Husk meg
Brukernavn
Passord

Dagens tropp, mulig å ikke være bekymret?

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 12 2

DeMeNteD

Juniorspiller

Ble medlem: 03 mai 04
Innlegg: 198

Lagt til: 07 feb 07, 18:10

Opprinnelig postet av T.Olsen
Jeg må si jeg er noe bekymret, laget trenger definitivt forsterkninger, om det er topp 4 som er målet, da.

kan ikke du spytte inn ett par mill. til spillerkjøp da?

---------------------------

küssen Sie meinen Esel, Simen BRENNe

Frihet For Ultras!!!!!


T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 07 feb 07, 18:14
Opprinnelig postet av DeMeNteD

Opprinnelig postet av T.Olsen
Jeg må si jeg er noe bekymret, laget trenger definitivt forsterkninger, om det er topp 4 som er målet, da.

kan ikke du spytte inn ett par mill. til spillerkjøp da?

Latterlig, fordommer lenge leve! Alle som driver med daytrading=rike? Neppe.

---------------------------

Kapitalismen lenge leve!


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 07 feb 07, 18:17
Må si jeg bekymrer meg.

Grønhagen må få tid til å studere de posisjoner og formasjoner som vi er best/dårligst i, men lell, hvis mars går og vi ikke har fått en ordentlig erstatter for Brenne, noe jeg er stygt redd for ettersom økonomien til FFK ikke virker overveldene klar for utskeielser. Blir nok et år til i sumpa, menpøh, klarer nok det iår igjen.

---------------------------

9. april gjenforenes vi!

Let`s go fucking mental!


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 07 feb 07, 19:50

Skjønner egentlig ikke hvorfor så mange er bekymret. Vi har følgende spillere.

1 Keeper = Rami Shabaan

2 Keeper = Lasse Staw

Spennende talent i Erik Bråthen

5 av 6 stjerner

 

Høyre Back = Pål Andre Czwartek

2 Valg = Bjørkøy, Gerrbrand, Magnussen,

3 av 6 stjerner

 

Venstre Back = Christian Halvorsen

2 Valg = Bjørkøy, Tamaz, Bertelsen skadet.

2 av 6 stjerner

 

Stoppere = Raio og Patrick

Back Up = ?

Spennende talent = Shabani

4 av 6 stjerner

 

Midtbane = Bjørkøy, Kvisvik, Tarik er sikre. Ramberg, Stadheim og Berg kjemper om siste plass.

Spennende talenter = Fofana, Kouadio og Elvestad 

4 av 6 stjerner

 

Angrep = usikkert hvem som er 1 valg ved 4-4-2. Toth, Hoås, Vuorinen, Gardar Johansson eller West.

Personlig mener jeg at Toth og West er en spennende duo gitt at Brian er skadefri.

3 av 6 stjerner

 

Slik jeg ser det må vi ha inn følgende spillere:

1. Midtstopper som kan gi Raio og Gerrbrand kamp om 1 av de 2 stopperplassene.

2. Venstre Back - og da en som kan matche Trond Erik når han er tilbake (husk hans kontrakt går ut 2008 og det er ikke sikkert han signerer ny kontrakt). Dersom alternativet er Prytz, mener jeg vi heller bør gi Halvorsen mulighet.

3. Sentral Midtbane eller Høyre Midtbane (kommer ann på om Tarik blir brukt som høyre midtbane eller spiss)


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 07 feb 07, 19:57
Opprinnelig postet av oleberg

Skjønner egentlig ikke hvorfor så mange er bekymret. Vi har følgende spillere.



Det er vel nettopp lista med spillere som gir rom for litt bekymring, vel?  Den bakre firer gir du 9 av 18 stjerner - og et angrep med Toth, som ikke er noen ungfole, som eneste spiller som viste noe som minnet om klasse ifjor...

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 07 feb 07, 20:07
Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av oleberg

Skjønner egentlig ikke hvorfor så mange er bekymret. Vi har følgende spillere.



Det er vel nettopp lista med spillere som gir rom for litt bekymring, vel?  Den bakre firer gir du 9 av 18 stjerner - og et angrep med Toth, som ikke er noen ungfole, som eneste spiller som viste noe som minnet om klasse ifjor...

 

Ja, og får vi ikke inn en stopper eller v.back til seriestart så er det vel ingen krise. Krise kommer om noen av spilleren blir skadet før seriestart.

