Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsvinduet Juli 2007

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 39 2

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 03 jun 07, 08:36
Kvisviken og Risholt i sammen hadde nok gitt topp stemning

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 03 jun 07, 08:59
Opprinnelig postet av Shadar
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Erikk

En motivert og godt trent Risholdt hadde definivt vært en vi hadde trengt i kampen for å unngå nedrykk.

Men en sur og umotivert Risholdt derimot............................

Sånn som Risholt har spilt i det siste så hadde han nok styrka FFK.

 

Nistelroy spilte ikke dårlig for united, men ble allikevel satt ut av laget og solgt. Ferguson tolererer ikke at noen lager dårlig stemning. Viktig at det er en spillergruppe som klaffer sosialt utenfor fotballbanen. Det er slik store bedrifter og gode fotballlag jobber. Få igang en egen kultur og et spesielt samhold som hele tiden dyrkes videre. Om Risholt ikke passer inn i et slikt system, da hjelper det ikke at han er aldri så god.

 

Jo det hjelper at han er aldri så god! Jeg hadde gjerne sett Nistelrooy i FFK drakt for å si det sånn..


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 03 jun 07, 10:43
Endret: 03 jun 07, 11:13

Opprinnelig postet av ffkmufc
Jo det hjelper at han er aldri så god! Jeg hadde gjerne sett Nistelrooy i FFK drakt for å si det sånn..

Hvis han hadde fått de andre til å yte 35% mindre fordi han er en kødd av dimensjoner vil jeg si "Nei, takk. Vi vil ikke ha spillere som deg. Vi ønsker (relativt) sympatiske lagspillere fremfor egoistiske enkeltindivider som ødelegger lagmoralen."

Synes Ferguson viser baller når han sparker ut de superstjernene han mener kan og vil ødelegge moralen.

 

Beskjed fra moderator: Ikke la dette bli en diskusjon om Nistelrooy.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 723

Lagt til: 03 jun 07, 20:43
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Erikk

En motivert og godt trent Risholdt hadde definivt vært en vi hadde trengt i kampen for å unngå nedrykk.

Men en sur og umotivert Risholdt derimot............................

Sånn som Risholt har spilt i det siste så hadde han nok styrka FFK.

 

Roger er kung. ferdig med det !!! rart om kvisvik ikke orker mer nå.. var liksom det alt han gadd å gi etter god lønn og bygd hus ? Slutt å et burger til fokost så har han noen år igjen

---------------------------

Pølsekøen Ultras-to i brød for faen og kaffe med melk.
Kom hjem Roger!!!! Kom hjem


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 03 jun 07, 21:08
Roger Risholt er ikke det vi trenger.

---------------------------

http://keiko99.net


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 03 jun 07, 21:21

Roger hadde fint tatt en plass i startellveren han, det er jeg rimelig sikker på, danker ut hansi uten tvil!

 

Men om han er nok, det vet jeg ikke.

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

Felt P, rad 7, sete 11 !


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 03 jun 07, 21:29

Opprinnelig postet av keiko99
Roger Risholt er ikke det vi trenger.

Hva trenger vi foran stopperne våre da ?? Ikke kom med Martin Andresen. Greit at ikke Risholt er den vi trenger, men en lignende spilletype trenger vi.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 03 jun 07, 21:45
jeg sier ikke verken martin andresen eller noe Roger Risholt. Det vi trenger foran våre stoppere er kvalitet og der ser jeg ikke noe Roger Risholt. Jeg har ingen spess navn, men jeg mener og står fast på at Roger ikke er kvalitet.  Han er bedre en Hans erik Ramberg, men nå tror jeg ikke det er noe problem å finne noen som er bedre en han i dag.

---------------------------

http://keiko99.net


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 03 jun 07, 22:41

Opprinnelig postet av keiko99
jeg sier ikke verken martin andresen eller noe Roger Risholt. Det vi trenger foran våre stoppere er kvalitet og der ser jeg ikke noe Roger Risholt. Jeg har ingen spess navn, men jeg mener og står fast på at Roger ikke er kvalitet.  Han er bedre en Hans erik Ramberg, men nå tror jeg ikke det er noe problem å finne noen som er bedre en han i dag.

Men du er vel enig at Risholt hadde styrka FFK pr.dags dato keiko99 ?? Jeg å er i likhet med deg ikke fornøyd med kvaliteten på Risholt, og ønsker meg en som er vesentlig bedre.


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 03 jun 07, 23:06

Hva med Abiodun siden han vil vekk fra Kamma ? Kanskje det ville blitt vanskelig å benyttet ham til høsten, men dog...

