Overgangsvinduet Juli 2007
Huseklepp er venstrekant. Er vel derfor LSK ønsker ham også.
FFK har Kvisvik, Stadheim og Kuadio.
---------------------------
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Go tell the Spartans, passerby,
That here, by Spartan law, we lie
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Huseklepp er venstrekant. Er vel derfor LSK ønsker ham også.
FFK har Kvisvik, Stadheim og Kuadio.
Så vidt jeg har fått med meg er det da primært høyrekanten han konkurrerer om i Brann.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
"ERIK HUSEKLEPP er høyrebeint, men trives like godt på venstresiden. Huseklepp er en klassisk ving og er ikke like sterk defensivt som Vaagan Moen. Mannen fra Sandsli er god med ballen i beina, og har stor teknikk og fart. Blant lagets aller raskeste spillere. Forsøker noen ganger på det umulige, men lykkes med ujevne mellomrom."
" ERIK HUSEKLEPP er utfordreren også på denne siden. Mens han som venstrekant vil satse mer på å skjære inn foran mål, er han på høyresiden en spiller som søker å gå til dødlinjen og legge inn til spissene. Huseklepp har fått stempel på seg som en spiller som er best på hjemmebane, dette til tross for at han er en ving som elsker å ha rom å boltre seg i."
www.ba.no/sport/fotball/brann/article2698710.ece
Vet at han har blitt brukt en del på venstrekant, men han er høyrebent. Og i artiklene jeg leste på fxt.no og dagbladet.no sto det at "det vil bli vanskelig og utkonkurrere Myklebust og Riise" eller noe i den duren. Uansett, når han er høyrebent har vi alltids bruk for ham på høyrekanten.
En høyrebent kantspiller vil uansett trekke mye innover i banen. Det kan være vanskelig og forsvare seg mot, men kan også bli litt ensformig.
Journalist- Liker du noen andre idretter enn fotball,"Drillo"?
Feks. håndball?
Drillo- Håndball er hands..
Opprinnelig postet av kanogvetalt
LSK er godt forspent på høyresiden men mangler venstrekant. Det er også plassen Huseklepp har spilt mest på i Brann.
Huseklepp er høyrekant og høyrebent, selv om han kan spille på venstresiden.
Har du lest forumets retningslinjer?
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
Også Anders Grönhagen hilste på Kasey Wehrmann under hans opphold i Fredrikstad. FFK-treneren legger ikke skjul på at han ønsker seg muskelbunten. Og Grönhagen er optimist.
– Jeg både tror og håper det ordner seg med Wehrman, sier Grönhagen til Demokraten.
Opprinnelig postet av Lemmy
En høyrebent kantspiller vil uansett trekke mye innover i banen. Det kan være vanskelig og forsvare seg mot, men kan også bli litt ensformig.
???????????
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Opprinnelig postet av denialsander
???????????
En høyrebent VENSTRE kantspiller er det snakk om her, ja. Og han har rett.
Opprinnelig postet av algern0n
En høyrebent VENSTRE kantspiller er det snakk om her, ja. Og han har rett.
Hva har han rett i? At en høyrebent venstre kantspiller vil trekke innover i banen? Det er jeg naturligvis med på.
Men siden vi diskuterer Huseklepp blir det vel litt rart? Huseklepp er høyrebent og spiller på begge kanter. Det linkes til en artikkel i BA (og det siteres fra den) om Huseklepp og at han kan spille begge kanter tidligere i tråden.
Selvfølgelig var det meninga og skrive høyrebent venstrekant.
Han har vel vært mer på venstrekanten i år enn på høyre. Men, tilbake til hovedspørsmålet: Kan dette være en spiller for FFK?
Som det står i artikkelen i BA under beskrivelsen av ham, vil han som venstrekant skjære inn og som høyrekant forsere ned mot cornerflagget for så og legge inn. Da har vi to alternativer. For det første kan han være høyrekant, noe vi trenger. For det andre kan han være venstrekant hvis Raymond skulle være skadet/bli sliten/ikke prestere.
Raymond er jo opprinnelig høyrebent, og vil da kunne, som Huseklepp, spille på begge kanter. Dette gjorde FFK med Tarik og Raymond i fjor, noe som kan være vanskelig for en sideback å forholde seg til. Raymond og Tarik var jo to motsetninger, og det vil jo da evt. Huseklepp og Raymond kunne bli.
Det er vel kanskje ikke helt realistisk å håpe på denne gutten, men jeg gjør det fordet!
Feks. håndball?
Kan dette være en spiller for FFK?
Jeg mener han er et av de store talentene i norsk fotball og at et hvilket som helst lag burde takke og bukke.
Men vi behøver kanskje noen spillere med mer erfaring og midtbanespillere med mer fysikk.
Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.
Felt P, rad 7, sete 11 !
I går kom jeg med forslag om Huseklepp, i dag er det nok en gang en spiller fra Brann jeg kunne tenkt meg til klubben: midtbanesliteren Helge Haugen.
www.fxt.no kan melde at både Tromsø og Aalesund er interresert, og at Brann er åpne for å låne ham ut.
Han er en veldig god fotballspiller, og en fin gutt utenfor banen også. Han er vel også den "terrieren" vi trenger. Han har stor løpskraft, gjør mange ærlige løp både offensivt og spesielt defensivt og har et godt blikk for spillet/bra pasninger.
Nå blir det vel kanskje overflødig med ham og Wehrmann hvis han skulle komme, men det er godt å ha en plan B. Vi skal vel være realistiske nok til å si at kanskje Wehrmann glipper, og da er Haugen en nesten like god erstatter.
Feks. håndball?
Jeg tror ikke Haugen har så voldsomt stort potensial og tviler på at han vil tilføre FFK så veldig mye.
Huseklepp er mer spennende, men veldig "av og på", og ikke den spilleren som går i krigen eller presterer like bra borte som hjemme. Mer typisk hjemmebanespiller skal man lete lenge etter i norsk fotball, og han passer således dårlig til den profilen Morgan Andersen har tegnet av spillere de ønsker til klubben nå.
Fordelen er at begge er norske....
Raymond er jo opprinnelig høyrebent, og vil da kunne, som Huseklepp, spille på begge kanter.
Er han det? Ikke vet jeg, bare et spørsmål fra min side. Hvem har sagt deg? Eller kjenner du han?
Ikke ment som noen kritikk, er bare nysgjerrig.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914