Den bakre 4 får 14 av 24 ikke 9 av 18. Shabaan, Czwartek, Raio, Patrick, Halvorsen. Får vi inn en stopper som kan matche Raio og Patrick, samt en v.back som kan matche Trond Erik, så ser det betraktelig bedre ut.


DeMeNteD

Juniorspiller

Ble medlem: 03 mai 04
Innlegg: 198

Lagt til: 08 feb 07, 00:02
Endret: 08 feb 07, 00:03
Opprinnelig postet av T.Olsen

Latterlig, fordommer lenge leve! Alle som driver med daytrading=rike? Neppe.

riktig..

Opprinnelig postet av T.Olsen
Det holder vel å kjøpe en post for å kunne komme på generalforsamlinger? Gidder ikke kaste bort mange titallstusen på dette, har jo tross alt kun 13,4 mill. etter skatt i årslønn...

da har vel du nok til en kvalitetsspiller eller to da?

---------------------------

küssen Sie meinen Esel, Simen BRENNe

Frihet For Ultras!!!!!


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 08 feb 07, 01:05
Opprinnelig postet av Patrioten

Jeg har hørt rykter om at Morgan ikke vil spørre Terje Høili og midler til spillerinnkjøp, fordi han har hjulpet til nok.

Så det er kanskje grunnen til at vi ikke får inn noen kvalitetspillere.

 

Mener jeg leste at MA ville at FFK først og fremst skulle stå på egne ben og ikke spørre om mer penger enn absolutt nødvendig uten å mene noe om den utalesen. Regner da med at MA har kontroll på det han driver med...

Leste/hørte også at FFK ville hoste opp pengene til spillere som Grønnhagen ville ha, uten å huske hvor..

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Simen, måtte du BRENNE!!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 08 feb 07, 11:41
Opprinnelig postet av oleberg

Skjønner egentlig ikke hvorfor så mange er bekymret. Vi har følgende spillere.

1 Keeper = Rami Shabaan

2 Keeper = Lasse Staw

Spennende talent i Erik Bråthen

5 av 6 stjerner

 

Høyre Back = Pål Andre Czwartek

2 Valg = Bjørkøy, Gerrbrand, Magnussen,

3 av 6 stjerner

 

Venstre Back = Christian Halvorsen

2 Valg = Bjørkøy, Tamaz, Bertelsen skadet.

2 av 6 stjerner

 

Stoppere = Raio og Patrick

Back Up = ?

Spennende talent = Shabani

4 av 6 stjerner

 

Midtbane = Bjørkøy, Kvisvik, Tarik er sikre. Ramberg, Stadheim og Berg kjemper om siste plass.

Spennende talenter = Fofana, Kouadio og Elvestad 

4 av 6 stjerner

 

Angrep = usikkert hvem som er 1 valg ved 4-4-2. Toth, Hoås, Vuorinen, Gardar Johansson eller West.

Personlig mener jeg at Toth og West er en spennende duo gitt at Brian er skadefri.

3 av 6 stjerner

 

Slik jeg ser det må vi ha inn følgende spillere:

1. Midtstopper som kan gi Raio og Gerrbrand kamp om 1 av de 2 stopperplassene.

2. Venstre Back - og da en som kan matche Trond Erik når han er tilbake (husk hans kontrakt går ut 2008 og det er ikke sikkert han signerer ny kontrakt). Dersom alternativet er Prytz, mener jeg vi heller bør gi Halvorsen mulighet.

3. Sentral Midtbane eller Høyre Midtbane (kommer ann på om Tarik blir brukt som høyre midtbane eller spiss)



Synes du den lista ser bra ut ??

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 08 feb 07, 12:25
Jeg må innrømme at dagens FFK-mannskap ikke utsråler topp 4-plasseringer.
Med den satsningen som skjer rundt omkring i de andre klubbene, i tillegg til den langt større erfaringen med hvordan man drifter en tippeligaklubb, så er vel FFK heller en dumpekandidat fremfor topp 4.
Jeg håper jeg tar feil, men det er hva jeg tror nå.

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 08 feb 07, 12:31
I fjor så ble det en 8 plass,usikker på brenne forsterker uten og ha sett mere til ivorianerne ennå.Men vet det kommer en eller to spillere til så er sikker på at både i forsvar og angrep så er vi styrket fra i fjor samtidig så er flere tippeligalag svekket.

