Husk meg
Brukernavn
Passord

Medgangssupportere

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

isko_boys

Knøttespiller
Ble medlem: 08 feb 07
Innlegg: 25

Lagt til: 09 feb 07, 18:19
Ja, jeg var der sjøl!
Men hvem gikk da ffk tapte 4-0 på hjemmebane?

Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 09 feb 07, 18:48
Opprinnelig postet av isko_boys
Ja, jeg var der sjøl!
Men hvem gikk da ffk tapte 4-0 på hjemmebane?



Folk på hovedtribunen.. Men så går ikke vi inn på andre supporters forum for å bare lage kvalme ved å kalle dem medgangsupportere heller.

---------------------------

Cupmester 2006
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 09 feb 07, 22:44
Opprinnelig postet av isko_boys
Ja, jeg var der sjøl!
Men hvem gikk da ffk tapte 4-0 på hjemmebane?


Siden du er iskogutt, regner jeg med at du sto på Unge Enga sitt felt under kvartfinalen? Jeg bemerket meg at de sto igjen å hoppet og sang som ingenting hadde hendt da vi gikk opp i 0-3. Respekt til dem som sto der. Mens det var Klanens hovedtribunefjomper som gikk. Alias, deres hovedtribune stikker når dere taper, våres stikker når vi taper. Sånn har det alltid vært. Vi er skuls.

---------------------------

9. april gjenforenes vi!

Let`s go fucking mental!


harald_ffk

Knøttespiller
Ble medlem: 01 feb 07
Innlegg: 29

Lagt til: 10 feb 07, 21:00

At klanen har økt sitt medlemstall til 13.000 etter 3 år med gull, sølv og bronse sier vel endel om hvor det finnes mange medgangssupportere


isko_boys

Knøttespiller
Ble medlem: 08 feb 07
Innlegg: 25

Lagt til: 10 feb 07, 21:48
jeg skal si deg det hvis du mener at vi er medgangssupportere fordi vi har hatt så opptur..
Da snakker du rett inn i fella vettu, akkurat det dere har gjort..

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 10 feb 07, 21:59
Vel for 25 år sia så var det fulle tribuner i Fredrikstad, det var det for 50 og 75 år sia også.. kanskje det har noe med at vi Fredrikstadfolket heier på ett lag som er det nest mestvinnende laget i Norge.. med 11 cup og 9 serie pokaler, eller 20 titler om du vil. hmm.... naturlig nok i Fredrikstad har vi tradisjoner om og møte mannsterke opp. Det er arven vår etter de gamel store heltenen som har krona byen vår med seiere pokaler og titler. Vålerenga er jo FAEN IKKE NOE ANNET EN ETT TRENDLAG som drar til seg bønder langs mjøsas breder og trygdesvindlere fra Oslo Øst. Det er jo en skam at det er VIF som blir kaldt Oslos stolthet, VIF har jo aldri hatt noen tradisjon for og være storlaget fra Oslo. Greit nok at man har den hardekjerne som altid har vært der, men tross alt det har Trosvik IF også. Blir bare for dumt dette her og skulle rivalisere om en sann ting.

isko_boys

Knøttespiller
Ble medlem: 08 feb 07
Innlegg: 25

Lagt til: 10 feb 07, 22:01
Endret: 10 feb 07, 22:01
Og hvor mange av dere var født da de var på toppen da?
For 50-70 år sida osv, som du skal fram til

DeMeNteD

Juniorspiller

Ble medlem: 03 mai 04
Innlegg: 198

Lagt til: 10 feb 07, 22:06

Opprinnelig postet av Ebenfalk2
Vel for 25 år sia så var det fulle tribuner i Fredrikstad, det var det for 50 og 75 år sia også.. kanskje det har noe med at vi Fredrikstadfolket heier på ett lag som er det nest mestvinnende laget i Norge.. med 11 cup og 9 serie pokaler, eller 20 titler om du vil. hmm.... naturlig nok i Fredrikstad har vi tradisjoner om og møte mannsterke opp. Det er arven vår etter de gamel store heltenen som har krona byen vår med seiere pokaler og titler. Vålerenga er jo FAEN IKKE NOE ANNET EN ETT TRENDLAG som drar til seg bønder langs mjøsas breder og trygdesvindlere fra Oslo Øst. Det er jo en skam at det er VIF som blir kaldt Oslos stolthet, VIF har jo aldri hatt noen tradisjon for og være storlaget fra Oslo. Greit nok at man har den hardekjerne som altid har vært der, men tross alt det har Trosvik IF også. Blir bare for dumt dette her og skulle rivalisere om en sann ting.

