Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsvinduet Juli 2007

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 39 5

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 05 jun 07, 14:30
kunne jo forsøkt Gerrbrandt på høyreback og Shabani i midten..  ??

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 05 jun 07, 14:46
Rart folk har tro på Agim Shabani. Er lenge til han er klar for å gå inn på laget, + at det jeg har sett av han så har han langt igjen til TL-standard også.

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 05 jun 07, 14:56

Regner vel med Shabani godtar å være innbytter i årets sesong. De han henviser til på U19 med tl erfaring er vel nettopp gjennom kortere eller noe lengre innhopp.

Håper og tror får han egen del at han virkelig heller vil være innbytter på FFK istenfor å spille for f.eks Sparta. Pr dato holder han ikke TL nivå i en hel kamp.

Dersom han er en av de med så store "griller" etter noen u19 kamper at han forlanger plass på ett TL.lag, ja da har han problemer med å holde beina på jorda.

Ser forsvaret i dag slik  når alle er skadefri-

Martinsen- Gerrbrandt- Piroja- Bertelsen

Innbyttere midt/høyre Shabani og v.b. Prydz.

Ut PAC og Tamas som tar første buss.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 05 jun 07, 14:59

Opprinnelig postet av Husgutt
kunne jo forsøkt Gerrbrandt på høyreback og Shabani i midten..  ??

Shabani er ikke av TL-standard ennå. Ser han vil vurdere å gå til en annen klubb om han ikke får plass på laget i år....Det blir vel en klubb lenger ned i divisjons-systemet det da....

---------------------------

RednWhite


Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 723

Lagt til: 05 jun 07, 16:35
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Opprinnelig postet av Vlad

 

skaffet mange frispark slik ja.

 

jeg husker mer:Jobbet gjerne inn ballen igjen om han gjorde feil. scoret viktige mål. hadde mange pene fremspill,jobbet som faen. God ballfordeler og taklet bedre og hardere enn noen andre har gjort på FFK så lenge jeg har sett dem...Mye fin karate i de suserene der

 

Det må være dette som kalles selektiv hukommelse.

Det var ingen som trente mindre enn Risholt, og derfor heller ingen som orket mindre i kamp.

Hvor mye han trente vet jeg ingenting om,men at han orket minst på kamp må ha fjernet seg fra harddisken min.

arbeidsinnsats og tæl var godt nok til at han var min (og endel andres favoritt) nå er det vel neppe sikkert at husken din er bedre,men den husker mest de negative sidene kanskje.. sammen utgjør kanskje husken vår en hel risholt

---------------------------

Pølsekøen Ultras-to i brød for faen og kaffe med melk.
Kom hjem Roger!!!! Kom hjem


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 05 jun 07, 22:59
Endret: 05 jun 07, 23:49
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Opprinnelig postet av Vlad

 

skaffet mange frispark slik ja.

 

jeg husker mer:Jobbet gjerne inn ballen igjen om han gjorde feil. scoret viktige mål. hadde mange pene fremspill,jobbet som faen. God ballfordeler og taklet bedre og hardere enn noen andre har gjort på FFK så lenge jeg har sett dem...Mye fin karate i de suserene der

 

Det må være dette som kalles selektiv hukommelse.

Det var ingen som trente mindre enn Risholt, og derfor heller ingen som orket mindre i kamp.

 


det igjen er vel det som kalles perseptuell blokkering, altså stimuli sanseapparatet ditt nekter å stimulere da roger risholt gikk foran med fantastisk glød og innsats i kamp og kjennetegnes ved det motsatte av din oppfattelse!


Melding fra moderator: Hold dere til tema. Agim Shabani og annet kan diskuteres i andre tråder.

---------------------------

UEFA KØPPEN 2007?!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 06 jun 07, 11:42
Både Strømsgodset og Odd har vist interesse for Kasey Wehrman.

Akkurat den spilletypen vi trenger, så håper FFK i det minste vil delta i kampen om underskriften hans. Kontrakten går ut etter sesongen og LSK har akkurat hentet inn en ny spiller i samme posisjon.....

TothNR1

A-lagspiller

Ble medlem: 25 okt 06
Innlegg: 337

Lagt til: 06 jun 07, 11:48

Opprinnelig postet av Costanza
Både Strømsgodset og Odd har vist interesse for Kasey Wehrman.

Akkurat den spilletypen vi trenger, så håper FFK i det minste vil delta i kampen om underskriften hans. Kontrakten går ut etter sesongen og LSK har akkurat hentet inn en ny spiller i samme posisjon.....

Ekke lurt å hente Kasey Wehrman når han ikke er fra et EU land, da får vi fire utenfor EU..det gåkke

---------------------------

CUPVINNER 06


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 06 jun 07, 11:52
Opprinnelig postet av TothNR1

Ekke lurt å hente Kasey Wehrman når han ikke er fra et EU land, da får vi fire utenfor EU..det gåkke


Selvfølgelig går det. Vi kan derimot ikke bruke mer enn tre samtidig. Men så lenge Kouadio ser ut til å være langt unna en plass på laget, så blir det fint plass til Wehrman. Dessuten lurer jeg på om ikke Wehrman ifølge det nye regelverket vil gå for å være norsk siden han har vært i Norge i fem år og spilt mer enn tre sesonger i samme klubb (LSK), men usikker på hvordan reglene er når han skifter klubb. Uansett er Kasey Wehrman god nok til å forsvare et kjøp selv om han havner på EU-kvota!

