Husk meg
Brukernavn
Passord

Medgangssupportere

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

isko_boys

Knøttespiller
Ble medlem: 08 feb 07
Innlegg: 25

Lagt til: 08 feb 07, 16:13
Hei dere. Kan dere ikke slutte med  å ta sanger fra andre?
Det blir så dumt.!.! Kanskje på tide at PLANKEHAUGEN finner på noe nytt istedenfor å ta fra andre??

bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 08 feb 07, 16:27
Opprinnelig postet av isko_boys
Hei dere. Kan dere ikke slutte med  å ta sanger fra andre?
Det blir så dumt.!.! Kanskje på tide at PLANKEHAUGEN finner på noe nytt istedenfor å ta fra andre??


Prøver du å trolle på dette forumet, som stjernenbever gjør på deres forum? Skjerp deg, dere har for faen ikke copyright på noen ting som helst.

---------------------------

Burn in hell, por favore..


isko_boys

Knøttespiller
Ble medlem: 08 feb 07
Innlegg: 25

Lagt til: 08 feb 07, 16:28
bønna var tøff ;)..

bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 08 feb 07, 16:30
Opprinnelig postet av isko_boys
bønna var tøff ;)..


To cool for school

---------------------------

Burn in hell, por favore..


T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 08 feb 07, 17:28
Opprinnelig postet av isko_boys
Hei dere. Kan dere ikke slutte med  å ta sanger fra andre?
Det blir så dumt.!.! Kanskje på tide at PLANKEHAUGEN finner på noe nytt istedenfor å ta fra andre??


Haha.. Jekk deg, bare det å stå frem som medlem i KKKlanen er en skam, du burde skamme deg!
Hva har forrsten lik melodi på sanger med medgangssupportere å gjøre? Viser tydelig forskjellen på

Lyn:
Sex og vin - og masse masse penger
Sex og vin - og masse masse penger

Vålerenga:
Jeg rusla rundt i Oslo by - det var så mange bønder at jeg faen meg måtte spy.
Akerselva, stinker som faen, horestrøket - vi puler hele da`n.
Vi er Vål`engas tapre soldater - og vi har aldri bodd i no`slott,
Og vi puler og pisser og raper - vi er Enga i rødt, hvitt og blått.


---------------------------

Kapitalismen lenge leve!


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 08 feb 07, 21:22

Opprinnelig postet av bønna
Opprinnelig postet av isko_boys
Hei dere. Kan dere ikke slutte med  å ta sanger fra andre?
Det blir så dumt.!.! Kanskje på tide at PLANKEHAUGEN finner på noe nytt istedenfor å ta fra andre??


Prøver du å trolle på dette forumet, som stjernenbever gjør på deres forum? Skjerp deg, dere har for faen ikke copyright på noen ting som helst.

Bra sagt, Bønna...

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Simen, måtte du BRENNE!!


isko_boys

Knøttespiller
Ble medlem: 08 feb 07
Innlegg: 25

Lagt til: 08 feb 07, 21:57
[quote=T.Olsen]
Opprinnelig postet av isko_boys
Hei dere. Kan dere ikke slutte med  å ta sanger fra andre?
Det blir så dumt.!.! Kanskje på tide at PLANKEHAUGEN finner på noe nytt istedenfor å ta fra andre??


Haha.. Jekk deg, bare det å stå frem som medlem i KKKlanen er en skam, du burde skamme deg!
Hva har forrsten lik melodi på sanger med medgangssupportere å gjøre? Viser tydelig forskjellen på

Lyn:
Sex og vin - og masse masse penger
Sex og vin - og masse masse penger

Vålerenga:
Jeg rusla rundt i Oslo by - det var så mange bønder at jeg faen meg måtte spy.
Akerselva, stinker som faen, horestrøket - vi puler hele da`n.
Vi er Vål`engas tapre soldater - og vi har aldri bodd i no`slott,
Og vi puler og pisser og raper - vi er Enga i rødt, hvitt og blått.


Bevis på at dere kan sangene våres da vettu ;D..
Som sagt, finn på noe sjøl.. Kan jeg noe av sangene deres ?? NEI.. Fordi vi har mange bra sjøl..
Takk for meg, og lykke til i sesongen...
Hyggelig å ha en diskusjon her, hvertfall når dere biter på vettu, hehe..
SNX til året grinete unger ;)

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 08 feb 07, 23:28
Ikke for å overdrive og heller ikke for å gjøre noe stort ut av meg selv men jeg kan skrive under på  at tja... 68,3% av sangene vi har begynt å synge i siste 2-3 år , har jeg enten laget selv eller vært bort i. Hvorfor skriver jeg dette? jo fordi disse sangene er egentlig sanger jeg sang sammen med mine BBB kammerater og har faktisk laget dem selv for maaaaaaaaaangeeeee år siden . Ergo vi kopierer ikke deres sanger men kun er blitt litt mer internasjonale og har litt ører og supporter sans ......

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 08 feb 07, 23:32

ja og så en ting til da... Å kalle oss for medgang supportere. Kjære vene... Vi er en kamp fra nedrykk og klarer å mobilisere 7000-8000 mennesker til kamp på Ullevål. Se bare på dere selv. Fortell meg hva skjedde da dere tapte med 3:0 mot oss i kuppen i fjor ? Spør folk rundt i landet hvem står på og synger til siste sekund uansett om det er borte eller hjemme og uansett om vi taper eller vinner..... I tre år har vi ikke gjort annet enn kjempet for å overleve i tippeligaen og gjennomsnittet på tilskuere tallet har vært om ikke jevn men nesten. Se bare på dere gjennomsnitt om en sammenlikner forrigge sesong og sesongen dere vant gullet. Halo ???? Snakker du om medgang supportere ????

