Husk meg
Brukernavn
Passord

Fredrikstad jakter målfarlig spiss

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 7 4

HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 13 mai 07, 20:52

Opprinnelig postet av FlightOfTheRat
Hoås er vel mest spennende fordi han har et åpenbart potensiale som ser ut til å kunne blomstre når som helst. Men ikke spennende i den forstand at man forventer scoringer i hver kamp.

Har jeg hørt her inne på forumet  siden han kom til FFK. Helt utrolig at et lag som kjemper med ryggen mot veggen hvert år har råd til å gi noen sjanse etter sjanse uten at det skjer en dritt. Han blir sikkert god med tida, men i hvilken liga? La et Adeccolag låne ham så får vi se om han duger der. I TL er det et stykke igjen...

---------------------------

RednWhite


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 13 mai 07, 21:00

Ja, du er ikke alene om å være utålmodig. Men for å sette det litt i perspektiv, hadde FFK vært mer tålmodig med enkelte spillere tidligere så hadde Veigar Pall Gunnarson vært FFK spiller for flere år siden. Noen så at denne spilleren kom til å blomstre en dag, men disse noen var ikke i FFK.

Synes forøvrig Hoås var positiv i dag. Han bidro til å legge presset litt høyere på banen. Men han er ikke helt typen til å gå opp og snu kampen på egenhånd. Uansett er det en dårlig strategi å satse på at enkeltspillere skal gjøre det.


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 13 mai 07, 22:00
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

Ja, du er ikke alene om å være utålmodig. Men for å sette det litt i perspektiv, hadde FFK vært mer tålmodig med enkelte spillere tidligere så hadde Veigar Pall Gunnarson vært FFK spiller for flere år siden. Noen så at denne spilleren kom til å blomstre en dag, men disse noen var ikke i FFK.

Synes forøvrig Hoås var positiv i dag. Han bidro til å legge presset litt høyere på banen. Men han er ikke helt typen til å gå opp og snu kampen på egenhånd. Uansett er det en dårlig strategi å satse på at enkeltspillere skal gjøre det.

Ikke misforstå meg; jeg mener ikke at Hoås på noen måte har skyld i dagens fiasko. Jeg mener at om vi slanker bort en del spillere som mottar lønn uten å prestere så kunne det kanskje bli rom for å få inn noen som hever laget...

---------------------------

RednWhite


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 14 mai 07, 00:19
Endret: 14 mai 07, 00:19
Opprinnelig postet av HotDream

Ikke misforstå meg; jeg mener ikke at Hoås på noen måte har skyld i dagens fiasko. Jeg mener at om vi slanker bort en del spillere som mottar lønn uten å prestere så kunne det kanskje bli rom for å få inn noen som hever laget...

Problemet er bare å være så gode spåmenn at vi klarer å forutse hvem som faktisk vil heve laget. Tidligere meritter er ingen garanti for fremtidig suksess.

Selv kan jeg nevne en drøss spillere som jeg er 100% sikker på at ville hevet laget, men ingen av dem koster under 100 millioner. Dessuten ville ingen av dem kommet til FFK uansett, selv om de hadde fått sine mangfoldige millioner i årslønn.


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 13 mai 07, 23:12
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

Ja, du er ikke alene om å være utålmodig. Men for å sette det litt i perspektiv, hadde FFK vært mer tålmodig med enkelte spillere tidligere så hadde Veigar Pall Gunnarson vært FFK spiller for flere år siden. Noen så at denne spilleren kom til å blomstre en dag, men disse noen var ikke i FFK.

Synes forøvrig Hoås var positiv i dag. Han bidro til å legge presset litt høyere på banen. Men han er ikke helt typen til å gå opp og snu kampen på egenhånd. Uansett er det en dårlig strategi å satse på at enkeltspillere skal gjøre det.

Det er ikke gitt at VPG hadde blomstret i FFK hvis vi hadde tatt i mot han den gangen.


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 14 mai 07, 00:14

Opprinnelig postet av Rune Haugen
Det er ikke gitt at VPG hadde blomstret i FFK hvis vi hadde tatt i mot han den gangen.

Sant det. Ingenting er gitt når det gjelder fotballspilleres utvikling i fremtiden. Det bør noen og enhver ha med seg når man kritiserer tidligere bomkjøp også. Både hva gjelder Hoås og Vourinen synes jeg det er fullt forsvarlig å gi dem en sjanse eller to. Eller ti.


