Husk meg
Brukernavn
Passord

Adrian Paul

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

geirsand

Knøttespiller
Ble medlem: 11 feb 07
Innlegg: 29

Lagt til: 14 jun 07, 16:35
Endret: 14 jun 07, 17:41
Hva med å se på Mjøndalens Adrian Paul? Han herja med enga i går.

Adrian kom til Norge som 12-13 åring og spilte et par år på Kvik Halden. Det var bare for moro skyld og han var aldri den som trente mest fotball. Drev med basket og friidrett ved siden av og han ga seg helt med fotballen som 17-åring. Som 23åring slengte han seg med på en fotballtrening og begynte å spille fotball igjen. Han er et supertalent utenom det vanlige i all idrett. Var en tid med i det norske sprintmiljøet, men ga seg der fordi han ikke holdt en hel 100 meter. Adrian er nå 26 og har spilt fotball seriøst i 1-2 år. Jeg er sikker på at han kan bli knallgod på veldig kort tid dersom han bare satser. Det vi så i går er basert på minimal trening, men fortsatt kjørte han ball-i-hatt med enga.

Adrian har fatisk registert nest raskeste tid på 40 meter på toppidrettsenteret. I går viste han at han kan mer også. Når Tarik blir solgt og Brian West er skada, ville det vært veldig spennende med et superlyn til. Kan spille kant og spiss ut i fra det jeg har sett, hadde også noen perioder på backen i sine yngre dager.

Her kan man sikre seg en diamant til en slikk og ingenting.

(første gang jeg åpner en tråd, bare å flytte dersom den skulle vært et annet sted:) )


red: fikk høre fra`n nå at han begynte igjen for halvannet år siden og at flere tippeligaklubber er ute etter`n. Damn, løp og kjøp

kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 14 jun 07, 18:07
Ja det er en spiller for fremtiden, men ikke akkurat det vi trenger nå!!

---------------------------

- FFK norgesmester 2006 - :)
Synger du Pippi-sangen uten å hoppe?? Så stikk fra PH-feltet da for FAAN!!!!


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 15 jun 07, 01:17
Spillere for fremtiden trenger vi alltd, som trådstarter sa "Løp og kjøp"

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til Fredrikstad Blad etter FFK-VIF 26/



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3