Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kamp: Aalesund - FFK (3. serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Side 8 av 9 8

TothNR1

A-lagspiller

Ble medlem: 25 okt 06
Innlegg: 337

Lagt til: 22 apr 07, 11:11

Opprinnelig postet av paco
Er Toth satt på tribunen? mulig jeg tar feil men tror han nå er sistevalg som spiss og er ute av troppen,han var vel det mot Lyn og han er vel heller ikke skadet.

Så det jeg også, Heavy og Toth var ikke med i det hele tatt mot lyn, syns jeg var litt rart. Syns det er litt synn at Toth ikke får være med på moroa på den nye stadion når han var så aktiv på FFK ifjor

---------------------------

CUPVINNER 06


JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 22 apr 07, 11:11
Opprinnelig postet av paco
Er Toth satt på tribunen? mulig jeg tar feil men tror han nå er sistevalg som spiss og er ute av troppen,han var vel det mot Lyn og han er vel heller ikke skadet.


Litt synd om dette er sant, siden jeg har sansen for Toth, men de som treneren mener er best må selvfølgelig spille.
Det jeg har sett av Gardar hittil har ikke overbevist meg om at han er bedre enn Toth.

T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 22 apr 07, 11:21
Dere har glemt å sette på Rami og FFK`s benk i den siste artikkelen?

---------------------------

FFK, i 50 mot toppen.


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 22 apr 07, 11:58
Tror Grönhagen satser på Fofana,Hoås,West og Gardar på topp

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 22 apr 07, 12:30
Jeg er veldig enig med Shadar og Paco om at Bjørkøy og Ramberg ikke er de beste til å se de gode offensive løpene til spissene. Det blir for mye piruetter,støttepasninger og 4-5 meters pasninger sideveis. De er meget gode til å holde på ballen,men kreative pasninger slik som Kvisvik har,må vi ha mer av fra midten.Med disse 2 på midten så blir spissene dårligere. Jeg har sett Martyn i et par kamper nå. Han har et offensivt hode.Meget gode pasninger offensivt,og meget gode offensive løp har han også + at han har et godt tilslag på ballen(skudd). Håper Grønhagen ikke er redd for å begynne å bruke han fra start eller i flere minutter idag,enn i kampen mot Lyn. Jeg ser et helt klart behov for en spiller som Martyn i første-11 idag.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Superkjegle

A-lagspiller

Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 246

Lagt til: 22 apr 07, 12:52
Jøss, jeg må innrømme jeg har sett på Fofanas dårlige løp som kulturforskjeller.
Regnet med at det var noe som kom med litt mer trening.

Fofana står veldig ofte og jomer da han burde starta ett løp ett sted, og han gjør seg ikke veldig spillbar.

Å skylde på Ramberg og Bjørkøy for dette er vel å dra`n litt langt hehe.

Ellers er jeg enig med Djepete, vi er veldig keene på å få inn noe vi ikke kjenner mot en Ramberg som vi faktisk kjenner.
Han har ikke spillt noe bra, men siden han har vært på laget går jeg ut fra at han er den beste vi har på den plassen..

Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 22 apr 07, 13:16
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Lex

Har en liten følelse på at Gardar får seg et innhopp i dag jeg...

Han var vist meget god i FFK2 kampen...

Var du på kampen ?? Han var bra første 15-20 minuttene, så ble han helt borte. Så selv om han scorte 3 så var han langt i fra å være meget god. Så hvis man ser kampen all over så blir det kun pari fra min side ( knapt det heller ).

