Husk meg
Brukernavn
Passord

Slutt med Eggen fokuset. FFK opp og fram!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 04 jan 07, 13:19
Endret: 04 jan 07, 13:20

Nå er det på tide at vi som støtter FFK, slutter med alt sutring og fokusering på det at Eggen gikk fra klubben.

Det er skrevet spaltemeter i avisene, og på ulike forum om at Eggens avgang. Nå må vi bli edrue og fokusere rett. Det er kun FFK som skal være vårt fokus.

Vi må godta at dette er gjort og ferdig med saken.

 

Når serien starter er det de spillerne vi har, den treneren vi har, den direktøren vi har, den plassen på tribunen vi har, den terminlista vi har fått som vi må forholde oss til.

Da blåser jeg i Eggen som kanskje trener VIF, Ringberg i Adeccoligaen, Risholt i Danmark, bortekamp 16. mai og alt annet som ikke vi kan gjøre noe med.

 

Det vi kan gjøre noe med er stadion stemningen!!!! Vi kan gjøre stadion til et vepsebol, en løvehule og et fryktet sted for våre motstandere...

Det er og bør være vårt fokus fra nå av.

Takk og amen!

 

Hva mener dere!!

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


Lars Thoresen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 jun 03
Innlegg: 419

Lagt til: 04 jan 07, 14:16

Er veldig enig Jon Erik. Forlenget sutring, fakkeltog og liknende uttrykk for misnøye utover vinteren vil bare skremme bort mulige støttespillere for klubben og ta fokus bort fra det som egentlig skal skje. Vi skal glede oss over at nye spillere muligens er på vei, heller enn å ergre oss over at en god spiller har blitt solgt. Laget er tross alt relativt intakt, og flere spillere kommer bare til å bli bedre neste sesong. Forhåpentligvis er en god trener snart på plass, vi får nytt stadion og nye muligheter til å synge livskiten ut av motstanderne om vi står på.

Kribler ikke så ille her ennå, men vent en drøy måned, så begynner nok også undertegnede å bli lettere utålmodig. Første steg mot en ny sesong ble tatt i går med noen nye folk inn i styret, på fredag er det nytt sangtreff på klubbhuset ved Stadion fra 19.00 og til uka er årets første tifo-verksted på Lahellemoen skole på onsdag. Bruk heller tida til å være med på å forberede sesongen på beste måte ved å bli med på litt aktiviteter utover vinteren enn å bare sutre over Eggen som falt i fjor.

---------------------------

Lars Thoresen, stolt aristokrat


olsa

Juniorspiller

Ble medlem: 14 jul 05
Innlegg: 98

Lagt til: 04 jan 07, 18:28

Enig om at det er på tide å komme videre. Tross alt så sluttet fraktisk Eggen etter eget ønske. SKulle neste ikke tro det etter alle oppslag i aviser og andre medier.

Det begynner å dra seg til nå! Har betalt for sesongkort nå, og da er det bare å vente. Noen som vet når det skal være åpen dag på Stadion? Mener å ha hørt at det skal være i løpet av januar måned.

GLEDER MEG!!!!!!!!!! 


Jello B

Juniorspiller

Ble medlem: 16 jun 03
Innlegg: 161

Lagt til: 04 jan 07, 19:03
Full støtte til deg Jon, nå ser vi fremover....og det ser lyst ut!

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 04 jan 07, 19:31
Amen.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 04 jan 07, 19:33

Helt enig, glem Eggen og se framover, hjelper ikke å tenke på han lenger gjør vel egentlig bare vondt verre.

 


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10063

Lagt til: 04 jan 07, 19:36
Endret: 04 jan 07, 21:20
Kunne ikke vært mer enig!

Nå skal det sies at ting har roet seg betraktelig. Folk har fått litt mer alle input fra kanter, og man begynner å komme over det verste sjokket ved at Eggen valgte å trekke seg. Virker som en del supportere også har fått et bedre inntrykk av klubben og Morgan etter Plankehaugens medlemsmøt, så det er jo hyggelig at vi alle nå etter hvert kan forsøke å dra lasset i samme retning.

Vi går en strålende tid i møte!

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 723

Lagt til: 04 jan 07, 21:13
Tror de fleste mener noe om det som har skjedd,men ser nå fremover mot ny trener og ny sesong.. Grenser for hvor lenge enn skal se bakover..

