Husk meg
Brukernavn
Passord

Anders Prytz klar for FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 4 1

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 08 feb 07, 12:02
Endret: 08 feb 07, 12:22
F-B skriver at Anders Prytz blir klar i løpet av dagen. De skriver at det antakeligvis bare blir en 2 års kontrakt. Som noen på forumet har bemerket, har ikke Prytz vært noen stor profil i Allsvenskan ogsetter derfor spørsmåltegn ved at et satsende lag i tippeligaen da velger å satse på ham.

Jeg velger å tro at klubben ikke prioriterer å bruke opp alle pengene sine på en plass vi normalt skal ha god dekning på. Personlig tror jeg Prytz blir en grei provisorisk løsning som ikke nødvendigvis trenger å være så mye dårligere enn andre backer i tippeligaen.

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 08 feb 07, 12:04
Endret: 08 feb 07, 12:20
Opprinnelig postet av Shadar
F-B skriver at Anders Prytz blir klar i løpet av dagen. De skriver at det antakeligvis bare blir en 2 års kontrakt. Som noen på forumet har bemerket, har ikke Prytz vært noen stor profil i Allsvenskan ogsetter derfor spørsmåltegn ved at et satsende lag i tippeligaen da velger å satse på ham.

Jeg velger å tro at klubben ikke prioriterer å bruke opp alle pengene sine på en plass vi normalt skal ha god dekning på. Personlig tror jeg Prytz blir en grei provisorisk løsning som ikke nødvendigvis trenger å være så mye dårligere enn andre backer i tiipeligaen.
10 år i örgryte,høres ikke det greit ut for et lag som har 3 års tippeliga erfaring,denne spillern er nok god nok for de fleste tippeliga klubber

Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 08 feb 07, 12:06
Jeg synes han virker som en helt habil backup på vestre back.

---------------------------

Let the dice fly high!

Alt har ein ende, så nær som pylsa. Ho hev to.


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 08 feb 07, 12:19

Ja nå begynner det og hjelpe,en eller to forsvarsspillere til er på vei tror jeg og håper den ene er god,kansje fra øya med bed&breakfast.


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 08 feb 07, 12:22
Opprinnelig postet av paco
Opprinnelig postet av Shadar
F-B skriver at Anders Prytz blir klar i løpet av dagen. De skriver at det antakeligvis bare blir en 2 års kontrakt. Som noen på forumet har bemerket, har ikke Prytz vært noen stor profil i Allsvenskan ogsetter derfor spørsmåltegn ved at et satsende lag i tippeligaen da velger å satse på ham.

Jeg velger å tro at klubben ikke prioriterer å bruke opp alle pengene sine på en plass vi normalt skal ha god dekning på. Personlig tror jeg Prytz blir en grei provisorisk løsning som ikke nødvendigvis trenger å være så mye dårligere enn andre backer i tiipeligaen.
10 år i örgryte,høres ikke det greit ut for et lag som har 3 års tippeliga erfaring,denne spillern er nok god nok for de fleste tippeliga klubber


Jo selvfølgelig er det knall med 10års erfaring. Men jeg sier bare at noen har bemerket at han ikke har oppnådd noe i disse årene. ôrgryte er jo ingen toppklubb.

BøgeJon

A-lagspiller

Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 759

Lagt til: 08 feb 07, 12:24

Det høres bra ut!

Vi kan ikke forvente at klubben kjøper inn en superstjerne på den plassen, som allerede er "besatt" av en av Norges mest lovende spillere.

Vi får inn en spiller med god rutine, som helt sikkert ikke vil gjøre seg bort mens vi venter på Bertie...

Får bare ønske "Call on me" hjertlig velkommen til byen og laget!!!

---------------------------

Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad


freud

Juniorspiller

Ble medlem: 30 jan 07
Innlegg: 115

Lagt til: 08 feb 07, 12:27

Opprinnelig postet av Snæbbis
Jeg synes han virker som en helt habil backup på vestre back.

Han er i allefall vant til å spille på et lag som slipper inn mye mål! Ørgryte rykket ned etter å ha sluppet inn 44 mål, to færre enn FFK.

Vi får håpe at venstresiden var lagets styrke.

---------------------------

En drøm er oppfyllelsen av et ønske
En drøm er en tilslørt oppfyllelse av et ønske
En drøm er en tilslørt oppfyllelse av et ubevissst ønske
En drøm er en tilslørt oppfyllelse av et ubevisst, infantilt ønske

…. og jeg som drømmer om FFK-gull !


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 08 feb 07, 12:35
Jeg er litt usikker på hva jeg mener om denne signeringen, men greit at vi iallfall har fått på plass en venstreback. Og jeg synes det er bra at man valgte en med rutine fremfor en eller annen unggutt fra en mindre god fotballnasjon.

Det jeg derimot håpet er at den backen vi hentet også kunne vikariert som midtstopper, det tror jeg ikke Prytz er i stand til. Altså, at vi slår to fluer i en smekk ved å hente to istedenfor tre forsvarsforsterkninger. Nå bør den neste spilleren helst kunne spille både høyreback og midtstopper ideelt sett, slik at vi slipper å hente to nye forsvarsspillere. For vi trenger egentlig både en midtstopper og en høyreback til, men både mtp antall spillere i stallen og ikke minst økonomi (det henger sammen) ville det vært mest gunstig om man fikk dette i én spiller.

rødforalltid

A-lagspiller
Ble medlem: 10 mar 05
Innlegg: 252

Lagt til: 08 feb 07, 12:43

En svensk kompis av meg sa til meg igår, FFK må ikke signere den spilleren. Han er ikke bra nok for FFK mente han.

