Husk meg
Brukernavn
Passord

Bør vi utvide stadion neste sesong?

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 04 mai 07, 21:46

Opprinnelig postet av Holters
HotDream har rett. FFK hadde som mål å samle inn 35 millioner kroner i rene sponsorinntekter i år. Tilsvarende post på budsjettet i fjor var 16 millioner. Det kan være mulig de har klart å samle inn mer enn disse 35 millionene.

Nå ble jeg litt imponert, faktisk. Men jeg er sikker på at vi har mulighet for å øke de summene enda litt mer - tilogmed uten å selge stadionnavnet... :)

PS! Sikre kilder er alltid fint. ;)

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 04 mai 07, 23:11
Opprinnelig postet av benksliter`n

På langsidene,har vi de pengesterke og de største FFK-patriotene.

Kiss my ass. Jeg har mer enn nok gryn, men velger heller å bidra sammen med PH. Hvis du tror det er bare fattigfolk som velger kortsidene så er du stokk dum i hue dit. Makan til vrøvl.


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 04 mai 07, 23:26
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av benksliter`n

På langsidene,har vi de pengesterke og de største FFK-patriotene.

Kiss my ass. Jeg har mer enn nok gryn, men velger heller å bidra sammen med PH. Hvis du tror det er bare fattigfolk som velger kortsidene så er du stokk dum i hue dit. Makan til vrøvl.

De største Patriotene står selvsagt på PH-feltet for å bidra til å støtte FFK pengesterke eller ikke. Jeg har selvsagt ikke sagt at det er bare fattigfolk på kortsidene. Men en barnefamilie kan faktisk synes det er dyrt å kjøpe billett på langsidene.En familie på 4 må ut med 1080 kr pr. kamp der. Det er faktisk ganske mye for en god del mennesker.For ungdommer,barn og studenter blir også 270 kr pr kamp,en stiv pris å betale. Trodde du skjønte dette Haugen,eller er du bare stokk dum i hue ditt

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 05 mai 07, 00:28
Opprinnelig postet av benksliter`n
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av benksliter`n

På langsidene,har vi de pengesterke og de største FFK-patriotene.

Kiss my ass. Jeg har mer enn nok gryn, men velger heller å bidra sammen med PH. Hvis du tror det er bare fattigfolk som velger kortsidene så er du stokk dum i hue dit. Makan til vrøvl.

De største Patriotene står selvsagt på PH-feltet for å bidra til å støtte FFK pengesterke eller ikke. Jeg har selvsagt ikke sagt at det er bare fattigfolk på kortsidene. Men en barnefamilie kan faktisk synes det er dyrt å kjøpe billett på langsidene.En familie på 4 må ut med 1080 kr pr. kamp der. Det er faktisk ganske mye for en god del mennesker.For ungdommer,barn og studenter blir også 270 kr pr kamp,en stiv pris å betale. Trodde du skjønte dette Haugen,eller er du bare stokk dum i hue ditt

Les en gang til det jeg siterte du benkesliter`n. Det er du sjøl som skriver dette. Jeg har ikke nekta for at det kan være dyrt for enkelte familier jeg.

 

 


sklitakling

A-lagspiller

Ble medlem: 17 mar 05
Innlegg: 294

Lagt til: 07 mai 07, 08:56
Opprinnelig postet av Husgutt

Er vel ikke akkurat noe annet enn påstander det du kommer med her heller. eller svada som jeg kaller det.. Klart VIP lønner seg..

Det er helt korrekt at det bare er påstander. Men kan ikke se at du begrunner din påstand bedre enn min. Ergo er vi like langt.

---------------------------

Syng høyt og kraftig for laget du elsker.



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f