Husk meg
Brukernavn
Passord

Anders Prytz klar for FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 4 3

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 08 feb 07, 23:21
Opprinnelig postet av Plankekæll
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av Costanza
Nå bør den neste spilleren helst kunne spille både høyreback og midtstopper ideelt sett, slik at vi slipper å hente to nye forsvarsspillere. For vi trenger egentlig både en midtstopper og en høyreback til, men både mtp antall spillere i stallen og ikke minst økonomi (det henger sammen) ville det vært mest gunstig om man fikk dette i én spiller.

 

Bjørkøy kan spille høyre back. Da har vi både PAC og Bjørkøy der. Det bør holde. Midtbanespillere har vi i massevis...



Se dette scenarioet : PAC skada, og vi må putte Bjørkøy på h.back. Ivorianerne blir ikke klare. Hvilke midtbanespillere har vi da ?? Dårlig stelt spør du meg.

 

Er vel godt mulig både Agim og Patrik kan spille høyreback også...

 

Sentrale midtbanespillere i FFK som holder nivået er Hans Erik, Anders S, Jonna, Christian B, og muligens også Raymond hvis han får opp kondisen og ned magen... Så jeg synes den sentrale midtbanen ser bra ut.



Synes du disse midtbanespillerne er så veldig gode. Vi er blitt vant til disse, men jeg vil kun sette Jonna som god hos oss. Raymond har vel til gode å overbevise hos oss han også. Det er kun glimtvis han viser storhet, og det er ikke godt nok for meg. 

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 08 feb 07, 23:22
Endret: 08 feb 07, 23:24
Opprinnelig postet av Plankekæll
Hva om Hareide velger å bruke Jonna på back fremover på landslaget? Rambekk imponerer vel ingen? Blir det ikke da dumt av Grönis å fortsette med han på midten? Ikke vet jeg... bare spør jeg. Jeg mener fortsatt han er en god utfordrer til både PAC og resten av midtbanespillerne. Utfordrer blir vel kanskje et dumt ord siden han er mer enn god nok til 1.elleveren, men du/dere skjønner sikkert hva jeg mener.

 Uansett ønsker jeg gode forsterkninger velkommen, om det skulle være i forsvar eller på midtbanen, det er aldri feil med konkurranse. Hvis spillere som feks PAC, Ramberg, Stadheim og Tarik skulle bli puttet på benken fordi de er for dårlige er dette meget positivt for FFK. Da har vi en god tropp!


Grönis har heldigvis allerede uttalt at han kommer til å bruke Bjørkøy på midtbanen - ikke i forsvar. Tror heller ikke Hareide kommer til å benytte Bjørkøy som førstevalg på høyreback. Han er nok i ferd med å innse at han bør bruke spillere i de posisjoner de spiller til daglig i klubblagene sine. Og Bjørkøy får ikke brukt alle sine kvaliteter i backposisjon så det er et tap både for han og laget han spiller på dersom han er nødt for å spille back. Det bør jo også tas litt hensyn til hva Bjørkøy selv ønsker, og han har jo vært rimelig klar på - uten å syte - at han trives absolutt best på midtbanen.

Og der trives jeg best å ha ham også.

PS! Noen som vet hvor nær Thomas Jørgensen kan være a-stallen? Han er vel etter hva jeg har forstått høyreback som blant annet har aldersbestemte landskamper. Hvordan har han utviklet seg som fotballspiller? Når kan han eventuelt være moden for å bli tatt opp i a-stallen?

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 08 feb 07, 23:54
http://www.ois.o.se/default.aspx?sID=3&tID=3&oID=1546

aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 08 feb 07, 23:59

Opprinnelig postet av paco
http://www.ois.o.se/default.aspx?sID=3&tID=3&oID=1546

Det blir enklere med en link


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 09 feb 07, 09:57

Det er så mye dersom , hvis og fremtid faller angående nye spillere og forsterkninger fra enkelte " med inside info".

Håper iallefall at de "nye" forsterkningene blir kvalitet ikke  "kvantitet / fyllekall" som erfarne svensker uten meritter ala Anders Prydz..

 

Med Prydz som målestokk på hva enkelte kaller forsterkninger, må jeg bare si at jeg blir bekymra.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 09 feb 07, 10:24
Opprinnelig postet av paco
http://www.ois.o.se/default.aspx?sID=3&tID=3&oID=1546


Står det noe nytt her ?? Ikke det jeg kan se.