Bjørnen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 03
Innlegg: 412

Lagt til: 06 jun 07, 12:20
Opprinnelig postet av Costanza
Opprinnelig postet av TothNR1

Ekke lurt å hente Kasey Wehrman når han ikke er fra et EU land, da får vi fire utenfor EU..det gåkke


Selvfølgelig går det. Vi kan derimot ikke bruke mer enn tre samtidig. Men så lenge Kouadio ser ut til å være langt unna en plass på laget, så blir det fint plass til Wehrman. Dessuten lurer jeg på om ikke Wehrman ifølge det nye regelverket vil gå for å være norsk siden han har vært i Norge i fem år og spilt mer enn tre sesonger i samme klubb (LSK), men usikker på hvordan reglene er når han skifter klubb. Uansett er Kasey Wehrman god nok til å forsvare et kjøp selv om han havner på EU-kvota!

Mener å huske at det var snakk om at Kasey skulle bli norsk statsborger for en liten stund siden. Men det kan jo hende han vil hjem til Moss etter hvert. Nå satses det stort i MFK.

http://www.moss-avis.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20070606/SPORT/70606005/1012/MFK

http://www.moss-dagblad.no/mfk-bilder/article2772044.ece

;-)

 

---------------------------

MFK - Østfolds stolthet!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 06 jun 07, 12:38
Endret: 06 jun 07, 12:39
bare sats dere.. så går dere konk.. da blir det enda værre for dere

Så går vi tilbake til det tråden handler om.. Denne tråden er helt på ville veier.

---------------------------

http://keiko99.net


Bjørnen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 03
Innlegg: 412

Lagt til: 06 jun 07, 12:42
Endret: 06 jun 07, 12:50

Opprinnelig postet av keiko99
bare sats dere.. så går dere konk.. da blir det enda værre for dere

Så går vi tilbake til det tråden handler om.. Denne tråden er helt på ville veier.

 

Du har regnestykket regner jeg med? Hvis onklene deres gav beng i dere så hadde det rast lukt til helvete i FFK også. Hovmod står for fall heter det visst.


Beskjed fra moderator: Hold dere til tema. Nye avsporinger vil bli slettet.

---------------------------

MFK - Østfolds stolthet!


Spurvene fra London

A-lagspiller

Ble medlem: 11 feb 04
Innlegg: 232

Lagt til: 06 jun 07, 13:47
Endret: 06 jun 07, 13:58
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Disse 2 var ikke mors beste barn de heller da.

 

 

Alle gode lag har en  "BADBOY" hehe  . Vi må slutte å være så snille . Vi må ut i krigen å BLØ  :-) hehehehe


Beskjed fra moderator: Ikke siter mer enn nødvendig. Innlegget er redigert.


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 06 jun 07, 18:14
Noe for oss?

---------------------------

RednWhite


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 06 jun 07, 20:29
tja. Han trives ikke der så da er det veldig vanskelig å slå til også... Han skal jo og bør bli en spiller som er i landslagsklasse

---------------------------

http://keiko99.net


Pelle

A-lagspiller

Ble medlem: 12 jun 03
Innlegg: 425

Lagt til: 06 jun 07, 22:53

Opprinnelig postet av HotDream
Noe for oss?

Nei takk!

Kom til Stabæk for å spille seg inn på landslaget? Det er greit å ha ambisjoner, men det er også lov å ha en viss bakkekontakt. Men med det egoet denne karen har, er det kanskje vanskelig...


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 06 jun 07, 23:32

Opprinnelig postet av HotDream
Noe for oss?

Hadde vi kunnet henta han når han spilte for Brann i si tid så hadde det vært greit. Jeg synes han er blitt dårligere siden den gang, og tviler egentlig på at han hadde blitt noen forsterkning for oss nå.


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 06 jun 07, 23:41

Er vel ikke umulig at Furuseth Olsen kan bli god igjen i FFK selv om han ikke har hatt noen stor tid i Stabæk?

Ikke at jeg er den rette til å si hit eller dit men det er vel verdt å vurdere mulighetene, skulle jeg tro.

Wehrman er akkurat en slik spiller vi trenger, et robust midtbaneanker med stor duellstyrke og et godt blikk for spillet. Noen stort bedre spiller finnes vel ikke på FFKs realistiske ønskelister.

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


algern0n

A-lagspiller
Ble medlem: 18 apr 05
Innlegg: 339

Lagt til: 06 jun 07, 23:50
Ville vært merkelig å bruke ressurser på enda en angrepsspiller nå egentlig, spesielt en som egentlig alltid har vært en meget begrenset spiller.

Du har helt rett angående Wehrman. Personlig trodde jeg ikke han var på den realistiske ønskelisten egentlig, men dersom Odd og Godset er i bildet er det ingen grunn til å ikke forsøke seg.

HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 07 jun 07, 08:46
Her er enda en som blir ledig i markedet

---------------------------

RednWhite



Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 39 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340