Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvem blir ny hovedtrener?

Flat Trådet Nøstet
Side 32 av 32 32

eliot

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06
Innlegg: 637

Lagt til: 20 jan 07, 02:13
Endret: 20 jan 07, 02:16
Opprinnelig postet av paco
tipper på at det kommer en svenske.

Svenske som vet en del om norsk fotball,  Anders Linderot.

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 19 jan 07, 19:00
Endret: 19 jan 07, 19:02
Opprinnelig postet av Patrioten
Opprinnelig postet av Per Egil
Rekdal er FFK-patriot

Og for å si det sånn: Det er ikke mange klubber i Norge jeg kunne tenke meg å trene, men Fredrikstad er en av dem.

Når man reiser Norge rundt og blir pissa på hele tiden er det jo bare to ting man kan gjøre - reise til utlandet eller bli med å pisse.

 

Bli ikke overrasket om han er den nye treneren våres.

Selv om han ikke kan komme før i mai, så lurer jeg på om ikke FFK går for han.

Fordi, Tom Freddy og Per Morten Haugen skal også være en del av trenerteamet sammen med han og da vil de bruke de som trenere til Rekdal kommer i mai, eller så fort klubben til Rekdal ikke har en teoretisk mulighet til å klare seg, det trenger ikke ta mange ukene, de er jo så godt som fortapt allerede.

 

Det finnes enkelte kriterier man ikke vil fire på i klubben, bl a at ny trener skal spille en attraktiv fotball. nettopp pga av det tror jeg ikke engang Rekdal har blitt nevnt som aktuell kandidat i utvalget. Eneste Rekdal har gjort er å vinne serien fordi de slapp inn færrest mål av samtlige, utrolig fantasiløs og sjansefattig defensiv fotballstrategi. Litt spissformulert dette, men ærlig talt, Rekdal ønsker jeg meg definitivt ikke til klubben!

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 19 jan 07, 19:26
Opprinnelig postet av Jonek
Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av Jonek

PS: Det sies at Knut Thorbjørn Eggen var sett i Østfoldhallen med FFK treningsdrakt på onsdag..... Hvem vet hva som skal skje.



Oooh, herlig grunnlag for et rykte! Eggen tilbake, liksom?

Det er vel ikke noen annen grunn til å skrive på denne tråden om rykter, rykter og rykter.... Det er derfor vi skriver og leser disse innleggene.

Joda rykter, rykter og rykter er fint. Det å begynne og drodle om at EGGEN er TILBAKE i FFK omtrent en måned etter at han sa opp? Hallo?! Det blir litt drøyt, synes jeg.... 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 19 jan 07, 11:27
Opprinnelig postet av tubbs
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=180769


www.vg.no/pub/vgart.hbs

Virker ikke som de går for noen lokal løsning i følge denne.

piff

Bedriftsspiller
Ble medlem: 30 des 06
Innlegg: 9

Lagt til: 30 des 06, 11:08
Endret: 30 des 06, 11:34

Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
I følge det jeg har hørt så skal det være et navn på listen som stikker seg ut i forhold til de andre, og som klubben er helt sikre på er en trener som vil bli akseptert av absolutt alle parter, også supporterne.

Så får vi bare håpe at dette er en trener som også har lyst til å ta over FFK, da tror jeg FFK virkelig får en kanon god trener

 

er han her da fortsatt med, hadde jo vært morsomt med en kanon trener...

 

mvh

MOD: Fikset quote

 




Flat Trådet Nøstet
Side 32 av 32 32

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340