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 08 feb 07, 12:39
Opprinnelig postet av paco
I fjor så ble det en 8 plass,usikker på brenne forsterker uten og ha sett mere til ivorianerne ennå.Men vet det kommer en eller to spillere til så er sikker på at både i forsvar og angrep så er vi styrket fra i fjor samtidig så er flere tippeligalag svekket.


Er det så mange lag som er svekket?

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 08 feb 07, 12:44
Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av paco
I fjor så ble det en 8 plass,usikker på brenne forsterker uten og ha sett mere til ivorianerne ennå.Men vet det kommer en eller to spillere til så er sikker på at både i forsvar og angrep så er vi styrket fra i fjor samtidig så er flere tippeligalag svekket.


Er det så mange lag som er svekket?
vil si at både lyn,vif ,brann og lillestrøm er svekket men det er selvfølgelig min mening,de er ihvertfall ikke forsterket.

freud

Juniorspiller

Ble medlem: 30 jan 07
Innlegg: 115

Lagt til: 08 feb 07, 12:45

Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av paco
I fjor så ble det en 8 plass,usikker på brenne forsterker uten og ha sett mere til ivorianerne ennå.Men vet det kommer en eller to spillere til så er sikker på at både i forsvar og angrep så er vi styrket fra i fjor samtidig så er flere tippeligalag svekket.


Er det så mange lag som er svekket?

Dette blir en vanskelig spekulering i og med at det er mange lag som holder kortene tett på brystet, men i forhold til det som er synlig i media så har ihvertfall Start og Lyn mistet gode spillere, situasjonen i Sandefjord, Stabæk, Tromsø mm synes ikke vesentlig endret.

Men hva som skjer av endringer i klubbene rundt er vel like uklart der som her.

Positivt for oss er det å slippe Molde og Hamkam, to lag vi tok kun 2 poeng tilsammen fra.

 

---------------------------

En drøm er oppfyllelsen av et ønske
En drøm er en tilslørt oppfyllelse av et ønske
En drøm er en tilslørt oppfyllelse av et ubevissst ønske
En drøm er en tilslørt oppfyllelse av et ubevisst, infantilt ønske

…. og jeg som drømmer om FFK-gull !


bikaboo

Knøttespiller
Ble medlem: 05 okt 04
Innlegg: 73

Lagt til: 08 feb 07, 13:00

Opprinnelig postet av paco
Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av paco
I fjor så ble det en 8 plass,usikker på brenne forsterker uten og ha sett mere til ivorianerne ennå.Men vet det kommer en eller to spillere til så er sikker på at både i forsvar og angrep så er vi styrket fra i fjor samtidig så er flere tippeligalag svekket.


Er det så mange lag som er svekket?
vil si at både lyn,vif ,brann og lillestrøm er svekket men det er selvfølgelig min mening,de er ihvertfall ikke forsterket.

Dette er alle lag som havnet over oss på tabellen i fjor, og tviler sterk på at noe vil være annerledes i 07/08 sesongen, selv om de er (minimalt) svekket.


T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 08 feb 07, 16:00
Opprinnelig postet av DeMeNteD
Opprinnelig postet av T.Olsen

Latterlig, fordommer lenge leve! Alle som driver med daytrading=rike? Neppe.

riktig..

Opprinnelig postet av T.Olsen
Det holder vel å kjøpe en post for å kunne komme på generalforsamlinger? Gidder ikke kaste bort mange titallstusen på dette, har jo tross alt kun 13,4 mill. etter skatt i årslønn...

da har vel du nok til en kvalitetsspiller eller to da?



Nei, det har jeg ikke. Hvor fant du den siste meldingen fra meg?

---------------------------

Kapitalismen lenge leve!


Svupzz

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04
Innlegg: 329

Lagt til: 08 feb 07, 17:05
Endret: 08 feb 07, 17:11
I denne tråden om fbs dobbel posting har du nevnt det glade budskap om din inntekt. Det mye mulig at du har en noe underlig form for humor, men det er mulig å modere seg litt? Beklager dette ikke handler om tråden og at det gikk på person.

