Overgangsvinduet Juli 2007
Opprinnelig postet av HotDream
Her er enda en som blir ledig i markedet
Siddis-versjonen av Ramberg (midtbanespiller med teknikk og blikk for spillet men ingen defensive egenskaper overhodet). Nei takk.
som flere her inne har sagt til det kjedsommelige: kasey wehrman er akkurat den type sentrale midtbanespiller vi trenger i FFK. en meget habil spiller jeg mer enn gjerne skulle sett i tospann med jonna, eventuelt mertyn hvis jonna spiller hving og tarik spiss. vi trenger sårt en spiller som kan rive opp motstanderne, kasey er en terrier, men samtidig en klok og pasningssterk spiller. godset har følerne ute, men FFK må vel friste mer? vi har som jeg ser det objektivt et langt bedre lag en godset og et større langsiktig potensial. her MÅ FFK kjenne sin besøkelsestid!!
http://fotball.bt.no/eliteserien/article82824.ece
---------------------------
UEFA KØPPEN 2007?!
Opprinnelig postet av keiko99
bateman. helt enig.. her bør vi gjøre noe
Noen som vet om FFK har følere ute på denne spilleren? At han ville være en styrke for oss er det vel liten tvil om? Hva kan prisen ligge på tro?
RednWhite
UEFA KØPPEN 2007?!
UEFA KØPPEN 2007?!
Som jeg har sagt før, jeg tviler på at det er realistisk men jeg håper klubben prøver seg likevel (vet at Godset har hat "følere ute", men det betyr ingenting, FFK kan ha følere ute på Ronaldinho om de vil, det betyr ikke at han vil hit).
FFK har funnet seg to sentrale midtbanespillere, spørsmålet er om de når fram i forhanlingene.
Opprinnelig postet av Patrioten
FFK har funnet seg to sentrale midtbanespillere, spørsmålet er om de når fram i forhanlingene.
åssen vet du det;p?
(*)FREDRIKSTAD FK(*)PLANKEHAUGEN(*)SEVEN NATION ARMY(*)
Opprinnelig postet av Patrioten
har en eller fler av de vært på prøvespill i FFK?
Og hvilke ligaer og nasjonaliteter kommer de fra?
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til Fredrikstad Blad etter FFK-VIF 26/
Ellers var det jo innslag på TV2-sporten nå med fokus på at FFK kan komme til å miste Shaaban, Piiroja og Tarik om kort tid. Alle spillerne er veldig attraktive - men antagelig prises de uansett for høyt og blir i FFK en stund til...
TV2-sporten sier ikke mer enn det som har gått i media det siste, så jeg syns vi skal ta det med en klype salt. Desuten har jo MA sagt at de ikke kommer til å selge de spillerene i sommer. men som MA også har sagt, er alle spillerene til salgs bare prisen er den riktige.
Er nå også av den oppfatning at hvis FFK selger disse tre spillerene samtidig, rykker vi ned..
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til Fredrikstad Blad etter FFK-VIF 26/
Vet ikke hvilke spillere det er, men bare at forhandlinger er i gang. Siden investorpoolen er på banen, kan det jo tyde på at FFK har tenkt til å kjøpe spillere fri fra kontrakter og for en gangs skyld, satse på kvalitet.
Opprinnelig postet av Bob Page
TV2-sporten sier ikke mer enn det som har gått i media det siste, så jeg syns vi skal ta det med en klype salt.
Er nå også av den oppfatning at hvis FFK selger disse tre spillerene samtidig, rykker vi ned..
En klype blir i minste laget. Tror en hel saltørken må til.
Det tror jeg også, og det er vi neppe alene om. Ergo blir ikke de tre beste og viktigste spillerne våre solgt plutselig og uten videre. Det skjer bare ikke.
"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"
- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz
home6.inet.tele.dk/pin/U-landsholdet/Kielstrup_Steffen.htm
Kanskje prøve på denne. Det står i første linken at han går forholdsvis billig.
Det er å kjempe med Brøndby om underskriften men. Borger ikke dette for kvalitet når de er inne i bildet ??
www.vb-fan.dk/truppen/steffen-kielstrup.asp
I følge denne kan han jo spille i forsvar også.
Fra Brøndby-forum www.bif-support.dk/sso/forum_entry.php
Styrker: At læse spillet, pasningsspil
Svagheder: Fysikk, hurtighed
Jaa... hva er det Kielstrup har som ikke Ramberg har?
"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"
- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914