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 09 feb 07, 11:02
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av paco
http://www.ois.o.se/default.aspx?sID=3&tID=3&oID=1546


Står det noe nytt her ?? Ikke det jeg kan se.
Fy faen kan jeg sende inn et innlegg uten at du forfølger meg eller,faen så dritt lei den negativiteten din.Er kansje ikke alle som har lest det.

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 09 feb 07, 11:08
Opprinnelig postet av dracula

Det er så mye dersom , hvis og fremtid faller angående nye spillere og forsterkninger fra enkelte " med inside info".

Håper iallefall at de "nye" forsterkningene blir kvalitet ikke  "kvantitet / fyllekall" som erfarne svensker uten meritter ala Anders Prydz..

 

Med Prydz som målestokk på hva enkelte kaller forsterkninger, må jeg bare si at jeg blir bekymra.

Så du mener Grönhagen tar feil og at Prytz ikke er noen god spiller,har du sett mye til han du?siden du kaller han stallfyll.

torkr

A-lagspiller

Ble medlem: 28 jul 06
Innlegg: 386

Lagt til: 09 feb 07, 11:22
har du sett han da paco ?

eller klarer du bare låre av deg enlinjers spørsmål og bastante påstander...

jeg har ihvertfall sett prytz spille flere kamper og han har på ingen måte imponert meg.

tror vi har fått en ny eggen jeg, mtp spillerkjøp.

hvordan skal stallen slankes med denne typen kjøp, handlingene står ikke helt i stil med viljen


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 09 feb 07, 11:27
Endret: 09 feb 07, 11:29

Sakta i bakkarna i, Paco.

Dersom du leser hele innlegget  (5 linjer) og ikke bare lar deg hisse opp ( føler du deg truffet?), så hevder jeg som begrunnelse:

Anders Prydz er en erfaren spiller fra Svensk toppserie uten å utmeket seg.

Dersom dette er feil, så sier i allefall ikke linken du henviser til noe om det.

Jeg hevder at jeg fortsatt er bekymra dersom erfarne svensker uten meritter skal være kvalitetsmålet for FFK.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 09 feb 07, 11:36
Opprinnelig postet av dracula
Jeg hevder at jeg fortsatt er bekymra dersom erfarne svensker uten meritter skal være kvalitetsmålet for FFK.


Ikke det at jeg er kjempepositivt til Prytz selv (jeg skal dog gi han en sjanse eller fem), men at en spiller ikke har noen meritter trenger ikke bety at han ikke kan være kvalitet. For å trekke en aldri så liten sammenligning med NFL, en av de bedre rangerte spillerne de siste årene (leste ikke så veldig nøye) vant/deltok først i år i Super Bowl. Man kan med andre ord være veldig god selv om man ikke har mange meritter. Det skal et helt lag til å for å kapre meritter som regel, selv om spillere selvsagt kan vinne individuelle kåringer. Mattew Le Tissier har vel neppe peishylla full av meritter han heller, men dæven for en spiller han var!

Men ja, du har et poeng hvis han ikke har utmerket seg, jeg gjorde bare et poeng av meritter ;)

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 09 feb 07, 12:07
Endret: 09 feb 07, 12:07
Opprinnelig postet av FFK1903
Opprinnelig postet av dracula
Jeg hevder at jeg fortsatt er bekymra dersom erfarne svensker uten meritter skal være kvalitetsmålet for FFK.


Ikke det at jeg er kjempepositivt til Prytz selv (jeg skal dog gi han en sjanse eller fem), men at en spiller ikke har noen meritter trenger ikke bety at han ikke kan være kvalitet. For å trekke en aldri så liten sammenligning med NFL, en av de bedre rangerte spillerne de siste årene (leste ikke så veldig nøye) vant/deltok først i år i Super Bowl. Man kan med andre ord være veldig god selv om man ikke har mange meritter. Det skal et helt lag til å for å kapre meritter som regel, selv om spillere selvsagt kan vinne individuelle kåringer. Mattew Le Tissier har vel neppe peishylla full av meritter han heller, men dæven for en spiller han var!

Men ja, du har et poeng hvis han ikke har utmerket seg, jeg gjorde bare et poeng av meritter ;)
Har en bronsje plass fra 2002 da,er ikke dårlig bare det.Er vel også positivt at han var kaptein.

super

Juniorspiller
Ble medlem: 21 jan 04
Innlegg: 117

Lagt til: 09 feb 07, 12:16
skjønner poenget ditt, men å dra sammenlikning med Manning i Colts blir vel litt drøyt..han har vært regnet som NFLs beste quarterback i flere år.....lønn deretter....osv....

