Husk meg
Brukernavn
Passord

Rami gir seg av famileårsaker?

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 27 mai 07, 20:55
Opprinnelig postet av Patrioten

Opprinnelig postet av keiko99
Patrioten. jeg la inn den for at det var fra en norsk side ikke noe annet en det.. Var det galt gjort altså

Neida, men mente bare at det var samme innholdet.

ja jeg mente bare å hente det fra norsk side

---------------------------

http://keiko99.net


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 27 mai 07, 21:55
Representanter fra Celtic og Wolfsburg fulgte Rami i går i følge TV2 tekst.tv.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 27 mai 07, 22:01
De fikk noe å glede seg over.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10062

Lagt til: 27 mai 07, 22:03
Opprinnelig postet av Patrioten
Representanter fra Celtic og Wolfsburg fulgte Rami i går i følge TV2 tekst.tv.

Da håper jeg på et fett bud fra Celtic.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 27 mai 07, 22:09
Er det derfor Morgan har reist i dag, hmmm.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 27 mai 07, 22:23
ja det blir nok ikke billig for dem...   skal vi satse på lasse og erik eller bør vi gå for å hente inn en ?

---------------------------

http://keiko99.net


JH382

Juniorspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 126

Lagt til: 27 mai 07, 22:25

Opprinnelig postet av keiko99
ja det blir nok ikke billig for dem...   skal vi satse på lasse og erik eller bør vi gå for å hente inn en ?

Sats på de to som er

 


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 27 mai 07, 22:28
Opprinnelig postet av keiko99
ja det blir nok ikke billig for dem...   skal vi satse på lasse og erik eller bør vi gå for å hente inn en ?


Syns vi kan vente på noe tilbud før vi bynner å diskutere det!
Og hvis ungen var problemet, hvorfor da dra til Skottland?

---------------------------

døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!


Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1127

Lagt til: 27 mai 07, 22:45

Viss rami kan velge mellom FFK og Celtic,

så tror jeg ikke valget blir så vanskelig!

Men viss rami blir solgt så forlenger vel lasse kontrakten sin?


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 27 mai 07, 22:50

Ikke rart at storklubbene blir interessert i slikt storspill, se her www.fxt.no/tippeligaen/fredrikstad/article1072438.ece


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 27 mai 07, 22:58
Opprinnelig postet av Patrioten

Ikke rart at storklubbene blir interessert i slikt storspill, se her www.fxt.no/tippeligaen/fredrikstad/article1072438.ece


Merkelig at de tar med en serie med "helt greie" redninger som på ingen måte er spektakulære, men unnlater å ta med den ene som virkelig var fantastisk. Tenker på den i 2. omgang hvor han får en finger på ballen som går i tverrliggeren.

For øvrig legger jeg meg ikke ned for å begynne å grine akkurat dersom Celtic legger inn et heftig bud på Rami Shaaban...

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 27 mai 07, 23:03
Opprinnelig postet av Costanza
Opprinnelig postet av Patrioten

Ikke rart at storklubbene blir interessert i slikt storspill, se her www.fxt.no/tippeligaen/fredrikstad/article1072438.ece


Merkelig at de tar med en serie med "helt greie" redninger som på ingen måte er spektakulære, men unnlater å ta med den ene som virkelig var fantastisk. Tenker på den i 2. omgang hvor han får en finger på ballen som går i tverrliggeren.

For øvrig legger jeg meg ikke ned for å begynne å grine akkurat dersom Celtic legger inn et heftig bud på Rami Shaaban...

Hvor mye, mener du er aksepeltabelt?


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 27 mai 07, 23:50
Er ikke Skotsk fotball rimelig beryktet for høye oppspill og innlegg fra kant inn i feltet da? I så fall skal Celtic (hvis de mot all formodning kjøper ham) få seg noen sure overraskelser når Rami skal ta en løpetur i feltet.

---------------------------

Let the dice fly high!

Alt har ein ende, så nær som pylsa. Ho hev to.


