Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: FFK - FC Lyn (2. serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Side 10 av 10 10

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 16 apr 07, 13:12
Og Sem har tatt over etter Drillo som negativ kommentar. Sitter å sutrer med geipen og missliker FFK hele tida.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 16 apr 07, 13:14
TV 2 elsker jo virkelig Raymond Kvisvik. Jeg ser som regel alle kampene både på stadion og etterpå i opptak hjemme. Og det slår aldri feil: Selv når Kvisvik spiller en helt middels kamp, så skryter kommentatorene og ekspertene i TV 2 uhemmet av ham. Jeg sier ikke at han spilte middels mot Lyn. Det gjorde han ikke. Men det er ikke akkurat overrakende at de gang etter gang plukker ham ut på rundens lag.

theodora

A-lagspiller

Ble medlem: 19 apr 04
Innlegg: 244

Lagt til: 16 apr 07, 13:25
Endret: 16 apr 07, 13:28

 

Er det noe å henge seg opp i hva Dagsavisen mener?

Dagsavisen er jo en "lokalavis" for Oslo...

 

---------------------------

..."og ballen er rund"


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 16 apr 07, 13:58

Opprinnelig postet av Costanza
TV 2 elsker jo virkelig Raymond Kvisvik. Jeg ser som regel alle kampene både på stadion og etterpå i opptak hjemme. Og det slår aldri feil: Selv når Kvisvik spiller en helt middels kamp, så skryter kommentatorene og ekspertene i TV 2 uhemmet av ham. Jeg sier ikke at han spilte middels mot Lyn. Det gjorde han ikke. Men det er ikke akkurat overrakende at de gang etter gang plukker ham ut på rundens lag.


Det blir sånn når spillere, fortjent eller ikke, klarer å havne i medias positive søkelys - og blir der mer eller mindre permanent.

Selv i kamper der ei gjennomsnitts bestemor med rullator hadde beveget seg lenger og raskere enn Super Ray, får han mye bedre karakterer og omtale enn noen andre spillere får.

Raymond er en fargeklatt som skaper positive vibber rundt seg. Han avvæpner journalistene med folkelig (på grensa til å bade i Harry-klisjeer) pissprat, dårlige vitser og en lang rekke "spennede og rare" opptrinn (kødde med TV2, alle de absurde veddemåla med Asar, osv).

De som ser kampene med Raymond ser etter "øyeblikkets magi". Den ene pasningen som Raymond slår bedre og lurere enn noen andre. Og Raymond slår slike pasninger - om enn ikke mer enn en, som det ikke blir noe av - hver eneste kamp. Og det er med på å løfte ham fra en 4`er i VG-børsen til en 6`er eller 7`er, selv om han resten av kampen har stått parkert og vært elendig.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


nyestadion

Bedriftsspiller
Ble medlem: 26 mar 07
Innlegg: 6

Lagt til: 17 apr 07, 00:19

mmm dette smakte :) moro å se vidar var et bra kjøp! helt klart en av de beste,begge kampene

tror de kan spille bra sammen.tror faktisk det han kan slå ut pir,? fint med en lokal spiller med flere år igjen

---------------------------

soon,very soon



Flat Trådet Nøstet
Side 10 av 10 10

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f