Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: FFK - FC Lyn (2. serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 10 4

Jepmaster

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04
Innlegg: 545

Lagt til: 12 apr 07, 14:40
Terje Hauge er dommer i første kampen på vårt nye hjem!

---------------------------

FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN


MariusFFK

Juniorspiller

Ble medlem: 04 apr 07
Innlegg: 89

Lagt til: 12 apr 07, 14:50
Hadde smakt godt med en seier til helgen så vi får respekt hjemme

Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 12 apr 07, 17:49
Ingen vet om Edu spiller mot Fredrikstad.

Lyns nigerianske stjernespiss Edu måtte kaste inn håndkledet etter 18 minutter i eliteserieåpningen mot Sandefjord mandag.

Etter kampen var Edu sikker på at han ville trene allerede tirsdag morgen, og at han ville være klar til lørdagens oppgjør mot Fredrikstad.

Men fortsatt trener Edu alternativt ved siden av Lyn-laget, og ingen vet om han er klar mot FFK.

---------------------------

Ære være Plankebyen


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 13 apr 07, 02:44
Er det noen som vet hvordan det er med Raymon til denne kampen ? Om han er frisk til den ?

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
I år tar vi "The Double"....


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2222

Lagt til: 13 apr 07, 04:26
Endret: 13 apr 07, 04:27
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

                   shabaan

Czwartek--Gerrbrandt--Martinsen--Prytz 

      West--Bjørkøy--Martyn--Kvisvik

                    Toth--Fofana

Synes dette ser spennende ut. Hvis West er klar vil han være en utmerket kandidat på høyre kant med sin vanvittige hurtighet.

Med alle spillerne i troppen friskmeldt ville det ikke være langt unna at FFK kunne stille to TL lag, slik enkelte andre klubber skryter av. Staw i mål. Multe, Piiroja, Shabani og Bertelsen bak. Tarik, Berg, Ramberg og Kouadio på midten. Hoås og Vourinen på topp. Hadde vært et brukbart lag, det også. Og da har vi fremdeles 3,5 millioners mannen Anders Stadheim på benken... Var det noen som sa at FFK har en tynn stall?


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 13 apr 07, 07:02
Endret: 13 apr 07, 11:16
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

Synes dette ser spennende ut. Hvis West er klar vil han være en utmerket kandidat på høyre kant med sin vanvittige hurtighet.

Med alle spillerne i troppen friskmeldt ville det ikke være langt unna at FFK kunne stille to TL lag, slik enkelte andre klubber skryter av. Staw i mål. Multe, Piiroja, Shabani og Bertelsen bak. Tarik, Berg, Ramberg og Kouadio på midten. Hoås og Vourinen på topp. Hadde vært et brukbart lag, det også. Og da har vi fremdeles 3,5 millioners mannen Anders Stadheim på benken... Var det noen som sa at FFK har en tynn stall? 


Ingen har sagt den er tynn. Men det er for dårlig backup! Vi har mange men ikke nok som er gode nok..


 

Mod: Fikset feil i siteringen


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5516

Lagt til: 13 apr 07, 09:30

Jeg har ikke alt for store forhåpninger til resultatet i lørdagens kamp. at laget sliter med mange skader er en ting. Nye spillere har heller ikke fått etablert seg skikkelig. Laget er ikke familiere på den nye stadion etter kun noen få treninger og hjemmebane effekten vil nok ikke slå til før om en 3-4 kamper på stadion(dette er ganske vanlig). Alle disse faktorene kan snike seg inn å svekke spillerenes selvtillit. Et massivt trykk fra publikum kan dermed gjøre at mange blir nervøse.

 

 

Kampen mot LSK, etter min mening den vanskligste kampen i året, gikk som jeg forventet. Tror det blir tap mot Lyn også, men at det ikke er noen grunn til å svartmale situasjonen av den grunn. Jeg vet at mange av brukerene her vil ta helt av etter et tap på lørdag. Ta det rolig. Sesongen er lang. Man må bare håpe at lag som Aafk, Odd, Sandefjord, Start og TIL ikke stikker av med en kanon start. Da kan man fort føle at man blir hektet av.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 13 apr 07, 13:01
Lyn-Bastionen kommer med 600 mann til kampen i morgen, og setter dermed soleklar ny rekord.

Gratulerer.