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 28 mai 07, 00:19
Endret: 28 mai 07, 00:23
Tror det skal ett VELDIG godt tilbud til for at Rami skal flytte ut av skandinavia akuratt pga sønnen som bor i Stokholm, han flyttet til Fredrikstad pga kort vei hjem, og ikke rakkern om han drar for og slite benken i Celtic. Førstekeepern til Cetic Artur Boruc er regnet som en av de beste keeperne i Europa, da topp 10-15. Polsk landslags førstekeeper.

http://www.celticfc.net/home/players/playerInfo/aBoruc.aspx


Tror heller ikke Rami danker ut en erfarne Bundesliga keeper med 224 kamper, i Wolfsburg.Simon Jentzsch.

http://www.vfl-wolfsburg.de/8548.html


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 28 mai 07, 00:44
tror han sliter der, men vi kan godt få en av dem som bytte i rami

---------------------------

http://keiko99.net


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 28 mai 07, 01:06

Eller vi kan beholde Rami. Och alla är nöjda.

Med de to stortalentene vi har i troppen nå er det ingenting som er bedre enn at de har Rami Shaaban i klubben som forbilde og læremester. Det er neppe veldig mange år til Rami legger opp, og det skulle passe bra med når det er tid for Staw/Bråthen å overta som førstekeeper. Personlig blir jeg slett ikke overrasket om FFK har en fremtidig landslagskeeper i en av disse to. Kanskje i begge, hvem vet.


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 28 mai 07, 02:05
Endret: 28 mai 07, 02:06
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

Eller vi kan beholde Rami. Och alla är nöjda.

Med de to stortalentene vi har i troppen nå er det ingenting som er bedre enn at de har Rami Shaaban i klubben som forbilde og læremester. Det er neppe veldig mange år til Rami legger opp, og det skulle passe bra med når det er tid for Staw/Bråthen å overta som førstekeeper. Personlig blir jeg slett ikke overrasket om FFK har en fremtidig landslagskeeper i en av disse to. Kanskje i begge, hvem vet.

En bra keeper kan holde det godt gående til han er bort i mot 40, så Rami kan holde på lenge ennå han. Han er jo i sin beste alder som keeper akkurat nå. Spørsmålet er bare hvor lenge han blir her.


ari_lg

A-lagspiller

Ble medlem: 23 nov 06
Innlegg: 293

Lagt til: 28 mai 07, 02:24
Opprinnelig postet av Costanza

Merkelig at de tar med en serie med "helt greie" redninger som på ingen måte er spektakulære, men unnlater å ta med den ene som virkelig var fantastisk. Tenker på den i 2. omgang hvor han får en finger på ballen som går i tverrliggeren.


Synes det var ganske rart jeg også..

Opprinnelig postet av Rune Haugen

En bra keeper kan holde det godt gående til han er bort i mot 40, så Rami kan holde på lenge ennå han. Han er jo i sin beste alder som keeper akkurat nå. Spørsmålet er bare hvor lenge han blir her.



Jepp, se fks på Heinz Müller.. Ekke han 41 eller noe?

---------------------------

SoccerProject: Helt konge managerspill på nett!
http://www.soccerproject.com/index.php?section=3&lng=en&uID=37859

Det skandinaviske forumet
[url]http://forum.soccerproject.com/index.php?c=12&sid=d6cae90b99afd657536cd84702325615[/ur


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 28 mai 07, 02:31
Endret: 28 mai 07, 02:31
Du tenker på Claus Reitmaier, han spillte kamper for LSK som 42 åring. Henviste faktisk Heinz Muller til benken en periode.

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 28 mai 07, 07:36

Opprinnelig postet av Ebenfalk2
Du tenker på Claus Reitmaier, han spillte kamper for LSK som 42 åring. Henviste faktisk Heinz Muller til benken en periode.

Muller satt vel på benken hele tiden Reitmaier var her, vel?  Reitmaier overrasket meg stort da han kom. Han virket utrolig pigg og hadde spensten i behold - flere redninger i verdensklasse.

Rami kan sikkert spille godt for FFK i mange år til. Jeg hadde egentlig håpet å beholde ham denne sesongen og halve neste, slik at Lasse og Erik kunne utviklet seg en stund til sammen med Rami, men dersom Celtic eller noen andre legger en tilstrekkelig stor sum penger på bordet (7-10 mill?) vil jeg ikke brenne FFK-skjerfet mitt utenfor klubbhuset, for å si det slik.

Det går forøvrig direktefly fra Glasgow til Stockholm. Rami vil nok ikke få noen lenger reisetid til Stockholm fra Glasgow enn det han har fra Fredrikstad i dag.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340