Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsvinduet Juli 2007

Flat Trådet Nøstet
Side 18 av 39 18

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5513

Lagt til: 22 jun 07, 15:26

Huseklepp er venstrekant. Er vel derfor LSK ønsker ham også.

FFK har Kvisvik, Stadheim og Kuadio.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 22 jun 07, 15:28
Jeg hadde ihvertfall vært meget begeistret for Huseklepp. Da begynner vi å få en solid angrepsrekke, med store muligheter for variasjon.

---------------------------

Go tell the Spartans, passerby,
That here, by Spartan law, we lie


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 22 jun 07, 15:32
Opprinnelig postet av kanogvetalt

Huseklepp er venstrekant. Er vel derfor LSK ønsker ham også.

FFK har Kvisvik, Stadheim og Kuadio.



Så vidt jeg har fått med meg er det da primært høyrekanten han konkurrerer om i Brann.

---------------------------

Go tell the Spartans, passerby,
That here, by Spartan law, we lie


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5513

Lagt til: 22 jun 07, 15:38
LSK er godt forspent på høyresiden men mangler venstrekant. Det er også plassen Huseklepp har spilt mest på i Brann.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 22 jun 07, 15:47
Etter å ha lest en del rundt er mitt inntrykk at han først og fremst er høyrekant, men kan spille bra på venstre også. På venstre søker han vistnok å skjære inn foran mål, mens han på høyre går mot dødlinja for å legge innlegg.

"ERIK HUSEKLEPP er høyrebeint, men trives like godt på venstresiden. Huseklepp er en klassisk ving og er ikke like sterk defensivt som Vaagan Moen. Mannen fra Sandsli er god med ballen i beina, og har stor teknikk og fart. Blant lagets aller raskeste spillere. Forsøker noen ganger på det umulige, men lykkes med ujevne mellomrom."

" ERIK HUSEKLEPP er utfordreren også på denne siden. Mens han som venstrekant vil satse mer på å skjære inn foran mål, er han på høyresiden en spiller som søker å gå til dødlinjen og legge inn til spissene. Huseklepp har fått stempel på seg som en spiller som er best på hjemmebane, dette til tross for at han er en ving som elsker å ha rom å boltre seg i."

www.ba.no/sport/fotball/brann/article2698710.ece

---------------------------

Go tell the Spartans, passerby,
That here, by Spartan law, we lie


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 22 jun 07, 16:17

Vet at han har blitt brukt en del på venstrekant, men han er høyrebent. Og i artiklene jeg leste på fxt.no og dagbladet.no sto det at "det vil bli vanskelig og utkonkurrere Myklebust og Riise" eller noe i den duren. Uansett, når han er høyrebent har vi alltids bruk for ham på høyrekanten.

En høyrebent kantspiller vil uansett trekke mye innover i banen. Det kan være vanskelig og forsvare seg mot, men kan også bli litt ensformig.

---------------------------

Journalist- Liker du noen andre idretter enn fotball,"Drillo"?
Feks. håndball?

Drillo- Håndball er hands..


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 22 jun 07, 16:20
-Vi ønsker å bli bedre enn Viking. Derfor vil vi beholde han. Gode venstrebacker er mangelvare, sier Morgan Andersen til TV2 txt tv.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 22 jun 07, 16:39
Opprinnelig postet av kanogvetalt
LSK er godt forspent på høyresiden men mangler venstrekant. Det er også plassen Huseklepp har spilt mest på i Brann.

Huseklepp er høyrekant og høyrebent, selv om han kan spille på venstresiden.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 22 jun 07, 17:22
Ønsker meg ikke Huseklepp til FFK.. Selv om han har gjort bra ting, er han for veik, ser ikke helt potensialet.

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 22 jun 07, 17:54

Også Anders Grönhagen hilste på Kasey Wehrmann under hans opphold i Fredrikstad. FFK-treneren legger ikke skjul på at han ønsker seg muskelbunten. Og Grönhagen er optimist.

– Jeg både tror og håper det ordner seg med Wehrman, sier Grönhagen til Demokraten.


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 22 jun 07, 17:55
Opprinnelig postet av Lemmy

En høyrebent kantspiller vil uansett trekke mye innover i banen. Det kan være vanskelig og forsvare seg mot, men kan også bli litt ensformig.

???????????

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


algern0n

A-lagspiller
Ble medlem: 18 apr 05
Innlegg: 339

Lagt til: 22 jun 07, 17:56
Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av Lemmy

En høyrebent kantspiller vil uansett trekke mye innover i banen. Det kan være vanskelig og forsvare seg mot, men kan også bli litt ensformig.

???????????

En høyrebent VENSTRE kantspiller er det snakk om her, ja. Og han har rett.