Så ikke kampen , nei...

men hørte gardar var bra...hele laget blei jo litt dårligere etter 3-4 mål,ifølge min nabo,  det er vel ikke rart

---------------------------

Heia FFK


math

A-lagspiller

Ble medlem: 08 apr 03
Innlegg: 320

Lagt til: 22 apr 07, 13:55
Heavy har vel vist fint lite annet enn en imponerende kneblers-bart. En ting er at han ikke har fått så mange sjanser på førstelaget, men da burde han jo absolutt vist seg bedre fram for FFK2. Svakt. Toth har jo gjort mye bra mtp innsats, men har lissom mangla det lille ekstra for å bli noe mer. Når Hoås er skadefri vurderer vel Grønhagen at han kan gjøre mye av den samme jobben som Toth pluss litt til. Gardar sniker dermed foran Toth i køen pga innsats for FFK2. Har imidlertid fortsatt alt og bevise mtp pris han kom for etc.

---------------------------

math


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 22 apr 07, 14:05
Endret: 22 apr 07, 14:06

Opprinnelig postet av Superkjegle
Jøss, jeg må innrømme jeg har sett på Fofanas dårlige løp som kulturforskjeller.
Regnet med at det var noe som kom med litt mer trening.

Fofana står veldig ofte og jomer da han burde starta ett løp ett sted, og han gjør seg ikke veldig spillbar.

Å skylde på Ramberg og Bjørkøy for dette er vel å dra`n litt langt hehe.

Ellers er jeg enig med Djepete, vi er veldig keene på å få inn noe vi ikke kjenner mot en Ramberg som vi faktisk kjenner.
Han har ikke spillt noe bra, men siden han har vært på laget går jeg ut fra at han er den beste vi har på den plassen..

Ramberg 1 ass. og Bjørkøy 2 ass. Statistikken sier seg selv her. De er veldig god å holde ballen i laget,men det blir for lite fremdrift og omstendelig. Vi trenger helt klart en mann som kan tre igjennom spissene fra sentral midtbane. En med et offensivt hode. Grønhagen må benytte Martyn her. Han er den eneste i troppen med de rette egenskapene.

Elvestad,er veldig lik Ramberg og Bjørkøy i så måte. Spiller de safe passningene. Ball-possetion.

 
Navn #kamp Tid Mål Ass. Png Rød Gul BB RL
Berg Christian 14 745   1 2,4        
Bertelsen Trond Erik 16 1406 1   4,2   1    
Bjørkøy John Anders 26 2293 7 2 4,8   1 1  
Brenne Simen 25 2179 8 6 5     1  
Czwartek Pål André 26 2146   1 4,2     1  
Elyounoussi Tarik 25 1837 5 5 4,2   2 1  
Gerrbrand Patrik 11 990     4,6        
Hornseth Dag Frode 1 46     2        
Hoås Øyvind 17 485 1   1,6   2    
Kvisvik Raymond 24 1742 4 3 4,5   1 4  
MacDonald Yherland 5 60   1          
Multaharju Miikka 3 74     1        
Petersen Christian G. 2 85     2,5   1    
Piiroja Raio 25 2250   3 5,4   3 3  
Ramberg Hans Erik 25 2153 1 1 4,4   1 1  
Røn Michael 5 129     1,2        
Shaaban Rami 20 1729     5,2   1 1  
Stadheim Anders 2 71     2        
Staw Lasse 4 253     3,5        
Szekeres Tamas 11 841     3,6   4    
Sørlie Steinar 4 360     4,3        
Toth Mihaly 22 1584 7 4 4,2   1    
Tronseth Are 10 603     2,5   1    
Vuorinen Hermanni 6 125     1        
West Brian 14 770 3   3,4        
Wiig Martin 8 251     1,3   1    
Zivkovic Bora 7 602     4,3      

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 22 apr 07, 14:28
Hvis alle som reiste oppover er skadefrie blir det nok Prytz inn for Multuharju, ellers den samme oppstillingen som sist......

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 22 apr 07, 14:31
Samme lag som mot Lyn bortsett fra Prytz som er tilbake.Martyn på benken.

Erlend20

Juniorspiller

Ble medlem: 23 apr 06
Innlegg: 79

Lagt til: 22 apr 07, 14:52
Opprinnelig postet av TothNR1

Opprinnelig postet av paco
Er Toth satt på tribunen? mulig jeg tar feil men tror han nå er sistevalg som spiss og er ute av troppen,han var vel det mot Lyn og han er vel heller ikke skadet.