 

dypt:D

---------------------------

küssen Sie meinen Esel, Simen BRENNe

Frihet For Ultras!!!!!


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 10 feb 07, 22:09
Det jeg skal frem til er at folk må jo fane meg få lov til og være supporter selv om de ikke drar på alle kamper!!!! FFK har altid hatt en sterk posisjon FredrikstadBy jeg lærte av faren min og gå på kamp når jeg var 4-5 år, eller 22-23 år siden. Selv om jeg ikke var på så mange kamper når de lå i 2 divisjon så fulgte jeg jo altid med om hvem spiller og hvem trener som kom og gikk, kanskje dette skulle bli året osv.. noe faktisk veldig mange har gjort i Fredrikstad, og vist du kaller det for medgangssupportere så lykke til! I Fredrikstad kaller vi det PATRIOTISME og det eneste vi er ute etter er og vise oss frem fra vår beste side til alle andre der ute, noe som bekreftes at blir lagt merke til der ute av alle folka som prøver seg på og rakke ned på oss ved og kalle oss det ene og det andre. Og uansett blir det bare jævelig tåpelig at supportere av andre lag skal komme med kritikk av Fredrikstadfolk, når du tross alt ikke kjenner til Fredrikstad Fotballklubbs posisjon i byen. 

Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 10 feb 07, 22:17
Opprinnelig postet av isko_boys
jeg skal si deg det hvis du mener at vi er medgangssupportere fordi vi har hatt så opptur..
Da snakker du rett inn i fella vettu, akkurat det dere har gjort..




Jeg vet ikke om du er klar over det men Fredrikstad har faktisk hatt 7013 og ca 5300 tilskuere på en 2 divisjons kamper. I runde 20 sesongen 2002 hadde vi det nest høyeste tilskuerertallet i hele Norge.

Kalles det medgangssupportere?

Til gjengjeld var det 7516 tilskuere på VIF - FFK i kvarten i cupen. Det var midt i deres dårlig periode og et par tusen av tilskuerene kom fra Fredrikstad. Dessuten gikk, som det ble nevnt her i tråden, flere av klanen medlemme hjem før slutt.

---------------------------

Cupmester 2006
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


harald_ffk

Knøttespiller
Ble medlem: 01 feb 07
Innlegg: 29

Lagt til: 11 feb 07, 13:26

Opprinnelig postet av isko_boys
jeg skal si deg det hvis du mener at vi er medgangssupportere fordi vi har hatt så opptur..
Da snakker du rett inn i fella vettu, akkurat det dere har gjort..

Jeg sier ikke at du er medgangssupporter, er mange Vålenga som ikke er det, sier bare at det må finnes mye medgangs i klanen, i og med at medlemstallet har gått såpass opp når dere har gjort det bra de siste årene


isko_boys

Knøttespiller
Ble medlem: 08 feb 07
Innlegg: 25

Lagt til: 11 feb 07, 19:54
akkurat det som har skjedd med dere

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 11 feb 07, 20:37

Opprinnelig postet av isko_boys
akkurat det som har skjedd med dere

 

Man kan vel heller si at det har blitt populært og bli medlem i supporterklubben, FFK har altid hatt mange supportere, men aldri i organiserte former. Generelt sett har det ikke vært noe supporterkultur i norsk fotball.. Enga har kanskje vært den første pga apeberget som likte og kaste bananer på banen. Det nye supporterklubb fenomenet har egentlig blitt populært i hele Norge de siste 5 årene og alle supporterklubber har hatt enorm økning av medlemstall. Det vil si at alle supportere som har meldt seg inn i en supporterklubb de siste 5 årene er medgangssupportere.


harald_ffk

Knøttespiller
Ble medlem: 01 feb 07
Innlegg: 29

Lagt til: 11 feb 07, 20:46

Opprinnelig postet av isko_boys
akkurat det som har skjedd med dere

Så hvorfor kaller du PH medgangssupportere da når det samme har skjedd i din klubb og forøvrig i de fleste andre klubber i den øverste ligaen


