Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK - Hønefoss

Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 7 6

wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 23 mar 07, 10:24
Endret: 23 mar 07, 10:25

Opprinnelig postet av FlightOfTheRat
Opprinnelig postet av wergis
  

ehh.. så vi samme kamp?  virker som om de var guder utpå der.. Du kan ikke si de var involvert mye i selve spillet? begge hadde pasningsfeil, men ikke med noe betydning for selve kampen.. De brukte da heller ikke MASSE av den nydelige teknikken du snakker om.. Greit, Fofana sitt mål var en kald perle

Jeg vil glatt si at Fofana var banens beste. Selv om det var mange gode på FFK, Martinsen og Prytz er nevnt, Stadheim gjorde mye fikst, Ramberg var strålende i lange perioder. Christian Berg var også glimrende fram til han gikk ut med skade. Men da Fofana scoret virket det som om Hønefoss nærmest kapitulerte overfor en motstander de ikke hadde motmiddel mot. Skal bli spennende å se hvilket TL-lag som har det, forsåvidt.

Kan ikke fatte det du sier.. Fofana var meget dyktig ved måle han scora og ja jeg så også at de to fant hverandre på en ypperlig måte ved et par anledninger, men utover det var faktisk ikke Fofana mye borti ballen..

Hoås var for meg en helt annen spiller en det jeg sån ifjor. Helt klart banens beste i mine øyne..

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 23 mar 07, 11:41
Opprinnelig postet av wergis

Opprinnelig postet av FlightOfTheRat
Opprinnelig postet av wergis
  

ehh.. så vi samme kamp?  virker som om de var guder utpå der.. Du kan ikke si de var involvert mye i selve spillet? begge hadde pasningsfeil, men ikke med noe betydning for selve kampen.. De brukte da heller ikke MASSE av den nydelige teknikken du snakker om.. Greit, Fofana sitt mål var en kald perle

Jeg vil glatt si at Fofana var banens beste. Selv om det var mange gode på FFK, Martinsen og Prytz er nevnt, Stadheim gjorde mye fikst, Ramberg var strålende i lange perioder. Christian Berg var også glimrende fram til han gikk ut med skade. Men da Fofana scoret virket det som om Hønefoss nærmest kapitulerte overfor en motstander de ikke hadde motmiddel mot. Skal bli spennende å se hvilket TL-lag som har det, forsåvidt.

Kan ikke fatte det du sier.. Fofana var meget dyktig ved måle han scora og ja jeg så også at de to fant hverandre på en ypperlig måte ved et par anledninger, men utover det var faktisk ikke Fofana mye borti ballen..

Hoås var for meg en helt annen spiller en det jeg sån ifjor. Helt klart banens beste i mine øyne..

Hoås vimser rundt som en skremt seigmann,bena hanger fast i gresset.Toth og Fofana var flere klasser høyere i kvalitet.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 23 mar 07, 11:51
Paco: var du på kampen ? eller så du noe ikke jeg så ?

Syns hoås virka ok jeg han gjordet ikke fra seg. toth og hoås er heller ikke like spiss typer sånn sett, men jeg tror Hoås kommer seg mer.

---------------------------

http://keiko99.net


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 23 mar 07, 12:51

Burde selvsagt holdt kjeft da jeg ikke var på kampen.

LIke vel mener jeg at vi bør huske dette var en treningskamp, og derfor strengt tatt ikke legge særlig mer i den enn f.eks FFK- Moss kampen tidligere i år.

Tror at såvel Hønefoss som FFK benyttet kampen til å teste ut spillere, finslipe formasjoner e.a, derfor en interessant trening. Som sådan meget positiv.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


math

A-lagspiller

Ble medlem: 08 apr 03
Innlegg: 320

Lagt til: 23 mar 07, 13:33

Opprinnelig postet av keiko99
Paco: var du på kampen ? eller så du noe ikke jeg så ?

Syns hoås virka ok jeg han gjordet ikke fra seg. toth og hoås er heller ikke like spiss typer sånn sett, men jeg tror Hoås kommer seg mer.