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 14 mai 07, 00:53
Endret: 14 mai 07, 00:53
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

Opprinnelig postet av Rune Haugen
Det er ikke gitt at VPG hadde blomstret i FFK hvis vi hadde tatt i mot han den gangen.

Sant det. Ingenting er gitt når det gjelder fotballspilleres utvikling i fremtiden. Det bør noen og enhver ha med seg når man kritiserer tidligere bomkjøp også. Både hva gjelder Hoås og Vourinen synes jeg det er fullt forsvarlig å gi dem en sjanse eller to. Eller ti.

Hoås synes jeg har fått sine sjanser synes nå jeg, og han synes jeg står mer eller mindre på stedet hvil. Mens Vourinen synes jeg absolutt ikke har fått sine sjanser.


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 14 mai 07, 01:00

Opprinnelig postet av Rune Haugen
Hoås synes jeg har fått sine sjanser synes nå jeg, og han synes jeg står mer eller mindre på stedet hvil.

Har akkurat skrevet det i en annen tråd, men det tåler å gjentas. I dag så jeg at Hoås hoppet. Ergo sto han ikke på stedet hvil.


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 14 mai 07, 01:04
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

Opprinnelig postet av Rune Haugen
Hoås synes jeg har fått sine sjanser synes nå jeg, og han synes jeg står mer eller mindre på stedet hvil.

Har akkurat skrevet det i en annen tråd, men det tåler å gjentas. I dag så jeg at Hoås hoppet. Ergo sto han ikke på stedet hvil.

Spørs hvor høyt han hoppa da. 5 cm ?? Det er nesten som å stå rolig det.


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 14 mai 07, 01:51

Tja, var ikke utpå der og målte. Men jeg tror at hvis Hoås hadde hoppet 5 cm høyere enn han gjorde, så han han antagelig nådd ballen også.

Men jeg synes han skal ha for forsøket.


hedvalen

A-lagspiller

Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 612

Lagt til: 14 mai 07, 21:38

må innrømme at jeg ikke har lest et innlegg i tråden her,,,

men når man snakker om målfarlig spiss,, hva med å prøve å hente Robbie Fowler?:P

---------------------------

FFK, stjernen og liverpool for altid:)


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5533

Lagt til: 14 mai 07, 21:58

Har kanskje ikke så mye med trådens opprinnelse, men jeg leser mye kritikk av "feilkjøp" i dette forumet. En spiller, som jeg hadde hørt mye lovord om før seriestart, har for meg fremstått som en gedigen skuffelse. Vidar Martinsen har nå spilt fem TL kamper og knapt nok vunnet en hodeduell. Går han klar fordi han er fra Råde og dermed "lokal"? Kostet han ikke 2 mill?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 14 mai 07, 22:15
Opprinnelig postet av kanogvetalt

Har kanskje ikke så mye med trådens opprinnelse, men jeg leser mye kritikk av "feilkjøp" i dette forumet. En spiller, som jeg hadde hørt mye lovord om før seriestart, har for meg fremstått som en gedigen skuffelse. Vidar Martinsen har nå spilt fem TL kamper og knapt nok vunnet en hodeduell. Går han klar fordi han er fra Råde og dermed "lokal"? Kostet han ikke 2 mill?



Til Kongenoveralt:

Det er forskjellige måter å bedrive godt forsvarsarbeid på. Ofte holder det med å være oppe i mann, forstyrre og ødelegge for balansen, eller avslutningene, avleveringene til motstanderen. VM er en krigertype som kanskje er mer opptatt av mannen enn ball i feltet. Ofte veldig effektivt skal jeg si deg. I cupkampene mot Molde vant han nesten samtlig hodedueller mot Rob friend, blir litt dumt å hinte til at VM er dårlig på hodet. Nei, han går ikke klar fordi han er fra Råde. Er selv fra Råde og mener at Gerrbrandt og Raijo bør være stopperparet inntil videre.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 14 mai 07, 23:26
Opprinnelig postet av Shadar


Det er forskjellige måter å bedrive godt forsvarsarbeid på. Ofte holder det med å være oppe i mann, forstyrre og ødelegge for balansen, eller avslutningene, avleveringene til motstanderen. VM er en krigertype som kanskje er mer opptatt av mannen enn ball i feltet. Ofte veldig effektivt skal jeg si deg. 