Så det jeg også, Heavy og Toth var ikke med i det hele tatt mot lyn, syns jeg var litt rart. Syns det er litt synn at Toth ikke får være med på moroa på den nye stadion når han var så aktiv på FFK ifjor

Heavy, Toth, Koaudio og Elvestad trente med juniorlaget i går, og er dermed mest sannsylig ikke med til Aalesund..

---------------------------

Ære være Fredrikstad


Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 22 apr 07, 14:53

Opprinnelig postet av math
Heavy har vel vist fint lite annet enn en imponerende kneblers-bart.

 

Hehe Veldig bra!

 

Synes det er underlig at ikke Heavy har vist mer! Var etter det jeg husker flere Norske og Tyske klubber som ønsket tjenestene hans da Fredrikstad hentet ham, noe som burde være ett kvalitetsstempel.

---------------------------

"Fotball er ikke underholdning, det er lidenskap." - Egil Olsen

Bosted: Brisbane - Alt for langt fra Fredrikstad Stadion


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 22 apr 07, 14:55
Bra at Prydz er klar! Forsvaret blir nok en del bedre med han på banen... Dumt Martyn ikke er med fra start men han kommer nok inn i løpet av kampen..

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 22 apr 07, 15:29
Det er greit at F-b mener at vi skal være ett bedre lag en aafk, men å stille uten keeper blir vel litt drøyt?!

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

10.04.2007, Manchester United - Roma, 7-1 (4-0) Kvartfinale Champions League!


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 22 apr 07, 15:49
-Eksemplarisk oppførsel

Rundt 200 FFK-supportere forsynte seg av Ålesunds uteliv natt til søndag og politiet er meget godt fornøyd med oppførselen til gjestene.

---------------------------

Ære være Plankebyen


Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04
Innlegg: 1011

Lagt til: 22 apr 07, 15:52
Vi har iallefall en god del å revansjere fra 2005. Et utrolig surt 0-1 tap på ferga i en kamp vi burde greid å vinne. 1-4 kampen på Stadion lar jeg forbigå i stillhet.
AaFK har nok en stor fordel idag pga. kunstgresset, men skal vi ha et håp om å unngå nedrykksstrid i år er dette en av de kampene vi definitivt MÅ vinne.

---------------------------

FFK for alltid!
Norgesmestere 2006 - Europa i 2007


TothNR1

A-lagspiller

Ble medlem: 25 okt 06
Innlegg: 337

Lagt til: 22 apr 07, 16:44
Leser på f-b at FFK stiller med 4-3-3..ka faen?jeg vet ikke helt om jeg kan stole på f-b. Men blir nesten litt skuffa hvis vi skulle stille med 4-3-3 nå, har jo lizm brukt hele vinter på å venne seg til det

---------------------------

CUPVINNER 06


Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 22 apr 07, 16:47

ÅLESUND: På søndag skal Benjamin Kibebe stoppe Raymond Kvisvik. Det blir neppe pent å se på.

http://fotball.smp.no/eliteserien/article79503.ece#

 

Skal han ta livet av ham heller? Skader han Kvisvik etter de uttalelsene der har han kanskje tabbet seg litt ut...

---------------------------



"Fotball er ikke underholdning, det er lidenskap." - Egil Olsen

Bosted: Brisbane - Alt for langt fra Fredrikstad Stadion


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 22 apr 07, 17:32

Opprinnelig postet av TothNR1
Leser på f-b at FFK stiller med 4-3-3..ka faen?jeg vet ikke helt om jeg kan stole på f-b. Men blir nesten litt skuffa hvis vi skulle stille med 4-3-3 nå, har jo lizm brukt hele vinter på å venne seg til det

Men, dem streker opp lagdelene i en 4-4-2 formasjon. Tror nok ikke dem helt vet hva dem snakker om.....



Flat Trådet Nøstet
Side 8 av 9 8

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340