Haha, det var jammen godt han ikke gjorde fra seg på banen. Greit nok at kampen gikk på gamle stadion, men det får da være måte på ;)

 

---------------------------

math


wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 23 mar 07, 14:02
Endret: 23 mar 07, 14:03

OMG PACO!! Hva slags briller har du på deg a?? aha.. sikkert slike som ikke ser høyere enn 185cm!!! ork da..er det ikke det han høyeste elfenbener`n er?!

Toth var innpå 15min og du mener han var bedre enn Hoås som spelte 75min?

 

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 23 mar 07, 14:38
Opprinnelig postet av wergis

OMG PACO!! Hva slags briller har du på deg a?? aha.. sikkert slike som ikke ser høyere enn 185cm!!! ork da..er det ikke det han høyeste elfenbener`n er?!

Toth var innpå 15min og du mener han var bedre enn Hoås som spelte 75min?

 

En keitete treg seigmann synes nå jeg og de fleste som stod i nærheten av meg mente at laget kviknet til med Toth/Fofana.

wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 23 mar 07, 14:44
Opprinnelig postet av paco
Opprinnelig postet av wergis

OMG PACO!! Hva slags briller har du på deg a?? aha.. sikkert slike som ikke ser høyere enn 185cm!!! ork da..er det ikke det han høyeste elfenbener`n er?!

Toth var innpå 15min og du mener han var bedre enn Hoås som spelte 75min?

 

En keitete treg seigmann synes nå jeg og de fleste som stod i nærheten av meg mente at laget kviknet til med Toth/Fofana.

 

Kanskje det er du som er keitete treg seigmann?! Mange som mener mye, men at han var dårlig igår går jeg ikke med på..

haha!! kviknet til? Jeg digger Toth som fotballspiller altså, men at han gjorde så laget kviknet til når det stod 2-0?! den er drøy....

 

Nei paco, plant shitten din et annet sted.!!

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 23 mar 07, 14:51
Opprinnelig postet av wergis
Opprinnelig postet av paco
Opprinnelig postet av wergis

OMG PACO!! Hva slags briller har du på deg a?? aha.. sikkert slike som ikke ser høyere enn 185cm!!! ork da..er det ikke det han høyeste elfenbener`n er?!

Toth var innpå 15min og du mener han var bedre enn Hoås som spelte 75min?

 

En keitete treg seigmann synes nå jeg og de fleste som stod i nærheten av meg mente at laget kviknet til med Toth/Fofana.

 

Kanskje det er du som er keitete treg seigmann?! Mange som mener mye, men at han var dårlig igår går jeg ikke med på..

haha!! kviknet til? Jeg digger Toth som fotballspiller altså, men at han gjorde så laget kviknet til når det stod 2-0?! den er drøy....

 

Nei paco, plant shitten din et annet sted.!!

Du og jeg har tydligvis et helt forskjellig syn på Hoås og det må være lov,har selv mye mer sansen for Toth men igjen en smaksak og forskjellige meninger.

wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 23 mar 07, 14:56
Endret: 23 mar 07, 14:57

 jeg er ikke så sikker på at vi har veldig forskjellig syn på`n.. Jeg skal være ærlig å si at jeg var ikke akkurat begeistret for at han i det hele tatt hadde på seg FFK drakt, og jeg mener fortsatt det er rart han er her ennå..

Men etter det jeg så igår og lest referater fra kampene på la manga, så er jeg villig til å se hva han kan utrette i år.. Selvom du ikke liker`n så blir det dumt å vie sine meninger om kampen han spilte igår med tullball. Da er det bedre å holde kjeft..

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 23 mar 07, 15:57

Paco har vel på seg de brillene som ser at alle spillerne som Morgan har litt av "æren"for er knallgode uansett, og spillere som Eggen hadde tro på er ræva uansett. Han er så gjennomsiktig den fyren. Jeg er også glad for at Morgan kom til klubben, og lei meg for at Eggen forsvant.

 

Verden er ikke alltid helt svart/hvitt Pacogutt

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 23 mar 07, 17:47
Opprinnelig postet av stjernengutt

Paco har vel på seg de brillene som ser at alle spillerne som Morgan har litt av "æren"for er knallgode uansett, og spillere som Eggen hadde tro på er ræva uansett. Han er så gjennomsiktig den fyren. Jeg er også glad for at Morgan kom til klubben, og lei meg for at Eggen forsvant.