Skulle foresten ønske at vi hadde prøvd oss på Corrales. Har sett ham i et par kamper for Brann og han har virkelig imponert meg. .

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til Fredrikstad Blad etter FFK-VIF 26/


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 03 jun 07, 23:53
Rune: nei roger er ingen styrke annet en benken der vi har mange nok fra før.

---------------------------

http://keiko99.net


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 03 jun 07, 23:55

Opprinnelig postet av keiko99
Rune: nei roger er ingen styrke annet en benken der vi har mange nok fra før.

Da er vi i så fall uenige.

 

 


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10063

Lagt til: 04 jun 07, 00:24
Endret: 04 jun 07, 00:27
Opprinnelig postet av keiko99
Rune: nei roger er ingen styrke annet en benken der vi har mange nok fra før.

Dummeste jeg har hørt

Risholt hadde gått rett inn på laget, og selv skadet var han blant vår viktigste spillere. FFK spilte sin beste fotball med Risholt på banen da Drillo var trener. Klart han var viktig.

Synd at han slet med den skaden. Satte ham litt på siden i 1-2 år, men nå som han endelig er skadefri, ville han ha vært en forsterkning for FFK.

Han har spilt på høyt nivå frem til nedrykket med Häcken (Allsvensken og dansk toppdivisjon med AGF), og i Häcken blir han ansett som en av deres absolutt beste spillere

PS! Ikke til å legge skjul på at han selvsagt også har vært en av mine favorittspillere opp igjennom tidene i den rødhvite drakta.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 04 jun 07, 00:59
jeg sa i stad at jeg ikke hadde noen navn som jeg kunne trekke frem i stedet for Roger eller martin andresen.. jeg har det når jeg tenker meg om.  Kasey Wehrman

---------------------------

http://keiko99.net


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 04 jun 07, 01:04
Endret: 04 jun 07, 01:06

Opprinnelig postet av keiko99
jeg sa i stad at jeg ikke hadde noen navn som jeg kunne trekke frem i stedet for Roger eller martin andresen.. jeg har det når jeg tenker meg om.  Kasey Wehrman

Hvor tilgjengelig er han ?? Går kontrakta snart ut ??

Er han så mye bedre enn Risholt ?? Nja, litt kanskje, men jeg trakter etter enda bedre enn Wehrman også jeg da.

Men Wehrman er i hvertfall rett type spiller å lete etter.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 04 jun 07, 01:09
Keasy sin går vel ut dette året. du ser etter en bedre en keasy også ønsker du roger ? 

Det finnes helt klart bedre spillere en roger og keasy, men da har jeg ingen navn. ikke som passer inn her

---------------------------

http://keiko99.net


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 04 jun 07, 01:14
Endret: 04 jun 07, 01:15

Opprinnelig postet av keiko99
Keasy sin går vel ut dette året. du ser etter en bedre en keasy også ønsker du roger ? 

Det finnes helt klart bedre spillere en roger og keasy, men da har jeg ingen navn. ikke som passer inn her

Jeg har ikke sagt at jeg ønsker Roger. Jeg har bare sagt at han hadde styrka FFK i dag.

Jeg vil ha en bedre spiller på denne plassen enn disse 2. Synd ikke Svindal Larsen er yngre.


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 04 jun 07, 07:09

Opprinnelig postet av keiko99
Rune: nei roger er ingen styrke annet en benken der vi har mange nok fra før.

 

tåpligste jeg har hørt! I dagens stall hadde Roger gått inn på laget! få opp øya å se hva vi har på midten æ!!!

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

Felt P, rad 7, sete 11 !


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 04 jun 07, 09:16

Abiodun vil vekk fra Ham Kam!

JA TAKK!

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=156815

---------------------------

Vi har toppspillere, og unnskyld om jeg er arrogant, vi har en topptrener- Jose Mourinho





kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5527

Lagt til: 04 jun 07, 10:00
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

 

 

tåpligste jeg har hørt! I dagens stall hadde Roger gått inn på laget! få opp øya å se hva vi har på midten æ!!!

 

Dette er jeg veldig uenig i. Roger Risholt har etter min mening aldri vært god på TL nivå. Dessuten fremsto han i FFK som humørsyk, veldig lite treningsvillig og med et ego som ikke passer inn i en lagidrett.

Han klarte å vinne deler av publikum sin gunst, og derfor turte ikke KTE røre ham, mens Drillo, som alltid har frenstått med større integritet etter min mening, sendte ham på dør. Det hører også med til historien at INGEN TL klubber var villig til å betale et øre for ham.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 39 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340