---------------------------


Stolt Oslo Aristokrat


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 08 feb 07, 17:33
Endret: 08 feb 07, 17:34

Ja, det er mulig å ikke være bekymret. Jeg er optimist, og ser all grunn til å være det. Som jeg ser det er laget slett ikke svekket fra i fjor. I mine øyne var ikke Brenne så verdifull som mange vil ha det til. Med ball kunna han bare en eneste ting; å storme mot mål. Bare for å kjøre seg fast. Hans største styrke var timingen på gjennomløp og hodespill de andre spilte ham gjennom. Arbeidsvilje til tusen, ja men ikke noe av dette er uerstattelige egenskaper. Hvis for eksempel Fofana leverer jevnt over noe i nærheten av hva han viste på prøvespill, med hurtighet, ballteknikk, balanse, overblikk og spilleforståelse i masser, så tror jeg han fort blir en viktigere spiller enn Brenne var. Men det får tiden vise.

Laget forøvrig forsterkes i disse dager. Det er en underlig timing å gå ut nå med meninger om at det ikke er grunn til optimisme. Selvsagt er det det. Flere av de spillerne som kom til i fjor vil innen sesongstart ha hatt en god mulighet til å bli kjent med de andre spillerne, og de andre med dem. Det var åpenbart at spillere som Vourinen og Stadheim hadde litt vanskelig for å umiddelbart finne sine roller ifjor; der vil forutsetningene være langt bedre i år.

Ny trener betyr ny giv. 4-4-2 vil nok også være en langt mer strategisk oppstilling med tanke på å rette opp den defensive (u)balansen på midtbanen. Det er også all grunn til å tro at Anders Prydz vil bidra med en helt annen stabilitet på v.back enn Szekeres gjorde - dermed kan vi få en stabil backrekke og likevel ha Bjørkøy på midtbanen. Bare det i seg selv vil gi hele laget et løft.

Ingen kan vite sikkert ennå. Men jeg ser ingen grunn til bekymring i dag. Tvert i mot.


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 08 feb 07, 17:41
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

Ja, det er mulig å ikke være bekymret. Jeg er optimist, og ser all grunn til å være det. Som jeg ser det er laget slett ikke svekket fra i fjor. I mine øyne var ikke Brenne så verdifull som mange vil ha det til. Med ball kunna han bare en eneste ting; å storme mot mål. Bare for å kjøre seg fast. Hans største styrke var timingen på gjennomløp og hodespill de andre spilte ham gjennom. Arbeidsvilje til tusen, ja men ikke noe av dette er uerstattelige egenskaper. Hvis for eksempel Fofana leverer jevnt over noe i nærheten av hva han viste på prøvespill, med hurtighet, ballteknikk, balanse, overblikk og spilleforståelse i masser, så tror jeg han fort blir en viktigere spiller enn Brenne var. Men det får tiden vise.

Laget forøvrig forsterkes i disse dager. Det er en underlig timing å gå ut nå med meninger om at det ikke er grunn til optimisme. Selvsagt er det det. Flere av de spillerne som kom til i fjor vil innen sesongstart ha hatt en god mulighet til å bli kjent med de andre spillerne, og de andre med dem. Det var åpenbart at spillere som Vourinen og Stadheim hadde litt vanskelig for å umiddelbart finne sine roller ifjor; der vil forutsetningene være langt bedre i år.

Ny trener betyr ny giv. 4-4-2 vil nok også være en langt mer strategisk oppstilling med tanke på å rette opp den defensive (u)balansen på midtbanen. Det er også all grunn til å tro at Anders Prydz vil bidra med en helt annen stabilitet på v.back enn Szekeres gjorde - dermed kan vi få en stabil backrekke og likevel ha Bjørkøy på midtbanen. Bare det i seg selv vil gi hele laget et løft.

Ingen kan vite sikkert ennå. Men jeg ser ingen grunn til bekymring i dag. Tvert i mot.

Vi er forsterket siden i fjor,samtidig så dukker det opp minst en spiller til.

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 08 feb 07, 17:44
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

Hvis for eksempel Fofana leverer jevnt over noe i nærheten av hva han viste på prøvespill, med hurtighet, ballteknikk, balanse, overblikk og spilleforståelse i masser, så tror jeg han fort blir en viktigere spiller enn Brenne var. Men det får tiden vise.



Selvsagt vil tiden vise det, men du glemte en veldig, veldig viktig egenskap hos Brenne: Matchvinneregenskapene.  Hans evne til å putte de viktige måla i høstsesongen redda ræva vår ifjor.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 12 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340