---------------------------

Kortsiden Ultras-sitt ned og hold kjeft. Vi prøver å se kamp her !!!!


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 04 jan 07, 21:54
Opprinnelig postet av Vlad
Tror de fleste mener noe om det som har skjedd,men ser nå fremover mot ny trener og ny sesong.. Grenser for hvor lenge enn skal se bakover..


Hehe. FFK-supportere er godt vant med å se bakover... Vi så vel faktisk bakover fra 1985 helt til fotballrevolusjonen begynte i 2002.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 05 jan 07, 08:14

Helt enig! Nå må vi se framover!

Trur vi går mot en veldig bra sesong i år og nå må vi støtte klubben og de ansatte i det de gjør!!


T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 08 jan 07, 18:04
Endret: 08 jan 07, 18:04
Er helt enig at det nå er veldig viktig å se fremover. En venn av meg syter om at Eggen må tilbake, dag ut - dag inn, fakkeltog i byen og det hele.. Se frem, det er en profilert trener på vei, og det skal vi være glade for! Treneren er ihvertfall ikke dårligere enn KTE!

---------------------------

Fredrikstad!


Rojo

Bedriftsspiller
Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 3

Lagt til: 08 jan 07, 23:40

Hallo alle FFK fans. Fant ikke noe god tråd til å spørre om det jeg lurte på. Så jeg satser på å bruke denne tråden jeg. Har akkurat meldt meg inn som supporter. Til tross for at jeg for ett par år siden ikke så en eneste fotballkamp. Men har nå blitt mer eller mindre frelst. Takket være at jeg har fulgt hver eneste kamp til FFK, i hvertfall det siste året. Fikk også æren av å være med på siste kampen på stadioen. Det samme gjelder samboeren min. Hun har nesten vært motstander av fotball. Til hennes fars store fortvilelse. Han er riktignokk en ihugga Vålerenga fan. Men nå følger jammen hun med på ffk, og heier høylytt. Sier ikke noe mer om hva svigerfar sier til det.. hehe..

Så til spørsmålet mitt. Har sett hvilken stemning plankehaugen lager på fotballkampene. Hva må til for å bli med på `festen`? Stå i samme sving og heie med? Er det bare å møte opp og få plass? Er det faste plasser? Kommer sikkert flere spørsmål etterhvert.

Forresten en bra nettside. Vært innom her hver dag og lest om trenere og spillere. Mye spennende som skjer. Blir artig å få være med som `ekte` FFK supporter.. Beklager hvis dette er lagt i feil tråd:)

---------------------------

Nylig fotballfrelst. Takket være FFK


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 08 jan 07, 23:50
Er egentlig ikke verre enn å melde seg inn i Plankehaugen, men dersom du ikke kauker sangene i 90  minutter, vil du ihvertfall få olme blikk av meg. Ps.. smileys til opera? hehey.. fancy

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


Rojo

Bedriftsspiller
Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 3

Lagt til: 08 jan 07, 23:52
Kremt kremt... Jeg synger ikke pent, men jeg synger derimot jævlig høyt.. hehe..

---------------------------

Nylig fotballfrelst. Takket være FFK


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 08 jan 07, 23:56

bare å melde seg inn i plankehaugen. koster 150 kr men hvis du er med på noen borteturer så er det fort spart inn.

er enig i dere som sier at vi skal slutte å se oss tilbake. det er fremtiden som gjelder. får håpe vi får inn en ordentlig god trener som kan tiltrekke seg noen store navn. så får vi håpe at vi blir kvitt noe stallfyll før serien starter opp.


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 08 jan 07, 23:57

Opprinnelig postet av Rojo
Kremt kremt... Jeg synger ikke pent, men jeg synger derimot jævlig høyt.. hehe..

 

trur fortsatt jeg har tilgode å høre en pen sangstemme i plankehaugen så det går nok bra. hehe


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 09 jan 07, 00:24

Opprinnelig postet av Rojo
Kremt kremt... Jeg synger ikke pent, men jeg synger derimot jævlig høyt.. hehe..

 

Da er du akkurat en slik sanger som vår store forsanger og dirigent Zoran vil trykke til sitt bryst.

---------------------------

FFK på toppen i 2006



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340