Du har hørt om det å falle av i tide vel. Det  skulle man ikke tro VM hadde hørt om.

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 14 mai 07, 23:44
Vidar Marthinsen spiller ihvertfall kamper i motsetning til en 3-4 andre dyre kjøp som ikke sitter på benken engang. Kanskje derfor? Dessuten blir det urettferdig som noen gjør her kapper hue av VM fordi han var rundingsbøye nå sist. VM er ikke back, og han betydd mye i dem kampene vi har fått poeng.......

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 14 mai 07, 23:55
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Vidar Marthinsen spiller ihvertfall kamper i motsetning til en 3-4 andre dyre kjøp som ikke sitter på benken engang. Kanskje derfor? Dessuten blir det urettferdig som noen gjør her kapper hue av VM fordi han var rundingsbøye nå sist. VM er ikke back, og han betydd mye i dem kampene vi har fått poeng.......


For å være ærlig så synes jeg ikke VM har spilt på et " høyt plan " i de andre kampene heller. Mot Stabæk synes jeg at han greide seg ganske så bra på backen i 1., men i 2. var han helt utafor.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 15 mai 07, 00:08
han slet med skade da Rune tenk på det du

---------------------------

http://keiko99.net


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 15 mai 07, 01:22
Opprinnelig postet av keiko99
han slet med skade da Rune tenk på det du


Det å er en god grunn til at vi ikke skulle kjøpt han keiko99. Tror faktisk at det heller hadde lønt seg å hente Vidalon i steden. Det som kanskje er svakheten hans er at han mister hodet inni mellom.

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 15 mai 07, 01:35
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av keiko99
han slet med skade da Rune tenk på det du


Det å er en god grunn til at vi ikke skulle kjøpt han keiko99. Tror faktisk at det heller hadde lønt seg å hente Vidalon i steden. Det som kanskje er svakheten hans er at han mister hodet inni mellom.


Godset betalte 200 000 kr for en skadet spiller som skulle bli toppscoreren i 1.div (Mattias Anderson). Nå har han blitt skadet på ny, men det har da vært valutta for penga.
Aafk betalte 8 millioner kr for en Brasilianer som ikke scorte like mange mål, og som stakk for godt etter sesongen. Selv uten skade kan man ikke være trygge på de ikke kan brukes ;)
Rune Buer Johansen var god for Kamma i fjor, og han kom tilbake etter en lengre tid med skader. Kamma kjøpte Rune før han var tip topp igjen.
RBK vil gjerne forlenge med skadeutsatte Mika Koppinen, han har vel vært ute i mange flere kamper enn han har spilt.

Det finnes ingen fasit Rune.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 15 mai 07, 02:02
Opprinnelig postet av Shadar
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av keiko99
han slet med skade da Rune tenk på det du


Det å er en god grunn til at vi ikke skulle kjøpt han keiko99. Tror faktisk at det heller hadde lønt seg å hente Vidalon i steden. Det som kanskje er svakheten hans er at han mister hodet inni mellom.


Godset betalte 200 000 kr for en skadet spiller som skulle bli toppscoreren i 1.div (Mattias Anderson). Nå har han blitt skadet på ny, men det har da vært valutta for penga.
Aafk betalte 8 millioner kr for en Brasilianer som ikke scorte like mange mål, og som stakk for godt etter sesongen. Selv uten skade kan man ikke være trygge på de ikke kan brukes ;)
Rune Buer Johansen var god for Kamma i fjor, og han kom tilbake etter en lengre tid med skader. Kamma kjøpte Rune før han var tip topp igjen.
RBK vil gjerne forlenge med skadeutsatte Mika Koppinen, han har vel vært ute i mange flere kamper enn han har spilt.

Det finnes ingen fasit Rune.


Det er bedre å ta det trygge i steden for det utrygge synes nå jeg da. Ikke nok med det, jeg synes også vi ga for mye for VM. Han er ikke verdt mer enn max. 750.000 i mine øyne.

Jeg begynner å lure på om folk her inne er fornøyd med styrken på vårt lag ?? Jeg ønsker meg i hvertfall mye bedre spillere, ja helst over hele fjøla. Det er vel kun en spiller jeg ville beholdt uansett, og det er Tarik. Resten kan trygt byttes ut med noe bedre no.


Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 7 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340