 

Verden er ikke alltid helt svart/hvitt Pacogutt

tror ikke Morgan har hentet Toth som jeg sier spilte bra på den lille tiden han var innpå og det er vel Grönhagen som lot Ivorianerne få spille og ikke Morgan.tror faktiskt de fleste som så kampen igår syntes Ivorianerne gjorde det bra,tror også det var endel blandet når det gjelder Hoås.Og Eggen hadde jo troa på Gardar og vourinen,det samme har jo jeg.Da håper jeg du kan komme med en bedre begrunnelse for det du sier.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 23 mar 07, 19:20
Endret: 23 mar 07, 19:21
Opprinnelig postet av wergis

Opprinnelig postet av FlightOfTheRat
Opprinnelig postet av wergis
  

ehh.. så vi samme kamp?  virker som om de var guder utpå der.. Du kan ikke si de var involvert mye i selve spillet? begge hadde pasningsfeil, men ikke med noe betydning for selve kampen.. De brukte da heller ikke MASSE av den nydelige teknikken du snakker om.. Greit, Fofana sitt mål var en kald perle

Jeg vil glatt si at Fofana var banens beste. Selv om det var mange gode på FFK, Martinsen og Prytz er nevnt, Stadheim gjorde mye fikst, Ramberg var strålende i lange perioder. Christian Berg var også glimrende fram til han gikk ut med skade. Men da Fofana scoret virket det som om Hønefoss nærmest kapitulerte overfor en motstander de ikke hadde motmiddel mot. Skal bli spennende å se hvilket TL-lag som har det, forsåvidt.

Kan ikke fatte det du sier.. Fofana var meget dyktig ved måle han scora og ja jeg så også at de to fant hverandre på en ypperlig måte ved et par anledninger, men utover det var faktisk ikke Fofana mye borti ballen..

Hoås var for meg en helt annen spiller en det jeg sån ifjor. Helt klart banens beste i mine øyne..

Det er åpenbart mulig å få veldig forskjellig inntrykk av samme kamp. Jeg synes Hoås var ok i går, han jobbet hardt og lyktes i blant med noe. Men banens beste? Ikke på langt nær, i mine øyne.

Fofana viste umiddelbart en ballkontroll som er sjelden vare i Norge. Men også uten ball var han strålende. Alltid spillbar,  alle bevegelser han gjorde var kloke. Det var ingen tilfeldighet at han scoret, og at Hoås ikke gjorde det. Resten av laget har en del å gå på med å lære å utnytte det potensialet man har i Fofana, men det var gledelig å se at både Ramberg og Toth var på hugget i så måte. Hadde Ramberg vært jevn hele kampen så ville jeg ha nominert ham til bestemannsprisen. Men jeg syntes han hadde noen svake perioder innimellom.

Hoås skal få kjempe videre om spilletid. Sammenlignet med Fofana er Hoås en kløne som ikke vet vet hvilket ben han skal stå på eller hvorfor. Så stor synes jeg forskjellen var i går. Og enda gjorde Hoås en av sine bedre kamper for FFK.


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 23 mar 07, 19:41
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

Det er åpenbart mulig å få veldig forskjellig inntrykk av samme kamp. Jeg synes Hoås var ok i går, han jobbet hardt og lyktes i blant med noe. Men banens beste? Ikke på langt nær, i mine øyne.

Fofana viste umiddelbart en ballkontroll som er sjelden vare i Norge. Men også uten ball var han strålende. Alltid spillbar,  alle bevegelser han gjorde var kloke. Det var ingen tilfeldighet at han scoret, og at Hoås ikke gjorde det. Resten av laget har en del å gå på med å lære å utnytte det potensialet man har i Fofana, men det var gledelig å se at både Ramberg og Toth var på hugget i så måte. Hadde Ramberg vært jevn hele kampen så ville jeg ha nominert ham til bestemannsprisen. Men jeg syntes han hadde noen svake perioder innimellom.

Hoås skal få kjempe videre om spilletid. Sammenlignet med Fofana er Hoås en kløne som ikke vet vet hvilket ben han skal stå på eller hvorfor. Så stor synes jeg forskjellen var i går. Og enda gjorde Hoås en av sine bedre kamper for FFK.