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 09 feb 07, 12:35
Opprinnelig postet av super
skjønner poenget ditt, men å dra sammenlikning med Manning i Colts blir vel litt drøyt..han har vært regnet som NFLs beste quarterback i flere år.....lønn deretter....osv....


Men det var jo poenget mitt. En spiller kan være veldig god selv om han ikke har vært med å vunnet mye opp igjennom karrieren.

torkr

A-lagspiller

Ble medlem: 28 jul 06
Innlegg: 386

Lagt til: 09 feb 07, 12:40
synd anders prytz ikke er det da

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 09 feb 07, 12:58

Poenget er vel ikke om du har vært med å vinne mye eller ikke.

Feks er Tamas Sz blitt norsk mester i fotball, uten at det er noe kvalitetsstempel.

Mitt poeng er at jeg aldri har hørt om eller lest noe sted at A. Pryts ( Prytzelusken) har vært i landslagsdiskusjon e.a. som hadde tydet på kvalitet.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


super

Juniorspiller
Ble medlem: 21 jan 04
Innlegg: 117

Lagt til: 09 feb 07, 13:15

Opprinnelig postet av FFK1903
Opprinnelig postet av super
skjønner poenget ditt, men å dra sammenlikning med Manning i Colts blir vel litt drøyt..han har vært regnet som NFLs beste quarterback i flere år.....lønn deretter....osv....


Men det var jo poenget mitt. En spiller kan være veldig god selv om han ikke har vært med å vunnet mye opp igjennom karrieren.

joda, men om han var tilsvarende god da, så slippes han ikke gratis til andre klubber så enkelt, for så å trene med hamkam..og bli sent videre derfra uten kontrakt......da burde han fått milliontilbud fra de fleste klubber i sverige...


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 09 feb 07, 13:46
Opprinnelig postet av super

Opprinnelig postet av FFK1903
Opprinnelig postet av super
skjønner poenget ditt, men å dra sammenlikning med Manning i Colts blir vel litt drøyt..han har vært regnet som NFLs beste quarterback i flere år.....lønn deretter....osv....


Men det var jo poenget mitt. En spiller kan være veldig god selv om han ikke har vært med å vunnet mye opp igjennom karrieren.

joda, men om han var tilsvarende god da, så slippes han ikke gratis til andre klubber så enkelt, for så å trene med hamkam..og bli sent videre derfra uten kontrakt......da burde han fått milliontilbud fra de fleste klubber i sverige...

For det første så ville han ut av sverige,for det andre så takket han nei til hamkam.

Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 09 feb 07, 13:47
Nå er vel ikke Prydz tiltenkt fast førstelagsplass lenger en det tar Bertelsen å komme tilbake fra skade? Det er jo ikke store poenget å kjøpe en som er bedre en Bertie, for så å få seg et luksusproblem på venstreback når han til sist kommer tilbake fra skade.

jeg forventer ikke spektakulært spill av Prydz, bare at han er en habil backup på et problem som har vært konstant og vedvarende siden Bertelsens skade.

---------------------------

Let the dice fly high!

Alt har ein ende, så nær som pylsa. Ho hev to.


super

Juniorspiller
Ble medlem: 21 jan 04
Innlegg: 117

Lagt til: 09 feb 07, 14:04
Opprinnelig postet av paco
Opprinnelig postet av super

Opprinnelig postet av FFK1903
Opprinnelig postet av super
skjønner poenget ditt, men å dra sammenlikning med Manning i Colts blir vel litt drøyt..han har vært regnet som NFLs beste quarterback i flere år.....lønn deretter....osv....


Men det var jo poenget mitt. En spiller kan være veldig god selv om han ikke har vært med å vunnet mye opp igjennom karrieren.

joda, men om han var tilsvarende god da, så slippes han ikke gratis til andre klubber så enkelt, for så å trene med hamkam..og bli sent videre derfra uten kontrakt......da burde han fått milliontilbud fra de fleste klubber i sverige...

For det første så ville han ut av sverige,for det andre så takket han nei til hamkam.

 

har du noen link til at han har takket nei til hamkam?. ettersom jeg har forstått så ønsket ikke hamkam å tilby han kontrakt... men at de vurderte han videre, som en form for backup om man ikke fant noen annen.....



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 4 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340