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 11 feb 07, 21:04

Egentlig skjønner jeg ikke hva er det du prøver å si og hvorfor er du her? Altså siste du sier er "Akkurat det som har skjedd med dere" det vil si at du sammenlikner klanen med oss... Da må jeg spørre en gang til ? er vi/dere medgansupportere eller ikke? er det på grunn av sangen du har kommet hit da skjønner jeg det. Men jeg kan godt fortelle deg at jeg kan ikke huske å høre dere å synge denne sangen og har ikke hatt dere i tankene i det helatatt da jeg foreslo sangen. At Martin var litt uheldig og begynnte å sammenlikne den med deres sagn da  må han stå for dette selv. Nei vi skal ikke forrandre sangen så den er lik deres og vi skal synge den på akkuratt samme mote som vi sang den da vi var i Hamburg. Om martin liker det eller ikke det vet jeg ikke men da kan han i hvartfall lære seg å klappe etter den da.....

Så har du ikke noe annet å komme med enn bare provokasjoner da kan du like greit forlate oss og la oss "familie supportere" være slik vi er. 

Men før du drar så kan jeg fortelle deg en ting. Uansett hvor mye du/dere ler av oss så gjør vi en glimmrende jobb. Klubben vår og våre spillere er stolte av oss. Se bare på cupfinalen og vår kaptein som kom med pokalen til oss? Tror det forteller mer en 15000000 ord, sanger og ikke vet jeg hva mer da...

 

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 11 feb 07, 22:18
Opprinnelig postet av Klokan

så den er lik deres og vi skal synge den på akkuratt samme mote som vi sang den da vi var i Hamburg. Om martin liker det eller ikke det vet jeg ikke men da kan han i hvartfall lære seg å klappe etter den da.....

Så har du ikke noe annet å komme med enn bare provokasjoner da kan du like greit forlate oss og la oss "familie supportere" være slik vi er. 

Men før du drar så kan jeg fortelle deg en ting. Uansett hvor mye du/dere ler av oss så gjør vi en glimmrende jobb. Klubben vår og våre spillere er stolte av oss. Se bare på cupfinalen og vår kaptein som kom med pokalen til oss? Tror det forteller mer en 15000000 ord, sanger og ikke vet jeg hva mer da...

 



Høhø, jeg gir meg på den.

---------------------------

9. april gjenforenes vi!

Let`s go fucking mental!


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 12 feb 07, 00:13

Opprinnelig postet av T.Olsen
Hadde vel blitt litt dumt om pressen gikk før kampen sluttet? ;-)

tenkte vel egentlig på feltet :P men skjønner hva du mener.. he he =P

---------------------------

Drekka, pule spy og sloss.... Ta toget til Moss...


isko_boys

Knøttespiller
Ble medlem: 08 feb 07
Innlegg: 25

Lagt til: 12 feb 07, 19:35
Opprinnelig postet av harald_ffk

Opprinnelig postet av isko_boys
akkurat det som har skjedd med dere

Så hvorfor kaller du PH medgangssupportere da når det samme har skjedd i din klubb og forøvrig i de fleste andre klubber i den øverste ligaen

Fordi jeg  har sett enga i 20 år... 

isko_boys

Knøttespiller
Ble medlem: 08 feb 07
Innlegg: 25

Lagt til: 12 feb 07, 19:38
Opprinnelig postet av Klokan

Men før du drar så kan jeg fortelle deg en ting. Uansett hvor mye du/dere ler av oss så gjør vi en glimmrende jobb. Klubben vår og våre spillere er stolte av oss. Se bare på cupfinalen og vår kaptein som kom med pokalen til oss? Tror det forteller mer en 15000000 ord, sanger og ikke vet jeg hva mer da...

 

Skjønner du er stolt  =)... bare se på oss da, de siste 7 årene, vunnet mye bra ;D

harald_ffk

Knøttespiller
Ble medlem: 01 feb 07
Innlegg: 29

Lagt til: 12 feb 07, 21:21
Opprinnelig postet av isko_boys
Opprinnelig postet av harald_ffk

Opprinnelig postet av isko_boys
akkurat det som har skjedd med dere

Så hvorfor kaller du PH medgangssupportere da når det samme har skjedd i din klubb og forøvrig i de fleste andre klubber i den øverste ligaen

Fordi jeg  har sett enga i 20 år... 

Så du tror ikke det finnes folk i PH som har fulgt klubben i 20 år?



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340