Et godt resonemang av spillerene. Følger deg helt på denne. Kan tenke meg en del Tippeliga-forsvar vil få problemer med Fofana`s fart og beveglighet i angrep. Virket som Ivorianerene ble bedre og bedre utover i kampen. Blir morro å se,når de blir virkelige varme i FFK-trøya

Jeg tror Kouadio vil komme bedre til rette i en sentral offensiv rolle på midtbanen. men men...vanskelig å si så tidlig.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 23 mar 07, 21:15
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat
Opprinnelig postet av wergis

Opprinnelig postet av FlightOfTheRat
Opprinnelig postet av wergis
  

ehh.. så vi samme kamp?  virker som om de var guder utpå der.. Du kan ikke si de var involvert mye i selve spillet? begge hadde pasningsfeil, men ikke med noe betydning for selve kampen.. De brukte da heller ikke MASSE av den nydelige teknikken du snakker om.. Greit, Fofana sitt mål var en kald perle

Jeg vil glatt si at Fofana var banens beste. Selv om det var mange gode på FFK, Martinsen og Prytz er nevnt, Stadheim gjorde mye fikst, Ramberg var strålende i lange perioder. Christian Berg var også glimrende fram til han gikk ut med skade. Men da Fofana scoret virket det som om Hønefoss nærmest kapitulerte overfor en motstander de ikke hadde motmiddel mot. Skal bli spennende å se hvilket TL-lag som har det, forsåvidt.

Kan ikke fatte det du sier.. Fofana var meget dyktig ved måle han scora og ja jeg så også at de to fant hverandre på en ypperlig måte ved et par anledninger, men utover det var faktisk ikke Fofana mye borti ballen..

Hoås var for meg en helt annen spiller en det jeg sån ifjor. Helt klart banens beste i mine øyne..

Det er åpenbart mulig å få veldig forskjellig inntrykk av samme kamp. Jeg synes Hoås var ok i går, han jobbet hardt og lyktes i blant med noe. Men banens beste? Ikke på langt nær, i mine øyne.

Fofana viste umiddelbart en ballkontroll som er sjelden vare i Norge. Men også uten ball var han strålende. Alltid spillbar,  alle bevegelser han gjorde var kloke. Det var ingen tilfeldighet at han scoret, og at Hoås ikke gjorde det. Resten av laget har en del å gå på med å lære å utnytte det potensialet man har i Fofana, men det var gledelig å se at både Ramberg og Toth var på hugget i så måte. Hadde Ramberg vært jevn hele kampen så ville jeg ha nominert ham til bestemannsprisen. Men jeg syntes han hadde noen svake perioder innimellom.

Hoås skal få kjempe videre om spilletid. Sammenlignet med Fofana er Hoås en kløne som ikke vet vet hvilket ben han skal stå på eller hvorfor. Så stor synes jeg forskjellen var i går. Og enda gjorde Hoås en av sine bedre kamper for FFK.



Enig med mye av det du skriver om at Fofana ser ut som ett sjeldent talent, men det har seg også slik at Hoås er på sitt beste en veldig god fotballspiller, noe han fikk visst spesielt i høst-sesongen 2005, men nå har han vært skadet lenge og blitt satt litt tilbake som spiller. Optimalt sett og for fremtiden så ser jeg gjerne Hoås som en makker til Fofana på topp, pga Toth er av eldre årgang og Gardar kjenner jeg ikke til så godt. Hoås er en spiller som må strykers litt med hårene og pleies litt før ting stemmer. Husk også at hans tid i FFK ikke bare har vært enkel. En annen ting i forhold til disse unge afrikanerne er at de tross alt er unge. Det nytter ikke å tro at de skal være FFKs suksess formel og klare alt alene, tenk på at for disse gutta er overgangen fra afrika til norge VELDIG stor, de skal sosialiseres og skoleres og samtidig spille fotball på ett høyt nivå, derfor er det veldig viktig at spillere som Hoås som har erfaring med det og være up and coming og flytter til ett nytt sted, uten samenligning forøverig lærer bort sine egenskaper. Forhåpentligvis så får vi håpe at de har mye og lære av hverandre. Forøverig synes jeg at Vidar Martinsen var banens beste spiller, selv om han hadde en feil.

