Husk meg
Brukernavn
Passord

Spillere ut og inn

Flat Trådet Nøstet
Side 10 av 13 10

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 21 mai 07, 21:45
Opprinnelig postet av Ebenfalk2
http://fotball.adressa.no/eliteserien/article81631.ece

Kan dette være løsningen på høyereback problemet til FFK?

Dårlig tempo, dårlig spilleforståelse, non-EU-spiller og ikke engang god nok for benken i Lyn? Nei takk!

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


TothNR1

A-lagspiller

Ble medlem: 25 okt 06
Innlegg: 337

Lagt til: 21 mai 07, 21:48

Opprinnelig postet av bjorn
Jeg kjenner ikke Jonna personlig men når det sies han er sur og mistrives så begynner jeg å lure, for det inntrykket har jeg også fått av det jeg har sett.

Godt mulig det er helt tilfeldig men jeg har registrert det flere ganger og tenkt mitt.

Etter hva jeg har sett..så er Jonna litt gretten, men det virker ikke som han ønsker seg bort, fordi F.Eks mot Trosmø så hville Strand ornde fred og klappe Jonna på skuldra, da bare dro Jonna bort honda..det jeg mener er at spillere som ønsker seg vekk gjør ikke sånn, i tilfelle de hanver eks i trosmø da..vet det høres rart ut, men det er sant..spillere som hvil bort er for"snille" med andre motspillere..men ifjor så husker man jo det feirings skiket når han scoret på straffe mot VIF i serien..da så man at han hville blø for drakta..er redd for at hann ikke blør så mye iår..:S..

---------------------------

CUPVINNER 06


TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 21 mai 07, 22:29
At han ser inbitt ut på banen er nok bare et virkemiddel for å finne tenningsnivået sitt. Men jeg kan også forstå at han blir litt muggen av å bli "ofra" til å spille på høyre kant, bare fordi klubben ikke har maktet å få tak gode nok angripere, slik at Tarik ikke kan ta høyre kant.

---------------------------

Bjørkøy som Statsminister!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 22 mai 07, 08:07
FFK avventer spillerforandringer

Herre gud sier jeg.. 

---------------------------

http://keiko99.net


JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 22 mai 07, 08:24
Opprinnelig postet av keiko99
FFK avventer spillerforandringer

Herre gud sier jeg.. 


Hva hadde du forventet at han skulle sagt?
Det sier seg selv at FFK gjerne skulle kvittet seg med spillere som koster mer enn de yter, men FFK og spillerne har et ansettelsesforhold som ikke kan brytes ensidig.
Hvis Morgan hadde gått ut i avisa og sagt at spiller XXX er udugelig og må bort fra klubben, så hadde det ihvertfall ikke vært noen klubber som ville betalt for den spilleren, eller eventuelt tatt over ansettelsesforholdet gratis.

Den artikkelen du linker til inneholder ingenting annet enn formaliteter, så jeg skjønner ikke helt hva som er så ille med den.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 22 mai 07, 08:26
Jeg frykta vel for at vi ikke kommer til å kjøpe inn noe nytt..

---------------------------

http://keiko99.net


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5517

Lagt til: 22 mai 07, 09:05
Jeg kan ikke se at Morgan Andersen avkrefter vel hverken at spillere forsvinner eller at noen kommer.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 22 mai 07, 09:10
Jeg for gjenta meg selv. Jeg bare Frykta det.. kanogvetalt...

---------------------------

http://keiko99.net


torkr

A-lagspiller

Ble medlem: 28 jul 06
Innlegg: 386

Lagt til: 22 mai 07, 11:38
det var noe i avisen for litt siden om de jobber med å finne ut hva de skal gjøre med "overskudd" og de hadde samtale med flere spillere som kanskje ikke får spille mer...... det skjer nok no !!

Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 22 mai 07, 14:46
En vi burde satse på er Espen Ruud fra Odd Grenland. Dyktig h.back som er ung og straks klar for landslaget. Dette burde være mannen som tar over PAC sin plass.

---------------------------

9 serie- og 11 cupmesterskap!!!!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 22 mai 07, 14:50
Endret: 22 mai 07, 14:50

Opprinnelig postet av Topscorer
En vi burde satse på er Espen Ruud fra Odd Grenland. Dyktig h.back som er ung og straks klar for landslaget. Dette burde være mannen som tar over PAC sin plass.

Joda, men hvorfor i all verden skulle en lokal Skiensgutt forlate Odd Grenland til fordel for FFK? Odd kan rykke ned, da kan han være aktuell. FFK kan faktisk også rykke ned. Odd får også nytt stadionanlegg. Han er vel også aktuell for større klubber enn FFK. Han vil vel også koste minimum 5-7 millioner tenker jeg.

I dette overgangsvinduet som kommer er det for meg helt usannsynlig hvertfall.

