Husk meg
Brukernavn
Passord

Anders Prytz klar for FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 09 feb 07, 14:18
Endret: 09 feb 07, 17:52
Opprinnelig postet av super
har du noen link til at han har takket nei til hamkam?. ettersom jeg har forstått så ønsket ikke hamkam å tilby han kontrakt... men at de vurderte han videre, som en form for backup om man ikke fant noen annen.....
Linken er kontakter jeg har innen fotballen,kan ikke røpe kilde.Vet bl.annet at Djurgården var ute etter han i 2004.

Mod: Fjernet unødvendige mange siteringer

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 09 feb 07, 14:45
Du har mange kontakter du. Du hadde også en kontakt som sa at vi kom til å få et kjent europeisk navn som trener.. Fikk vi det?? trur ikke du altid skal stole på kildene dine..

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 09 feb 07, 16:12
Endret: 09 feb 07, 16:13
Opprinnelig postet av ffkmufc
Du har mange kontakter du. Du hadde også en kontakt som sa at vi kom til å få et kjent europeisk navn som trener.. Fikk vi det?? trur ikke du altid skal stole på kildene dine..
hehe kom en ukrainer,en engelsk mann,4 landslags spillere på prøve gjorde det ikke,skulle ikke forundre meg om det dukker opp en norsk samt en engelskmann til.Greit har et par feil men for det meste rett.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 09 feb 07, 16:31
Opprinnelig postet av paco
Opprinnelig postet av ffkmufc
Du har mange kontakter du. Du hadde også en kontakt som sa at vi kom til å få et kjent europeisk navn som trener.. Fikk vi det?? trur ikke du altid skal stole på kildene dine..
hehe kom en ukrainer,en engelsk mann,4 landslags spillere på prøve gjorde det ikke,skulle ikke forundre meg om det dukker opp en norsk samt en engelskmann til.Greit har et par feil men for det meste rett.


Jeg er enig at du har visse kontakter. Derfor har jeg  ikke vært etter deg ang. prøvespillere lenger heller.
Men måten du uttrykker deg på her inne ( virker som du skal legge alt inn i bomull ), hvorfor gjør du dette ??
Du virker egentlig som en som vet bedre.

super

Juniorspiller
Ble medlem: 21 jan 04
Innlegg: 117

Lagt til: 09 feb 07, 17:04
Endret: 09 feb 07, 17:51
Opprinnelig postet av paco
Linken er kontakter jeg har innen fotballen,kan ikke røpe kilde.Vet bl.annet at Djurgården var ute etter han i 2004.

 

skeptisk....


Mod: Fjernet 5 unødvendige siteringer, sitér kun det man svarer på, ikke hele diskusjonen


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 09 feb 07, 18:14

Opprinnelig postet av paco
Opprinnelig postet av ffkmufc
Du har mange kontakter du. Du hadde også en kontakt som sa at vi kom til å få et kjent europeisk navn som trener.. Fikk vi det?? trur ikke du altid skal stole på kildene dine..
hehe kom en ukrainer,en engelsk mann,4 landslags spillere på prøve gjorde det ikke,skulle ikke forundre meg om det dukker opp en norsk samt en engelskmann til.Greit har et par feil men for det meste rett.

Norske er vel Vidar Martinsen, men engelskmannen, spiller han champinship?

Når er de ventet til FFK?


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 12 feb 07, 23:26
Endret: 12 feb 07, 23:26

Opprinnelig postet av Costanza

Grönis har heldigvis allerede uttalt at han kommer til å bruke Bjørkøy på midtbanen - ikke i forsvar. Tror heller ikke Hareide kommer til å benytte Bjørkøy som førstevalg på høyreback. Han er nok i ferd med å innse at han bør bruke spillere i de posisjoner de spiller til daglig i klubblagene sine. Og Bjørkøy får ikke brukt alle sine kvaliteter i backposisjon så det er et tap både for han og laget han spiller på dersom han er nødt for å spille back. Det bør jo også tas litt hensyn til hva Bjørkøy selv ønsker, og han har jo vært rimelig klar på - uten å syte - at han trives absolutt best på midtbanen.

Og der trives jeg best å ha ham også.

Men det er vel ikke et problem om Bjørkøy spiller på midten for FFK og på h.back for landslaget? I FFK er det naturlig at Bjørkøy spiller på midten, ettersom han er lagets beste midtbanespiller. På landslaget er han kanskje ikke det (ennå), mens han utvilsomt viste seg fram som den beste kandidaten for h.back Norge har hatt på ti år. Og det på bare ti minutter. Jeg tror Bjørkøy har gode muligheter til å få spille fra start i den posisjonen under Hareide, og at den erfaringen Bjørøy får med det bare vil være gunstig for FFK uansett.


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 12 feb 07, 23:32
Tja, for landslaget mener jeg helt klart det er mest fordelaktig å bruke spillere i de posisjoner de spiller på sine respektive klubblag. Derfor mener jeg Hareide bør finne en rendyrket høyreback i høyrebackposisjonen. Uten at jeg vil lage en stor diskusjon om landslagets disponeringer i en tråd om Anders Prytz...


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 12 feb 07, 23:40
Endret: 12 feb 07, 23:41

Greit nok. Landslaget får ligge.

Hva gjelder Anders Prytz så forstår jeg ikke den utbredte viljen til å rakke ned på ham, for dem det måtte gjelde. Det snakkes om manglende meritter. Vel, det interesserer meg ikke det døyt hvor mange seriemesterskap Prytz har vunnet eller ikke tidligere i karrieren. All verdens pokaler, medaljer og utmerkelser ville ikke hjulpet FFK noe som helst. VI kan ikke erstatte Bertie med et svensk premieskap. Han må erstattes med en stabil og solid spiller med masser av erfaring fra relevant nivå, en som leverer jevnt og ikke gjør seg bort i tide og utide, og som stort sett er skadefri. Og akkurat en slik spiller har man funnet i Prytz. Selvsagt er han ingen verdensstjerne på toppen av karrieren, da ville han ikke spilt i Norge (eller Sverige). Men gutten bør vel få spille i alle fall én seriekamp før vi hugger hodet av ham og de som signerte ham? 


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 13 feb 07, 08:04
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

Greit nok. Landslaget får ligge.

Hva gjelder Anders Prytz så forstår jeg ikke den utbredte viljen til å rakke ned på ham, for dem det måtte gjelde. Det snakkes om manglende meritter. Vel, det interesserer meg ikke det døyt hvor mange seriemesterskap Prytz har vunnet eller ikke tidligere i karrieren. All verdens pokaler, medaljer og utmerkelser ville ikke hjulpet FFK noe som helst. VI kan ikke erstatte Bertie med et svensk premieskap. Han må erstattes med en stabil og solid spiller med masser av erfaring fra relevant nivå, en som leverer jevnt og ikke gjør seg bort i tide og utide, og som stort sett er skadefri. Og akkurat en slik spiller har man funnet i Prytz. Selvsagt er han ingen verdensstjerne på toppen av karrieren, da ville han ikke spilt i Norge (eller Sverige). Men gutten bør vel få spille i alle fall én seriekamp før vi hugger hodet av ham og de som signerte ham? 



Amen i kjærka.

Dette er forøvrig en kandidat til årets sitat: "VI kan ikke erstatte Bertie med et svensk premieskap"

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340