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 23 mar 07, 21:59

Opprinnelig postet av Ebenfalk2


Enig med mye av det du skriver om at Fofana ser ut som ett sjeldent talent, men det har seg også slik at Hoås er på sitt beste en veldig god fotballspiller, noe han fikk visst spesielt i høst-sesongen 2005, men nå har han vært skadet lenge og blitt satt litt tilbake som spiller. Optimalt sett og for fremtiden så ser jeg gjerne Hoås som en makker til Fofana på topp, pga Toth er av eldre årgang og Gardar kjenner jeg ikke til så godt. Hoås er en spiller som må strykers litt med hårene og pleies litt før ting stemmer. Husk også at hans tid i FFK ikke bare har vært enkel. En annen ting i forhold til disse unge afrikanerne er at de tross alt er unge. Det nytter ikke å tro at de skal være FFKs suksess formel og klare alt alene, tenk på at for disse gutta er overgangen fra afrika til norge VELDIG stor, de skal sosialiseres og skoleres og samtidig spille fotball på ett høyt nivå, derfor er det veldig viktig at spillere som Hoås som har erfaring med det og være up and coming og flytter til ett nytt sted, uten samenligning forøverig lærer bort sine egenskaper. Forhåpentligvis så får vi håpe at de har mye og lære av hverandre. Forøverig synes jeg at Vidar Martinsen var banens beste spiller, selv om han hadde en feil.

Bare minner deg om,at disse spillerene har spilt på et meget høyt nivå.U17 afrikamesterskap(dominerende spillere i mesterskapet) og verdensmesterskap. De har spilt på et av Afrikas beste lag(Mimosas). Spilt CL-mesterskap i Afrika.De er på U23(21) landslaget til Elfenbenkysten. Ikke mange 17-åringer(2006) som er på dette nivået. Tarik f.eks. har ikke spilt på et slikt høyt nivå enda.

 

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 23 mar 07, 22:16
Men steget fra Jr til Senior, samt flytte Halve koloden rundt, samt at de er nok ikke kjent med det samme trykket fra omgivelsen på det nivået som det er i Norge, ikke sportselig sett men mtp media og forventninger er veldig stort.

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 23 mar 07, 22:38

Opprinnelig postet av Ebenfalk2
Men steget fra Jr til Senior, samt flytte Halve koloden rundt, samt at de er nok ikke kjent med det samme trykket fra omgivelsen på det nivået som det er i Norge, ikke sportselig sett men mtp media og forventninger er veldig stort.

Det går vel mest på å tilpasse miljøet og spillerstil. De har jo spilt på Seniornivå en stund i Afrika.De har også spilt på et bedre lag(Mimosas) en FFK,før de kom hit. Selvsagt,så må vi være tålmodige med dem.Fofana,ser ut som han er nærmest en start 11`er ,etter det jeg så i Hønefoss-kampen.

Jeg husker Edu i Lyn debuterte i Tippeligaen mot FFK på Fredrikstad stadion. Han var litt puslete og litt usikker,men viste glimt av stort talent allerede da.Jeg syntes det var litt likt over debuten til Fofana(selv om han scoret). Vi vet jo alle,at Edu ikke trengte mange kamper,før han begynte å storspille. Edu`s statistikk VG.

Jeg tipper Lyn og FFK,kommer til å ha noen av de største spiss-profilene i Edu og Fofana, i Norge. Begge med nr 20 på ryggen

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 23 mar 07, 22:41

Opprinnelig postet av Ebenfalk2
Men steget fra Jr til Senior


Med tanke på kvalitetsnivået på norsk fotball blir det vel for dem å ta steget fra juniorfotball til guttefotball. Mye det samme som om Bjørkøy skulle begynt på bedriftslaget til Stabburet.



Du har forøvrig sannsynligvis helt rett i betraktningene dine rundt trykket som det er i media og fra supportere. Se bare på diskusjonen i denne tråden - Hoås blir både omtalt som banens beste OG en inkompetent seigmann.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 23 mar 07, 23:16
Må bare legge til at jeg hadde en serdeles hyggelig prat med Grønis idag også.


Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 7 6

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340