Men jeg er veldig enig at det hadde vært en knallforsterkning for FFK på både back og høyre kant.


Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 22 mai 07, 15:49
Opprinnelig postet av Plankekæll
Joda, men hvorfor i all verden skulle en lokal Skiensgutt forlate Odd Grenland til fordel for FFK? Odd kan rykke ned, da kan han være aktuell. FFK kan faktisk også rykke ned. Odd får også nytt stadionanlegg. Han er vel også aktuell for større klubber enn FFK. Han vil vel også koste minimum 5-7 millioner tenker jeg.


Og nå er`n jaggu tatt ut på landslaget ævv, så nå er vel ikke han aktuell. Prisnivået på norske spillere er jo helt rått for tida.

Og alle fotballspillere har en pris og, tydeligvis, hvis en skal høre på Morgan...

Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 723

Lagt til: 22 mai 07, 20:12

Opprinnelig postet av Bedreviteren
Når man først er igang med rykter, så får jeg ta mine rykter da. Bernier, Risholt og en spiller i gresk fotball.........

 

får jeg tilbake Risholt skal jeg faen meg... eh...gjøre ett eller annet krejsi i ren gledesrus..

---------------------------

Pølsekøen Ultras-to i brød for faen og kaffe med melk.
Kom hjem Roger!!!! Kom hjem


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5517

Lagt til: 23 mai 07, 08:06
Hvis jeg skal rangere tidligere FFK spillere som jeg ønsker tilbake, så kommer Risholt langt ned på den listen. Lat, humørsyk og med et ego på størrelse med universet.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 23 mai 07, 08:23
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Hvis jeg skal rangere tidligere FFK spillere som jeg ønsker tilbake, så kommer Risholt langt ned på den listen. Lat, humørsyk og med et ego på størrelse med universet.
Da er jeg spent på hvem alle de du rangerer over Risholt er...

For øvrig spilte Risholt kamp for Häcken for tre dager siden. Et lite utdrag fra sammendraget på klubbens offisielle side:

"Ofta finns matchens lirare Roger Risholt med i något steg av dessa chanser. Han jagar, manar på, vinner boll, spelar fram och avslutar. Kort sagt gör Roger en kanonmatch idag och trots att det inte blir något andra mål eller assist i den andra halvleken är det ändå bara att lyfta på hatten till en mycket strong insats."

Jeg synes jeg kjenner igjen de beskrivelsene... Risholt i toppform, ikke umotivert og halvskadet slik han var her på slutten, hadde ganske sikkert løftet laget. Men ja, jeg er klar over at det er historie nå. Ønsker Risholt fortsatt fremgang i svensk fotball.

For øvrig er jeg veldig positivt innstilt til Kasey Wehrman. Som andre har vært inne på er han kanskje det beste av det realistiske vi kan hente til FFK hva gjelder defensive midtbanespillere i hjemlig liga.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 23 mai 07, 10:56
Ja Takk  Trond Olsen til salgs

---------------------------

http://keiko99.net


Dokka

A-lagspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 755

Lagt til: 23 mai 07, 11:00
Der var du raskere enn meg. JA TAKK, Trond Olsen hadde vært noe.

---------------------------

Cupfinale 2006, en utrolig opplevelse.


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 23 mai 07, 11:01
Men hvis nå raijo skulle bli solgt til sommeren, da må vi jo ut å lete opp ny midtstopper, med mindre Shabani begyner å vise modenhet til TL-spill.

Hvem kan være et realistisk alternativ å hente inn som midtstopper? Kunne man foreksempel sett på Flittie Onstad fra Esbjerg, eller er han for dårlig?

---------------------------

Let the dice fly high!

Alt har ein ende, så nær som pylsa. Ho hev to.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5517

Lagt til: 23 mai 07, 11:21

Opprinnelig postet av Costanza
Da er jeg spent på hvem alle de du rangerer over Risholt er...

For øvrig spilte Risholt kamp for Häcken for tre dager siden. Et lite utdrag fra sammendraget på klubbens offisielle side:

 

Det er ikke mange ex FFK spillere jeg ønsker tilbake, men rangere Olof Watson, Markus Ringberg, Bjørnar Johannesen og Stian Johnsen foran Risholt. At han gjør det bra på svensk adeccoliga nivå overasker ikke.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 23 mai 07, 12:01
Opprinnelig postet av keiko99
Ja Takk  Trond Olsen til salgs


Tror du tolket overskriften litt feil der Keiko, det er investorene som ikke lengre kan ha eierandel i spilleren (er vel denne spilleren Gamst eier?), ergo, må de finne nye eiere til spilleren, men han forblir Glimt-spiller. Han er dermed ikke noe mer til salgs enn andre spillere.


Flat Trådet Nøstet
Side 10 av 13 10

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f