Husk meg
Brukernavn
Passord

Eggen jr. RBK-aktuell!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 23 mar 07, 20:09
Endret: 23 mar 07, 20:13

Knut Torbjørn Eggen kan bli ny sportslig leder i Rosenborg.

Ventet nesten på at dette skulle skje. Ikke overaskende at han kan bli ansatt i RBK.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


JH382

Juniorspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 126

Lagt til: 23 mar 07, 20:13
Endret: 23 mar 07, 20:13
Er vel ikke akkurat noe overraskelse det nei. Har vel egentlig bare gått å venta på at det skulle skje jeg også. Regnet med at han kom til å gå rett til Rosenborg med en gang han ga seg hos oss...

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 23 mar 07, 20:54
Opprinnelig postet av JH382
Er vel ikke akkurat noe overraskelse det nei. Har vel egentlig bare gått å venta på at det skulle skje jeg også. Regnet med at han kom til å gå rett til Rosenborg med en gang han ga seg hos oss...


Jeg synes det i høyeste grad er overraskende. Eggen har aldri sagt noe annet enn at han ønsker å være trener...  Det er kanskje RBK som gjør klar for å kaste Tørum....

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 24 mar 07, 00:29
Dette strider jo mot eggen fillosofien med at treneren skal ha sportslig hoved ansvar. Man kunne vel nesten tolke avgangen fra FFK dit hen at det var pga at direktøren hadde for mye makt sportslig, og nå skal han ha den samme stillingen han krittiserte i fjor høst, bare i RBK... hmmm... noe ugler i mosen her:::????

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

Anders Grönhagen, Velkommen til Norges flotteste Fotball klubb!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 24 mar 07, 00:58
kanskje han innså at det var ikke så enkelt å få en trener jobb som han trodde også valgte han det han en annen jobb

---------------------------

http://keiko99.net


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 24 mar 07, 10:34
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
Dette strider jo mot eggen fillosofien med at treneren skal ha sportslig hoved ansvar. Man kunne vel nesten tolke avgangen fra FFK dit hen at det var pga at direktøren hadde for mye makt sportslig, og nå skal han ha den samme stillingen han krittiserte i fjor høst, bare i RBK... hmmm... noe ugler i mosen her:::????


Et av ankepunktene til Eggen ved avgang var vel at det sportslige utvalget ikke hadde fotballfaglig kompetanse. Igjennom å ansette en fhv. trener som sportslig leder har iallefall den sportslige lederen den kompetansen iorden.

Men det spørs hvor lenge en sportslig leder med trenererfaring og lyst til å trene selv kan leve med en trener under seg...

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 24 mar 07, 19:39
Hvis Eggen tar over trener-jobben i RBK, tror jeg nok han får fyken ganske snart. Han er jo ikke kjent for god forsvars-taktikk...

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Bite my shiny metal ASS!


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 24 mar 07, 23:56
Da blir det vel slik jeg skrev  den 12 februar - i den andre tråden som omhandler dette emnet

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 25 mar 07, 03:33

Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
Dette strider jo mot eggen fillosofien med at treneren skal ha sportslig hoved ansvar. Man kunne vel nesten tolke avgangen fra FFK dit hen at det var pga at direktøren hadde for mye makt sportslig, og nå skal han ha den samme stillingen han krittiserte i fjor høst, bare i RBK... hmmm... noe ugler i mosen her:::????

 

Du har et poeng. Kanske "konflikten" var bare det påskudde Eggen trengte for å trekke seg mef æren i behold...

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Bite my shiny metal ASS!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340