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 22 jun 07, 18:21

Opprinnelig postet av algern0n
En høyrebent VENSTRE kantspiller er det snakk om her, ja. Og han har rett.

Hva har han rett i? At en høyrebent venstre kantspiller vil trekke innover i banen? Det er jeg naturligvis med på. 

Men siden vi diskuterer Huseklepp blir det vel litt rart? Huseklepp er høyrebent og spiller på begge kanter. Det linkes til en artikkel i BA (og det siteres fra den) om Huseklepp og at han kan spille begge kanter tidligere i tråden.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 22 jun 07, 22:39
Endret: 22 jun 07, 22:43

Selvfølgelig var det meninga og skrive høyrebent venstrekant.

Han har vel vært mer på venstrekanten i år enn på høyre. Men, tilbake til hovedspørsmålet: Kan dette være en spiller for FFK?

Som det står i artikkelen i BA under beskrivelsen av ham, vil han som venstrekant skjære inn og som høyrekant forsere ned mot cornerflagget for så og legge inn. Da har vi to alternativer. For det første kan han være høyrekant, noe vi trenger. For det andre kan han være venstrekant hvis Raymond skulle være skadet/bli sliten/ikke prestere.

Raymond er jo opprinnelig høyrebent, og vil da kunne, som Huseklepp, spille på begge kanter. Dette gjorde FFK med Tarik og Raymond i fjor, noe som kan være vanskelig for en sideback å forholde seg til. Raymond og Tarik var jo to motsetninger, og det vil jo da evt. Huseklepp og Raymond kunne bli.

Det er vel kanskje ikke helt realistisk å håpe på denne gutten, men jeg gjør det fordet!

---------------------------

Journalist- Liker du noen andre idretter enn fotball,"Drillo"?
Feks. håndball?

Drillo- Håndball er hands..


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 22 jun 07, 23:02
Opprinnelig postet av Lemmy

Kan dette være en spiller for FFK?

Jeg mener han er et av de store talentene i norsk fotball og at et hvilket som helst lag burde takke og bukke.

Men vi behøver kanskje noen spillere med mer erfaring og midtbanespillere med mer fysikk.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 22 jun 07, 23:38
Hørte  rykter om at Kasey var i Fredrikstad i kveld og signerte tre års kontrakt og var på Elton John konsert i samme slengen . Håper det er sant. Time will show...

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 23 jun 07, 00:50
greit for meg om han signerer, så får vi se utover om det er noe i det da..

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

Felt P, rad 7, sete 11 !


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 23 jun 07, 14:45

I går kom jeg med forslag om Huseklepp, i dag er det nok en gang en spiller fra Brann jeg kunne tenkt meg til klubben: midtbanesliteren Helge Haugen.

www.fxt.no kan melde at både Tromsø og Aalesund er interresert, og at Brann er åpne for å låne ham ut.

Han er en veldig god fotballspiller, og en fin gutt utenfor banen også. Han er vel også den "terrieren" vi trenger. Han har stor løpskraft, gjør mange ærlige løp både offensivt og spesielt defensivt og har et godt blikk for spillet/bra pasninger.

Nå blir det vel kanskje overflødig med ham og Wehrmann hvis han skulle komme, men det er godt å ha en plan B. Vi skal vel være realistiske nok til å si at kanskje Wehrmann glipper, og da er Haugen en nesten like god erstatter.

---------------------------

Journalist- Liker du noen andre idretter enn fotball,"Drillo"?
Feks. håndball?

Drillo- Håndball er hands..


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 23 jun 07, 14:50
Endret: 23 jun 07, 14:51
Haugen og Wehrman er da to vidt forskjellige midtbanetyper. Wehrman er et defensivt anker og ballfordeler, mens Haugen er en løpsmaskin, såkalt "box to box player", men med veldig begrensede tekniske ferdigheter. En litt bedre utgave av Michael Røn. Han har forresten prøvespilt for FFK for en del sesonger siden...

Jeg tror ikke Haugen har så voldsomt stort potensial og tviler på at han vil tilføre FFK så veldig mye.

Huseklepp er mer spennende, men veldig "av og på", og ikke den spilleren som går i krigen eller presterer like bra borte som hjemme. Mer typisk hjemmebanespiller skal man lete lenge etter i norsk fotball, og han passer således dårlig til den profilen Morgan Andersen har tegnet av spillere de ønsker til klubben nå.

Fordelen er at begge er norske....

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 23 jun 07, 15:09
Opprinnelig postet av Lemmy
 

Raymond er jo opprinnelig høyrebent, og vil da kunne, som Huseklepp, spille på begge kanter.

Er han det? Ikke vet jeg, bare et spørsmål fra min side. Hvem har sagt deg? Eller kjenner du han?

Ikke ment som noen kritikk, er bare nysgjerrig.



Flat Trådet Nøstet
Side 18 av 39 18

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f