---------------------------

Ære være Plankebyen


ari_lg

A-lagspiller

Ble medlem: 23 nov 06
Innlegg: 293

Lagt til: 13 apr 07, 13:11
Imponerende

---------------------------

SoccerProject: Helt konge managerspill på nett!
http://www.soccerproject.com/index.php?section=3&lng=en&uID=37859

Det skandinaviske forumet
[url]http://forum.soccerproject.com/index.php?c=12&sid=d6cae90b99afd657536cd84702325615[/ur


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 13 apr 07, 13:44

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 13 apr 07, 14:10
Endret: 13 apr 07, 14:45
Opprinnelig postet av Per Egil
Lyn-Bastionen kommer med 600 mann til kampen i morgen, og setter dermed soleklar ny rekord.

Gratulerer.

Ååå, mas om disse bussane assa! Ære viktigære med bussær enn hvor mange fålk man kåmmer med på kamp og nå da elleh?? Samme åssen man kommer seg på kamp veeel?

Klovner altså!! ;o)))

Og gratulerer!

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 13 apr 07, 14:12

Opprinnelig postet av Bob Page
Er det noen som vet hvordan det er med Raymon til denne kampen ? Om han er frisk til den ?

Kvisvik er klar for innsats, og jeg håper det blir mer enn 20 min..... Prutz er fortsatt usikker og West håper man er klar for innhopp om 2 uker. Det er det siste jeg har hørt......


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 13 apr 07, 14:26
Bedreviteren: prytz er klar. Kvisvik for nok sannsynlig ikke mer en dem 20 min etter som jeg  skjønte

---------------------------

http://keiko99.net


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 13 apr 07, 14:40

Opprinnelig postet av Per Egil
Lyn-Bastionen kommer med 600 mann til kampen i morgen, og setter dermed soleklar ny rekord.

Gratulerer.

Ikke mye folk men rekord er rekord, grattis.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 13 apr 07, 15:38
Opprinnelig postet av ffk-4ever

Opprinnelig postet av Per Egil
Lyn-Bastionen kommer med 600 mann til kampen i morgen, og setter dermed soleklar ny rekord.

Gratulerer.

Ikke mye folk men rekord er rekord, grattis.

 

Årets første bortekamp

 

www.lyn.no/index.aspx


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 13 apr 07, 15:40
Grattis med rekord! Har ett stykke igjen, men rekord er rekord

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

10.04.2007, Manchester United - Roma, 7-1 (4-0) Kvartfinale Champions League!


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 13 apr 07, 16:18
Opprinnelig postet av Bedreviteren

Opprinnelig postet av Bob Page
Er det noen som vet hvordan det er med Raymon til denne kampen ? Om han er frisk til den ?

Kvisvik er klar for innsats, og jeg håper det blir mer enn 20 min..... Prutz er fortsatt usikker og West håper man er klar for innhopp om 2 uker. Det er det siste jeg har hørt......

Veldig synd hvis ikke Prytz rekker kampen....hva med Martyn?

Noen som har vært og sett på treningen ,og kanskje fått noe ut av hva laget kan bli på Lørdag?

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 13 apr 07, 16:39
Dem som sier at prytz ikke er klar har ikke sett på Fredrikstad blad sitt tippeliga magasin.. Der sier dem at prytz er klar. Har det kommet noe nytt etter det

---------------------------

http://keiko99.net


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 13 apr 07, 16:46
Opprinnelig postet av keiko99
Dem som sier at prytz ikke er klar har ikke sett på Fredrikstad blad sitt tippeliga magasin.. Der sier dem at prytz er klar. Har det kommet noe nytt etter det

Det var direkte intervju med Grönis på Radio Fredrikstad for noen minutter siden. Han ville ikke røpe laget, men det kunne virke på det han sa som at Prytz sannsynligvis ikke rekker kampen. Han har vært ute for lenge og vil uansett være rimelig rusten om han spiller. Det samme gjelder Kvisvik, men fikk følelsen av at han er nærmere å starte kampen av de to. Men vi får se. Jeg ser helst at begge venter en uke med å starte hvis de er i tvil.

Baby Jesus

Bedriftsspiller

Ble medlem: 20 mai 06
Innlegg: 12

Lagt til: 13 apr 07, 17:05

Hvis ikke Kvisvik er klar så er det kanskje mulig at Martyn får sin debut...? Kanskje ikke fra start men..

Hadde vært artig, er spent på den karen....

---------------------------

Det ska flægre i shårtsen guttær..
Og det ska f... mæ ente værra ta vind..



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 10 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f