Husk meg
Brukernavn
Passord

Billetter vålerengakampen?

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 26 mai 07, 09:46
Du hadde jeg hatt en bilett for salg hadde jeg ikke vært grisk. Jeg har lært at griskhet lønner seg ikke.. Ingen biletter koster 10 så jeg kunne vel ikke solgt den for det. vanlig bilett hos aristokraten koster 130, men det er kanskje ikke til sitte plasser da

---------------------------

http://keiko99.net


kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 26 mai 07, 09:58
Endret: 26 mai 07, 11:58

men til dere andre som vil ha en billett så har jeg ihvertfall en billett. og til deg Keiko99, du vil heller at plasser skal stå tomme du da, enn at folk skal selge billettene sine... skjønner ikke tankegangen din jeg....

Jeg har 1 billett som jeg skal selge. Det er sitteplass på PH feltet. Det er en veldig fin plass på midten. (Send meg PM.) Billetten blir overlevert på stadion!  eller send SMS på 917 06 993. Jeg blir borte resten av dagen medner å nåes på SMS resten av dagen. Brodern kommer til å ta med billetten til Fr.stad når han skal på kamp! 

BILLETTEN ER SOLGT!

---------------------------

- FFK norgesmester 2006 - :)
- Endelig er stadion klar... JIPPI -


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 26 mai 07, 13:24
har ledig billet. På sittetribunen. Ring 93823212

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 26 mai 07, 17:26
Endret: 26 mai 07, 17:29
Opprinnelig postet av kim_andre_c
Jeg har 1 billett som jeg skal selge. Det er sitteplass på PH feltet. Det er en veldig fin plass på midten. Gi bud. Send meg PM. Høyeste bud får den. Billetten blir overlevert på stadion!


Sånn til neste gang: Det er ikke nødvendig å poste fire (som jeg fant i farten) steder inne på forumet at du har en ledig billett. Husk også at ordet "bud" kan gjøre at enkelte tror du har til hensikt å tjene penger på billetten, og svartebørssalg er vel strengt tatt noe som ikke bør forekomme på forumet her. Hadde du til hensikt å selge billetten for pålydende pris eller mindre, så skriv det.

kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 26 mai 07, 17:54
for å si det sånn: det ble ikke en god deal for meg! men gledelig at en annen får glede av billetten når ikke jeg får det.

---------------------------

- FFK norgesmester 2006 - :)
- Endelig er stadion klar... JIPPI -


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 26 mai 07, 22:35

Opprinnelig postet av kim_andre_c
for å si det sånn: det ble ikke en god deal for meg! men gledelig at en annen får glede av billetten når ikke jeg får det.

Jeg synes det er dårlig av deg å prøve og gjøre butikk her inne. Jeg kunne fint ha solgt min billett for det dobbelte av det jeg ga for den. Men jeg er ikke ublu av meg og lot billetten gå for 150 kr. Hvorfor i helvete skal jeg gå for å tjene en 100-lapp til, så knepen er jeg faen meg ikke. Hvis dere vil ha budgiving så hold dere langt borte her i fra.

Takk at du sier i fra keiko99.


kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 27 mai 07, 21:44
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Opprinnelig postet av kim_andre_c
for å si det sånn: det ble ikke en god deal for meg! men gledelig at en annen får glede av billetten når ikke jeg får det.

Jeg synes det er dårlig av deg å prøve og gjøre butikk her inne. Jeg kunne fint ha solgt min billett for det dobbelte av det jeg ga for den. Men jeg er ikke ublu av meg og lot billetten gå for 150 kr. Hvorfor i helvete skal jeg gå for å tjene en 100-lapp til, så knepen er jeg faen meg ikke. Hvis dere vil ha budgiving så hold dere langt borte her i fra.

Takk at du sier i fra keiko99.

Kan du ikke lese?? det er jo akkurat det jeg sier jo... jeg prøvde ikke å gjøre det til butikk heller! En annen fikk en billig billett.... BILLIG!

---------------------------

- FFK norgesmester 2006 - :)
- Endelig er stadion klar... JIPPI -


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 28 mai 07, 01:29
Endret: 28 mai 07, 07:06

Opprinnelig postet av kim_andre_c
Kan du ikke lese?? det er jo akkurat det jeg sier jo... jeg prøvde ikke å gjøre det til butikk heller! En annen fikk en billig billett.... BILLIG!

Men du prøvde å få folk til å gi bud i et av dine innlegg. At du solgte billetten din billig har ingenting med saken å gjøre, intensjonen var til stede.


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 28 mai 07, 06:05

Opprinnelig postet av keiko99
Jeg har lært at griskhet lønner seg ikke.. Ingen biletter koster 10 så jeg kunne vel ikke solgt den for det.

Det har jeg også lært. Men... det kunne du vel?

Her i fjor (eller var det forfjor? tiden flyr...) så hadde jeg en billett jeg ikke fikk brukt. Hadde sagt ja til en ekstravakt og ikke sjekket datoen nøye nok. Tabbe. Men da ga jeg bort billetten, og har aldri tenkt på det som noe økonomisk tap. De pengene var jo brukt likevel, og det var ikke meningen jeg skulle fått dem igjen uansett. Det jeg mistet var en tur på stadion, opplevelsen altså, men jeg tapte strengt tatt ingen penger på det.



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340