe
Får vel satse på Sandefjord, som alle andre vi spiller mot sløser noe sinnsykt med sjansene. ;)
Kan ikke akkurat si mange av lagene i Tippeligaen er spesielt effektive, men det er derimot vi og det er gledelig ...
Lasse Båtstad
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
Sandefjord gjorde det vel forsåvidt bra på hjemmebane i fjorårssesongen, og begynte bra hjemme i år også. Etter to seire, gikk de på to knepne tap mot Brann og RBK, to lag de fleste vanligvis vil slite mot. Tap mot Godset i dag derimot, var vel femte tapet på rad.
Ettersom jeg skjønte hadde de brukbart trøkk, og spilte seg til en god del sjanser i dag, men klarte ikke å omsette sjansene i mål. Med tanke på vår frynsete bortestatistikk, er jeg allikevel ikke sikker på at dette blir noen walk over. Men en gang må vi jo begynne å vinne borte også. Kanskje skjer det mot Sandefjord?
Ultras mentalita - Brigade RødHvit
Opprinnelig postet av Guillermo
jeg både tror og håper at vi er kvitt bortekomplekset nå.. etter to gode bortekamper mot to av norges absolutt beste lag
Er kanskje det som er problemet..
Når middelmådige lag møter gode lag,så gir de absolutt alt.. Når middelmådige lag møter dårligere motstand,så tror de det blir ren plankekjøring..
Hvis FFK kan vise samme innsats og vilje som mot Brann,så er jeg 99,9% sikker på at det blir seier mot Sandefjord på Storstadion...
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Opprinnelig postet av GurrBass
jeg både tror og håper at vi er kvitt bortekomplekset nå.. etter to gode bortekamper mot to av norges absolutt beste lag
Er kanskje det som er problemet..
Når middelmådige lag møter gode lag,så gir de absolutt alt.. Når middelmådige lag møter dårligere motstand,så tror de det blir ren plankekjøring..
Hvis FFK kan vise samme innsats og vilje som mot Brann,så er jeg 99,9% sikker på at det blir seier mot Sandefjord på Storstadion...
Sant nok, men får håpe han Grønis får dem til å konsentrere og fokusere nok til å kunne ta 3 poeng!
Ultras mentalita - Brigade RødHvit
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
jeg både tror og håper at vi er kvitt bortekomplekset nå.. etter to gode bortekamper mot to av norges absolutt beste lag, så virker det ihvertfall sånn! men det finner vi vel ut av onsdag! vi trenger tre poeng, det er ihvertfall helt sikkert! Har troa jeg! holder nullen også føler jeg:)
Vi har bare tatt 3 poeng borte i år så det er ingen ting som tilsier at bortekomplekset er borte per dags dato. Men det er lov å håpe!
Vi var sjanseløse mot LSK, dårlige mot Aalesund, gode mot Brann og heldige mot RBK.
"Fotball er ikke underholdning, det er lidenskap." - Egil Olsen
Ser man bort fra tabellplasseringen så kan man forholde seg til følgende:
FFK er generelt dårlige borte, og spesielt dårlige borte mot antatt dårligere lag. Spiller ofte litt naivt mot lag de tror de kan slå borte. Har lettere for å ta poeng borte når de spiller for ett enn når de spiller for tre. Har ikke god statistikk i Sandefjord i det siste.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Hoveddommer: Staberg, Per Ivar
Assistentdommer: Tøsse, Magne
Assistentdommer: Vangen, Odd Arne
Observatør: Bondal, Håkon
4.dommer: Christiansen, Tom
NFF-delegat: Aas, Steinar
Det er viktig at vi minst tar 1 poeng om ikke vi kan ta alle da
- FFK norgesmester 2006 - :)
Synger du Pippi-sangen uten å hoppe?? Så stikk fra PH-feltet da for FAAN!!!!
så på vg at vi ligger på siste plass på sjangse statistikken. husker ikke talla nå. men vi har få sjangser. å mye sjangser imot. men da er det det ned uttelling på sjangsene da. der ligger vi vel på topp tenker jeg.
sandefjord er et lag vi skal slå. hadde det vært en hjemmekamp hadde jeg sagt sikker 3 poenger. men nå er det bortekamp da. har de innsatsen som i de to siste borte kampene så vinner vi.
spørsmålet er om grønhagen skal prøve å spare en spiller eller to eller om han skal kjøre på for fullt. er tett kamp program. kvisvik spilte 90 min mot start, hvor mye tåler han. hva mener dere? vi har multe, west, martin på benken. bør noen av de starte for at andre spillere skal vile seg litt.
ville hatt det laget her på banen for å spare noen.
shaban
szwartek gerrbrandt raio prytz
multe bjørkøy ramberg fofana
gardar west
da får tarik å kvisvik vilt seg litt til kampen mot godset
Opprinnelig postet av Erikk
Jeg mener at vi ikke bør spare noen i denne kampen.
Vi bør kanskje ikke spare noen, men en bortekamp mot et lag som er desperate etter poeng tilsier i min verden at vi behøver litt mer defensiv stabilitet og noen som jobber skikkelig. Kvisvik og Ramberg var bra igår, men klarer de enda en kamp på det nivået?
Multe jobbet skikkelig bra mot Brann. Kanskje han er den løpsstyrken vi behøver?
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914