 

 

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 09 feb 07, 00:21
 Respekt,Zoran!!

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


isko_boys

Knøttespiller
Ble medlem: 08 feb 07
Innlegg: 25

Lagt til: 09 feb 07, 14:56
Opprinnelig postet av Klokan

ja og så en ting til da... Å kalle oss for medgang supportere. Kjære vene... Vi er en kamp fra nedrykk og klarer å mobilisere 7000-8000 mennesker til kamp på Ullevål. Se bare på dere selv. Fortell meg hva skjedde da dere tapte med 3:0 mot oss i kuppen i fjor ? Spør folk rundt i landet hvem står på og synger til siste sekund uansett om det er borte eller hjemme og uansett om vi taper eller vinner..... I tre år har vi ikke gjort annet enn kjempet for å overleve i tippeligaen og gjennomsnittet på tilskuere tallet har vært om ikke jevn men nesten. Se bare på dere gjennomsnitt om en sammenlikner forrige sesong og sesongen dere vant gullet. Halo ???? Snakker du om medgang supportere ????

 

 

Vi er fortsatt flere enn dere tilsammen... Og dessuten, ikke snakk om at dere står bare og synger når laget deres har tapt, Vi vant 4-0 på fredrikstad stadion og hvem gikk 10 min før kampen var slutt?

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 09 feb 07, 15:15
Opprinnelig postet av isko_boys
Opprinnelig postet av Klokan

ja og så en ting til da... Å kalle oss for medgang supportere. Kjære vene... Vi er en kamp fra nedrykk og klarer å mobilisere 7000-8000 mennesker til kamp på Ullevål. Se bare på dere selv. Fortell meg hva skjedde da dere tapte med 3:0 mot oss i kuppen i fjor ? Spør folk rundt i landet hvem står på og synger til siste sekund uansett om det er borte eller hjemme og uansett om vi taper eller vinner..... I tre år har vi ikke gjort annet enn kjempet for å overleve i tippeligaen og gjennomsnittet på tilskuere tallet har vært om ikke jevn men nesten. Se bare på dere gjennomsnitt om en sammenlikner forrige sesong og sesongen dere vant gullet. Halo ???? Snakker du om medgang supportere ????

 

 

Vi er fortsatt flere enn dere tilsammen... Og dessuten, ikke snakk om at dere står bare og synger når laget deres har tapt, Vi vant 4-0 på fredrikstad stadion og hvem gikk 10 min før kampen var slutt?

 

Det var ihvertfall IKKE noen på Plankehaugen feltet...

---------------------------

Drekka, pule spy og sloss.... Ta toget til Moss...


isko_boys

Knøttespiller
Ble medlem: 08 feb 07
Innlegg: 25

Lagt til: 09 feb 07, 15:20
Nei, jeg så det ;).. er ikke blind!!

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 09 feb 07, 15:24
Endret: 09 feb 07, 15:25

Det er noen personer som sitter på hovedtribunen som forlater stadion ofte før kamptid, samme om FFK vinner eller taper, det har jeg lagt merke til ihvertfall... :P

Kan ikke si at jeg så noen på feltet som har gått før kampslutt, og da har jeg både vært på pressetribunen og på feltet sjøl.. Der er de ihvertfall til kampen er slutt.. ;o)

Det er vel mest på hovedtribuna det finnes medgangssupportere.. :P

---------------------------

Drekka, pule spy og sloss.... Ta toget til Moss...


T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 09 feb 07, 15:56
Hadde vel blitt litt dumt om pressen gikk før kampen sluttet? ;-)

---------------------------

Kapitalismen lenge leve!


isko_boys

Knøttespiller
Ble medlem: 08 feb 07
Innlegg: 25

Lagt til: 09 feb 07, 16:01
Selvfølgelig vet jeg hva jeg ser og ikke ser...
Og en kamerat av meg er med i plankehaugen, og han har sagt etter flere kamper at mange drar før kampene er slutt.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 09 feb 07, 16:03
Opprinnelig postet av isko_boys
Selvfølgelig vet jeg hva jeg ser og ikke ser...
Og en kamerat av meg er med i plankehaugen, og han har sagt etter flere kamper at mange drar før kampene er slutt.


At det er mange tviler jeg sterkt på. Men indianere finnes over alt.

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 09 feb 07, 16:13

Opprinnelig postet av isko_boys
Selvfølgelig vet jeg hva jeg ser og ikke ser...
Og en kamerat av meg er med i plankehaugen, og han har sagt etter flere kamper at mange drar før kampene er slutt.

 

Tro meg nå gutten. Jeg vet om noen drar fra PH feltet. De som drar er folk som kjører og vil hjem før verste køen og drar uansett utfallet. Derimot reiste halve vestbredden og Cola svingen den kampen jeg snakker om. Andre kamper dere har spilt og tapt vet jeg ikke men denne er jeg sikker på....  

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


isko_boys

Knøttespiller
Ble medlem: 08 feb 07
Innlegg: 25

Lagt til: 09 feb 07, 16:15
Jepp, du har rett... Jeg var der, og stod igjen!
Men bra at du tar det som et eksempel når det bare var 6-7 000 der da ;)

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 09 feb 07, 17:20
Har du glømt cupkvarfinalen i fjor?? Hvem var det som gikk da??? Det var klanen sjøl det..


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340