Men jeg er ihvertfall villig til å gi han en sjans, før jeg dømmer han.


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 08 feb 07, 12:47
Opprinnelig postet av rødforalltid

En svensk kompis av meg sa til meg igår, FFK må ikke signere den spilleren. Han er ikke bra nok for FFK mente han.

Men jeg er ihvertfall villig til å gi han en sjans, før jeg dømmer han.

Han har i hvertfall 10 års erfaring i allsvenskan,som ligger omtrent på samme nivå som tippeligaen.Og han har tydligvis gjort det såpass bra på trening at han har signert for 2 år.Grönhagen har nok sett mye til han.

rødforalltid

A-lagspiller
Ble medlem: 10 mar 05
Innlegg: 252

Lagt til: 08 feb 07, 12:53

Jeg er nå av den oppfatningen at skal man hente spillere skal man hente spillere som er bedre enn de som er der idag. Hvor lenge Bertelsen er ute er jo meget usikkert. I tillegg skal han spille seg i form.

Men som sagt jeg skal gi denne nye karen en sjans.


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 08 feb 07, 12:56
Er vel derfor han kommer,på grunn av usikkerheten rundt Bertelsen.

FFKPatriot

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 05
Innlegg: 435

Lagt til: 08 feb 07, 13:15
Endret: 08 feb 07, 13:17

Han en anelse om at Anders Prytz er bedre enn Tamas...eller er et andre her inne som foretrekker Tamas som venstreback til Bertelsen er skadefri...

---------------------------

Felt O, Rad 5, Sete 18=Min plass på Nye Stadion


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 08 feb 07, 13:24
Opprinnelig postet av FFKPatriot

Han en anelse om at Anders Prytz er bedre enn Tamas...eller er et andre her inne som foretrekker Tamas som venstreback til Bertelsen er skadefri...



Hvis ikke Prytz er bedre enn Tamas ville det ikke vært noe poeng i å kjøpe ham, vel? 

Men, jeg er en av få som synes Tamas har fått ufortjent mye pepper.  Greit at han gjorde et selvmål og ei monsterblemme mot Tromsø, men så ufattelig ræva som enkelte skal ha det til er han ikke.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


kjell

A-lagspiller
Ble medlem: 28 jun 03
Innlegg: 516

Lagt til: 08 feb 07, 13:50

Sitter litt med følelsen at vi har hentet en spiller som sklir inn i gjengen. Når jeg sier gjengen, så sikter jeg til: Tamas, Blixt, Vebjørn Hagen....

 

Men vi får nå se:)

---------------------------

Ære være plankebyen!


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 08 feb 07, 14:33
Endret: 08 feb 07, 14:34

Uten å ha sett Anders Prydz, føler jeg dette som noe som i beste fall kan betegnes som en "kriseløsning".

En spiller med lang erfaring fra spill i Sverige, uten på noen måte ha utmerket seg, skal nå  være mannen som forsterker et TL lag med ambisjoner.

Derfor er jeg i utgangspunkt skeptisk til Prydz, på samme måte jeg tidligere var skeptisk til Tamas S.

Hadde håpet på at FFK slapp slike "kriseløsninger" i framtida. Lever fortsatt i håpet.

 

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Jepmaster

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04
Innlegg: 545

Lagt til: 08 feb 07, 14:44
Endret: 08 feb 07, 14:44
Å så mye negativt a? La han spille litt først a! Han hadde jo mange gode passninger mot Tromsdalen!

---------------------------

FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 08 feb 07, 14:46
Opprinnelig postet av Jepmaster
Å så mye negativt a? La han spille litt først a! Han hadde jo mange gode passninger mot Tromsdalen!


Han hadde vel også skylda i baklengstmålet, der han ikke markerte mannen han skulle...Lover ikke bra

---------------------------

«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»



paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 08 feb 07, 14:47
Tydeligvis så har Prytz imponert både grönhagen og resten av trener teamet nok til å få kontrakt.Så hva folk her inne synes tar jeg med knusende ro.Har også hørt Raymond skryte av den nye svensken.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 08 feb 07, 16:35
Endret: 08 feb 07, 16:35
Opprinnelig postet av Costanza
Nå bør den neste spilleren helst kunne spille både høyreback og midtstopper ideelt sett, slik at vi slipper å hente to nye forsvarsspillere. For vi trenger egentlig både en midtstopper og en høyreback til, men både mtp antall spillere i stallen og ikke minst økonomi (det henger sammen) ville det vært mest gunstig om man fikk dette i én spiller.


Henter vi en skikkelig midtstopper, så kan vi vel alltids bruke Gerrbrand som høyreback? Nå vet jeg ikke om han gjorde noen god figur på den plassen, men han har i hvert fall erfaring derfra.

Jeg håper virkelig Prytz er flere hakk bedre enn Halvorsen, for som jeg har sagt før, så er jeg litt skeptisk til hvor mange kamper han kan komme innpå når Bertelsen kommer tilbake og Prytz angivelig har toårskontrakt. Halvorsen rangeres kanskje før Szekeres?


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 4 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340